Ben bakkallara eve yürüyü, yürüme ve Türkçe konuurken arkamda 3 bir grup, muhtemelen onlar benim mesajlar için bir basknda komplo idi.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef LastPapaRoach het volgende:
Loop ik naar huis met mijn boodschappen, komt een groepje van 3 achter mij lopen en Turks praten, waarschijnlijk beraamden zij een overval op mijn boodschappen voor.
Ik snel doorlopen zodat ik thuis aan kon komen en snel een topic op FOK! hierover kon aanmaken, dat zal ze leren.
En ucuz uÇak biletleri???? ISKENDER!!!! BÜYÜCK!!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Ben bakkallara eve yürüyü, yürüme ve Türkçe konuurken arkamda 3 bir grup, muhtemelen onlar benim mesajlar için bir basknda komplo idi.
Ben çabuk çabuk eve böylece yoluyla ve bir konu FOK devam! Bu onlara ders olur ki, oluturabilirsiniz.
Ruslar orta asyada ki Turkleri de komunizm illetine bulastirdiklari icin. Belkide orta asya Turkleri nin komunizme sempati duymalari icin paralarin ustune unlu Turkler bastirmislar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:52 schreef Ragboer het volgende:
Ben jij Turk Nitrouz????? Ff serieus dan hé!
Slechte serie is dat.quote:
kaaaaaaaaankerrr napiyon lenn!!quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Lijk er wel op dat die turkse mongolen nog steeds achter je aan zitte jongeuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |