Ik ben het meest benieuwd naar die van jou, zarGon.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de resultaten van Emel.
Wat jij vind is niet interessantquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de resultaten van Emel.
Moet je serbet drinken. Yani warm water met suiker.Helpt je relaxen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef Landysh het volgende:
Vanmorgen vroeg de tandarts (tijdens het verwisselen van de boren) welke opleiding ik deed en of het goed ging met school enzo. Maar ik was zooo zenuwachtig dat ik mijn opleiding was vergeten. Ik wist het echt niet meer. Echt erg.
Nee, echt niet. Niks helpt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Moet je serbet drinken. Yani warm water met suiker.Helpt je relaxen.
Geloof mij nou. Geloof je Burak abi. Hic denedin mi? Probeer het nou eerst es een keer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Niks helpt.
Het wachten in de wachtkamer is trouwens het ergst..ik krijg dan echt buikkrampen.
Mogool waarom denk je. Wat een kk domme vragen stel jij.quote:
Ok, ik zal het de volgende keer proberen. Denk niet dat het helpt, maar toch.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Geloof mij nou. Geloof je Burak abi. Hic denedin mi? Probeer het nou eerst es een keer.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mogool waarom denk je. Wat een kk domme vragen stel jij.
Waarom denk je? Boren, dat vieze gore zure spul dat ze in je mond spuiten. Maar het geluid vand e boor is wel het ergst.quote:
Bang voor de tandarts snap ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom denk je?
Maar als ik in de stoel zit denk ik altijd, oh, dit valt eigenlijk wel mee. Zo erg is dit niet. En als het eenmaal klaar is denk ik. Damn man, ik moet de volgende keer echt normaal doen.
Probeer het. Of mesela probeer volgende keer te denken, dit hebben al duizenden mensen gedaan. Dit is routine shit. Je bent niet de eerste en ook niet de laatste. Misschien helpt dat wel. Of je moet iemand mee nemen voor handje vasthoude ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ok, ik zal het de volgende keer proberen. Denk niet dat het helpt, maar toch.
Wat een lieve adviezen Emelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Probeer het. Of mesela probeer volgende keer te denken, dit hebben al duizenden mensen gedaan. Dit is routine shit. Je bent niet de eerste en ook niet de laatste. Misschien helpt dat wel. Of je moet iemand mee nemen voor handje vasthoude ofzo
Je moet het afleren door heel snel cola te drinken zodat het uit je neus komt. Dan wil je het nooit meer. Je moet een betere vervangende drank vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef Landysh het volgende:
En ik leer het echt nooit he. Ik zit nu al weer aan mijn blikje cola light. Weet je hoe slecht dat spul voor je gebit is.
aq, dit is burak vieze kk hollander. Ik ben je flirt shit zat. Is er een steekje los bij je. Ze is bezet wat snap je daar niet van.quote:
Je weet niet wat ik allemaal denk. Ik weet dat de angst onterecht is. Ik weet dat als ik eenmaal in de stoel zit, het helemaal niet zo erg is. Ik weet dat wanneer het klaar is, ik ALTIJD denk, dit viel mee. Het wordt dan ook niet voor niks een 'fobie' genoemd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Probeer het. Of mesela probeer volgende keer te denken, dit hebben al duizenden mensen gedaan. Dit is routine shit. Je bent niet de eerste en ook niet de laatste. Misschien helpt dat wel. Of je moet iemand mee nemen voor handje vasthoude ofzo
quote:Een fobie (Grieks: φοβος, fobos = angst, vrees) is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties. Deze angst staat niet in verhouding tot de reële bedreiging die van de situatie of het object uitgaat en de lijder is zich hiervan goed bewust.
Tja dan maar leven met die paar minuten zenuw in je leven?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je weet niet wat ik allemaal denk. Ik weet dat de angst onterecht is. Ik weet dat als ik eenmaal in de stoel zit, het helemaal niet zo erg is. Ik weet dat wanneer het klaar is, ik ALTIJD denk, dit viel mee. Het wordt dan ook niet voor niks een 'fobie' genoemd.
[..]
Als ik van iets veel eet of drink, dan word ik het altijd zat. Maar bij cola en energydrinks (ook zo'n killer voor je gebit) helpt dat niet. Het is gewoon een verslaving.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je moet het afleren door heel snel cola te drinken zodat het uit je neus komt. Dan wil je het nooit meer. Je moet een betere vervangende drank vinden.
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tja dan maar leven met die paar minuten zenuw in je leven?
Ik vraag me af of Emel dat zelf niet kan aangeven...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
aq, dit is burak vieze kk hollander. Ik ben je flirt shit zat. Is er een steekje los bij je. Ze is bezet wat snap je daar niet van.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:29 schreef Beach het volgende:
Ik doe 20 euro in een doos
En dat doe jij ook.
Nu bevat de doos 40 euro, en we weten dat beiden.
Ik verkoop de doos aan jou voor 30 euro.
En we hebben daarna allebei 10 euro winst.
Jij jaloers?
[ afbeelding ]
Ik ben de manager. Vragen gaan via mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Emel dat zelf niet kan aangeven...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
aq, dit is burak vieze kk hollander. Ik ben je flirt shit zat. Is er een steekje los bij je. Ze is bezet wat snap je daar niet van.
En wat is het dat je studeertquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef Landysh het volgende:
Vanmorgen vroeg de tandarts (tijdens het verwisselen van de boren) welke opleiding ik deed en of het goed ging met school enzo. Maar ik was zooo zenuwachtig dat ik mijn opleiding was vergeten. Ik wist het echt niet meer. Echt erg.
Ah, ze zit al meteen onder de plak, zie ik... Mag ze nog wel 50 meter buitenshuis komen buiten het bijzijn van haar (toekomstig) echtgenoot?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben de manager. Vragen gaan via mij.
Mits Burka aan natuurlijk. Voor de rest een sensor in haar lichaam , waardoor haar lichaam verlamd als ze buiten het radar gebied gaat. En natuurlijk 24/7 camera surveillance.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah, ze zit al meteen onder de plak, zie ik... Mag ze nog wel 50 meter buitenshuis komen buiten het bijzijn van haar (toekomstig) echtgenoot?
quote:LADY GAGA IS FUCCKIIINNGG PHYSSCCOO ILLUMINATI MEMBER SATAN WORSHIPPER
11andreinoso11 3 uur geleden 2
En wat vindt Burak hiervan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:55 schreef soldaatinternet het volgende:
Ik begin afstand te nemen van het geloof..
(Bilmiyorem)
Ja dat was ook wel leuk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goed opgezet idd. Top dialogen. Verder is die roeiscène natuurlijk baas, Hollandia Roeiclub
quote:[..]
Türkler kardeşimiz
Avrupa’daki diğer aşırı sağcı partilerle AP seçimlerinde işbirliği yapan parti, Türkiye karşıtlığını seçim malzemesi yapan diğer partilerden bu konuda ayrıldı. Başkan Vona, “Biz Türkiye ile yakınlaşmanın Avrupa’nın yararına olduğunu düşünüyoruz. Diğer partilerin Türk ve İslam karşıtı politikalarına katılmıyoruz. Türkiye bize yeni fırsatlar sunuyor” açıklamasını yapınca Avrupalı aşırı sağcıların hedefi haline geldi. Ancak Vona bu eleştirileri, “Türklerle Macarların kökeni birdir. Hunlar’dır. Biz Türkler’e karşı çıkarsak kendi kökenimize de karşı çıkıyor oluruz. Türkler bizim kardeşimiz” yanıtı verdi. Macarlar’ın 4’ü Türk 9 farklı boyun bir araya gelmesiyle oluşan bir ulus olduğu biliniyor. Macarcada Türkçe ile ortak (Balta, arpa, tarla, sakal...) birçok kelime bulunuyor.
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.milliyet.com.t(...)ult.htm?ref=haberici
[..]
is et gelukt dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef IHVK het volgende:
Ik kreeg het een soort urge om daadwerkelijk iets te bereiken , dat heb ik niet vaak.
Jaa leuk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:21 schreef Rookert het volgende:
Ga trouwens ook even Easy A kijken, relaxte hoofdpersoon en meest chille ouders in een film ooit
die gaat nog draaien hier zie ik, misschien check ik die bij pathequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:21 schreef Rookert het volgende:
Ga trouwens ook even Easy A kijken, relaxte hoofdpersoon en meest chille ouders in een film ooit
Duurt 92 minuten dacht ik, vind ik altijd te kort voor een bioscoopje, voegt ook niet zoveel toe bij deze film en bovendien is bluray al tijd uit in Amerika, dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
die gaat nog draaien hier zie ik, misschien check ik die bij pathe
Heeft hij dit echt gezegd?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.milliyet.com.t(...)ult.htm?ref=haberici
[..]
PUC op zak dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Duurt 92 minuten dacht ik, vind ik altijd te kort voor een bioscoopje, voegt ook niet zoveel toe bij deze film en bovendien is bluray al tijd uit in Amerika, dus
kent kennelijk zijn geschiedenisquote:
idemquote:
wieso?quote:
if you cant beat em, join emquote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef Ayca het volgende:
Sorry, je hebt gelijk, ga je gang.
Ik pak ook wat koffie.
ga je nog ergens heen?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:53 schreef Rookert het volgende:
Het is mijn dag
Over 24:06 uur vakantie!
Nee, misschien paar dagen werken, bijkomen, chillen, beetje daten, vakken voorbereiden. Ook erg nicequote:
Jaaajaquote:Op zondag 16 januari 2011 19:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hehe niet overdrijven, het is ook erg goede SOG
Ik heb ook gehoord en gelezen dat ie leuk is. Eerst maar eens deel 1 kijken dan, want die heb ik ook nog niet gezien.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:00 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat je Eyvah Eyvah 2 leuk zult vinden TM, dus ik tip je bij deze.
Ik had deel één ook niet gezien. Was nog steeds leuk.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord en gelezen dat ie leuk is. Eerst maar eens deel 1 kijken dan, want die heb ik ook nog niet gezien.
Tof dat hij op HD op YT staat, mooi inderdaad. +100quote:
Oja heel de zaal lag echt heel vaak in een deuk.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord en gelezen dat ie leuk is. Eerst maar eens deel 1 kijken dan, want die heb ik ook nog niet gezien.
Wel :S.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:46 schreef Ayca het volgende:
Nah, je moet ook niet zo'n hele dikke laag doen.
hoelang zou het duren dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:47 schreef IHVK het volgende:
Het zou wel grappig zijn als de wereld vergaat voordat jullie je DNA uitslag krijgen.
Hater.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:47 schreef IHVK het volgende:
Het zou wel grappig zijn als de wereld vergaat voordat jullie je DNA uitslag krijgen.
Waarom niet? Ik deel al met 3 mensen. 23andme is echt een soort van facebook maar dan voor dna-nerds (Hey, wanna share?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nog niet.En.. weet ook nog niet zeker of ik het wel ga doen.
het laatste uiteraardquote:Op maandag 17 januari 2011 23:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoe lang zou wat duren? De tijd voordat de wereld vergaat of de uitslag van onze test?
Ik heb al gegoogled.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:47 schreef IHVK het volgende:
Heb je dat nooit normaal? Heb dat best vaak hoor.
Beter ga je niet googelen het is want dat eindigt altijd in nog 2 maanden te leven
Zo'n bultje gaat volgens mij gewoon binnen een paar dagen over. De paar keer dat ik zo'n ding heb gehad in elk geval wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef Landysh het volgende:
Bij mij gaan gebitsproblemen nooit vanzelf over. Ik moet altijd naar de tandarts, leuk, wordt de 3e keer in anderhalve maand
Kudbuituhlandes !!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef Rookert het volgende:
Zara in de Kalverstraat kan dus blijkbaar rustig zijn
Fucking ordinair meisje gezien van hoogstens 16 jaar oud. Donkere panty van enkels tot bovenbenen, dan een stuk je visgraat panty () en dan een kort spijkerbroekje en daarboven zo;n baseballjas die je overal ziet nu. Echt alsof ze van haar werk kwam ofzo
en dan?quote:
ik heb niet eens uitnodiging gekregenquote:
en nu in goed nederlands (:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef Fafinette het volgende:
Meeste Turks hier spreken amper Nederlands. Mijne respect voor de Turks in dit topic (:
(no offence)
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef Fafinette het volgende:
Meeste Turks hier spreken amper Nederlands. Mijne respect voor de Turks in dit topic (:
(no offence)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trigger, sen misin oglum ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef AliceWonder het volgende:
Hallo iedereen.
Ik ben AliceWonder en ik ben dit topic al een tijdje aan het volgen en nu heb ik genoeg moed bij elkaar verzameld om een account te maken en hierin te posten.De reden dat ik dit topic zo interessant vind is omdat mijn stiefvader turks is.En mijn zusje is half turks.Zelf ben ik geen turk.Ik ben in mei voor de eerste keer naa turkije geweest en ik vind het echt een prachtig land!Ik zou graag ook turks willen leren.Ik ga ook best veel met turken om en nu wil ik serieus turks leren voor als ik weer naar turkije ga.Ook vind dit ook een vermakelijk topic met aardige users.
Groeten ,
AliceWonder
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef wikwakka2 het volgende:
"We" zijn helemaal niet aardig hoor, tfoe.
Dankjewel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef IHVK het volgende:
Ik ben aardig maar ik heb wel driftbuien.
Welkom
Ik ben Trigger niet.quote:
wat is er mis met je ava "meisje"?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:44 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ben Trigger niet..Ik ben een meisje.
welke community? ik heb morgen avond al weekendquote:
Hoezo?Bedoel je dat je het niet goed kan zien ofzo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is er mis met je ava ''meisje"?
wowzers! meteen gedeeld op facebookquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:08 schreef IHVK het volgende:
http://news.cnet.com/8301-27083_3-20023112-247.html#ixzz1BTgyjcWp
hosgeldin danquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef AliceWonder het volgende:
Hallo iedereen.
Ik ben AliceWonder en ik ben dit topic al een tijdje aan het volgen en nu heb ik genoeg moed bij elkaar verzameld om een account te maken en hierin te posten.De reden dat ik dit topic zo interessant vind is omdat mijn stiefvader turks is.En mijn zusje is half turks.Zelf ben ik geen turk.Ik ben in mei voor de eerste keer naa turkije geweest en ik vind het echt een prachtig land!Ik zou graag ook turks willen leren.Ik ga ook best veel met turken om en nu wil ik serieus turks leren voor als ik weer naar turkije ga.Ook vind dit ook een vermakelijk topic met aardige users.
Groeten ,
AliceWonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
je ziet harten schoppen enzo, maar de tekst wat eronder staat is niet leesbaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hoezo?Bedoel je dat je het niet goed kan zien ofzo?
sarimsak is het of was het nou sarmisak?quote:
Goedenavond.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef AliceWonder het volgende:
Hallo iedereen.
Groeten ,
AliceWonder
ik bedoel iig knofleeuk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
sarimsak is het of was het nou sarmisak?
Ga onder een appelboom zittenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:13 schreef zarGon het volgende:
Godverdekanker, de microSD van mijn telefoon wordt niet meer herkend.
Ggggggg.
Als ik mijn afbeeldigen verklein zien ze er raar uit.Ik heb nu een ander plaatje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
je ziet harten schoppen enzo, maar de tekst wat eronder staat is niet leesbaar
Post de afbeelding(en) die jij als UI wil gebruiken eens. Ik kan ze misschien beter verkleinen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Als ik mijn afbeeldigen verklein zien ze er raar uit.Ik heb nu een ander plaatje.
Ik eet die hele appelboom op. En ik eet jou ook op.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik eet die hele appelboom op. En ik eet jou ook op.
Ggggg.
Dankjewel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goedenavond.
Hoe heet je? Welkom in ieder geval. Sinds wanneer lees je mee?
Waar in Turkije ben je geweest?
Hmhmm, vragen!
quote:
wat moet het nieuwe plaatje voorstellen dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Als ik mijn afbeeldigen verklein zien ze er raar uit.Ik heb nu een ander plaatje.
hihiquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Post de afbeelding(en) die jij als UI wil gebruiken eens. Ik kan ze misschien beter verkleinen.
Gaaf, naturequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:08 schreef IHVK het volgende:
http://news.cnet.com/8301-27083_3-20023112-247.html#ixzz1BTgyjcWp
Hoe is het met je Palm?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:13 schreef zarGon het volgende:
Ggggggg.
Alice in Wonderland.Maar bedankt voor je advies.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat moet het nieuwe plaatje voorstellen dan?![]()
er is trouwens een topic waar ze je helpen met het fokable maken van je ava, ik heb er ook mt mn ava gebruik van gemaakt
ik heb tot voor kort 6 talen gehad man..dan ga je toch geen turreks leren erbijquote:
Gelukkig stonden er geen belangrijke bestanden op.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:13 schreef zarGon het volgende:
Ggggggg.
die vliegt helemaal niet meer meen ik, maar gewoon via schiphol, met de trein ben in 35 minuten daar namelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef Rookert het volgende:
Onur Air vanaf Eindhoven?( weet niet of die nog vliegt)
kan ik eindelijk mijn armeense buurvrouw opknopen zonder dat iemand ernaar omkijktquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef IHVK het volgende:
Politieke discussies van sommige mensen.
Over 10 jaar is het hier Joegoslavië volgens iemand Burgeroorlog alles, geen discussie mogelijk.
Geloof ik graagquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef IHVK het volgende:
Politieke discussies van sommige mensen.
Over 10 jaar is het hier Joegoslavië volgens iemand Burgeroorlog alles, geen discussie mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat??quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:09 schreef Ayca het volgende:
Yalzin was alleen en yanliz uitsluitend ofzo toch? Of andersom?
Nvm, google zegt dat yanliz helemaal fout is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:32 schreef Ayca het volgende:
Ik weet het ook niet hoor.vandaar dat ik opheldering wil
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:09 schreef Ayca het volgende:
Yalzin was alleen en yanliz uitsluitend ofzo toch? Of andersom?
Volgens mij bestaat er geeneens YANLIZ.
YALNIZ wel, het komt van het woord YALIN...wat weer ''simpel, alleen'' betekend van oorsprong.
Denk het ja..quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef IHVK het volgende:
Ik dacht ook yanlız![]()
misschien kont het door yanlış ..
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef Weissman het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet janken of lachen hierom
Nee, dankjewel. Het Turkse gedoe hier voldoet al meer dan genoeg aan mijn dagelijkse hoeveelheid geTurk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:55 schreef Ayca het volgende:
Ga maar naar een Turks forum als je Turks wil praten.![]()
...
Hababam wacht op je!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, dankjewel. Het Turkse gedoe hier voldoet al meer dan genoeg aan mijn dagelijkse hoeveelheid geTurk.
Yanlız betekent alleen. Yanlızım: ik ben alleen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er geeneens YANLIZ.
YALNIZ wel, het komt van het woord YALIN...wat weer ''simpel, alleen'' betekend van oorsprong.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yanlız betekent alleen. Yanlızım: ik ben alleen.
Damn, de mobiele lay-out is verneukt.quote:
Hij werkt nog niet helemaal optimaal idd..quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even heel snel doorgelezen... De mobiele lay-out is schots en scheef op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |