D'r aura?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:13 schreef Z het volgende:
Bij mijn dochtertje zit een Shaneequa in de klas. Die is 'paars' volgens haar.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:13 schreef Z het volgende:
Bij mijn dochtertje zit een Shaneequa in de klas. Die is 'paars' volgens haar.
Zeg, hoe is het met jouw Chanel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ze maakt nu al vrinden, zo te horen.
Ik vraag me af of ze dat dan ook zegt, ik denk het niet. Zoon en dochter hebben ook allebei een fase gehad dat ze alle donkeren mensen 'Piet' noemden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ze maakt nu al vrinden, zo te horen.
Ze is best goed in kleuren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:24 schreef Thisbe het volgende:
Ik vermoed dat de dochter van Z niet op de goede naam voor de kleur kon komen.
Mijn tante schijnt vroeger het negertje dat haar pestte ook groen te hebben genoemd.
Ik vrees nu al met ernstige vrezen wat Ivan op het schoolplein allemaal over onze donkere medemens gaat zeggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dat dan ook zegt, ik denk het niet. Zoon en dochter hebben ook allebei een fase gehad dat ze alle donkeren mensen 'Piet' noemden.
Straks weer even bijwerken! Vanmiddag immers een afspraak in het ziekenhuis.quote:
Je bent nog scherp! Maar welke kleur heb je nou op je teennagels? Dezelfde kleur als op je vingernagels?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:28 schreef Claudia_x het volgende:
Straks weer even bijwerken! Vanmiddag immers een afspraak in het ziekenhuis.
Ik drink geen bierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
[..]
Niet zo bescheiden, we gaan gewoon een keer een potje bier drinken, basta. Wanneer kunnen jullie? PM maar.
Mja, OK, dan houdt het op natuurlijk. Ik ben niet creatief genoeg om iets op dit probleem te verzinnen.quote:
Idioot.quote:
Dat is een lastig dilemma inderdaad. Ik kan ook niets anders verzinnen dan dat je A_R kunt vragen met een leeg glas te proostenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mja, OK, dan houdt het op natuurlijk. Ik ben niet creatief genoeg om iets op dit probleem te verzinnen.
Ik heb zelfs nog even zitten twijfelen over een andere drank dan bier, maar da's natuurlijk ook gekkenwerk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een lastig dilemma inderdaad. Ik kan ook niets anders verzinnen dan dat je A_R kunt vragen met een leeg glas te proosten.
Ik voel wel voor de Afrikaanse traditie van naamgeving. Als ik ooit een zoon krijg dan noem ik hem Ruud Sese Seko Nkuku Ngbendu Wa Za Banga.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:55 schreef JAM het volgende:
Mijn nummer één negerinnennaam is toch echt Epiphany.
Ja, dat gaat wel erg ver. Of het moet champagnepils zijn, dat lijkt er qua naam nog een beetje op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog even zitten twijfelen over een andere drank dan bier, maar da's natuurlijk ook gekkenwerk.
Ah, een kenner!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:36 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik voel wel voor de Afrikaanse traditie van naamgeving. Als ik ooit een zoon krijg dan noem ik hem Ruud Sese Seko Nkuku Ngbendu Wa Za Banga.
Wow, dapper!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef Z het volgende:
Ik natuurlijk Solomon Tshekisho, Sol afgekort.
Melk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog even zitten twijfelen over een andere drank dan bier, maar da's natuurlijk ook gekkenwerk.
Zekers! Ben je een biermeisje of een melkmeisje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als jullie met z'n allen bier en melk gaan drinken, mag ik dan ook komen?.
Onder elkaar kunnen we tenminste dialect praten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:11 schreef Gellius het volgende:
Ach, wat aandoenlijk. Een provinciemeet.
Tja, wat moet ik hier nou weer van vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:12 schreef Mainport het volgende:
Ik durf alleen Frollo te meeten. Ik ben bang voor de rest
Hebben we nu eigenlijk al eens een ne-ger in de topic gehad?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vrees nu al met ernstige vrezen wat Ivan op het schoolplein allemaal over onze donkere medemens gaat zeggen.
Spannend! Succes voor als het begonnen is!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:09 schreef Claudia_x het volgende:
Omdat jullie niet in OUD meelezen: het zou wel eens begonnen kunnen zijn. Het is even afwachten.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:09 schreef Claudia_x het volgende:
Omdat jullie niet in OUD meelezen: het zou wel eens begonnen kunnen zijn. Het is even afwachten.
Heel veel succes!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:09 schreef Claudia_x het volgende:
Bij café de fuik en van buren. De fuik was wel gaaf en van buren had een leuk publiek maar vond ik zelf niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:06 schreef ShadyLane het volgende:
Mainport, waar ben je uit geweest?
Ik ben wel in voor een provinciale meet. Ik wil dan wel m'n Groene Boekje door Frollo laten signeren.
Ok! Super! Spannend! Ik wacht af! Hu! No fear!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat denk ik nog wel even duren. Ik verwacht zeker tot morgenochtend geen nieuws. Maar ik heb nog wel weeen!
Geboortegewicht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:33 schreef Gellius het volgende:
Kunnen we nog een poeltje maken over iets? Dat vind ik altijd zo gezellig.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:49 schreef Gellius het volgende:
Pfff. Ivan woog een TON. Dit is natuurlijk een meisje. Achtpondertje?
Ok, we zetten in op 15/1, 10.38, 4000 gram, 200 ml bloedverlies, APGAR score 10/10. En geen ruptuur. 't Is weekend.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat denk ik nog wel even duren. Ik verwacht zeker tot morgenochtend geen nieuws.
Welk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:49 schreef Gellius het volgende:
Pfff. Ivan woog een TON. Dit is natuurlijk een meisje. Achtpondertje?
Ok, we zetten in op 15/1, 10.38, 4000 gram, 200 ml bloedverlies, APGAR score 10/10. En geen ruptuur. 't Is weekend.
Zitten en tanken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:57 schreef Frollo het volgende:
Ik probeerde altijd om zo snel en zo hard mogelijk naar de tyfus gaan.
En dan teleurgesteld zijn als ik weer niks gehosseld had.
Zeg Taquita, maak het je moeder niet zo moeilijk! Hup, hup, niet zeuren en naar buiten komen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
Rond middernacht een keer. Ik mocht kiezen: vliezen laten breken of naar huis gaan en aankijken. Het werd dat laatste. Weinig geslapen vannacht, maar vanochtend wel echt even een uur of twee. Inmiddels wel weer een paar weeen gehad!
Valt wel mee, hoor. Niks aan de hand, hier.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:43 schreef Lienekien het volgende:
Ben ook benieuwd naar broer. Die is al een tijdje stil.
Ik weet dat nog steeds niet, maar ik volg 'm wel op twitter.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:30 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nooit geweten dat Douglas Coupland zo'n zoetgevooisde slaapkamerstem heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je volgt de ille bitch van Frollo toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:25 schreef Gellius het volgende:
Ik kan tot mijn eigen opluchting melden dat ik niemand op Twitter volg.
Zonder vloeken in elkaar gezet? Zo ja, dan nee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Telt de geboorte van een nieuw IKEA-kastje?
Ha! Dat is geheel het werk van de jonge moeder. Afgemaakt met het traditionele ziekenhuismutsje natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:24 schreef Gellius het volgende:
Wel 'n wat hysterische kledingcombinatie. Wie heeft dat verzonnen?
31quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:08 schreef Lienekien het volgende:
Ben je al dertig, DaMart? En hoe is het in de liefde?
Feli, hè.
Kom op nou, Ringo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef Ringo het volgende:
Hoe kun je nou de kennis van anderen (die je zelf niet bezit) tot de maat der dingen nemen? Dat is toch als een liniaal zonder streepjes?
Wel!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:38 schreef broer het volgende:
Je eigen kennis - of het gebrek daaraan - is niet altijd de maat der dingen, zodiakk.
De ductus (ofwel de Ductus Botalli) is een tunnel die de longslagader en de aorta met elkaar verbindt en ervoor zorgt dat de rechterhartkamer niet wordt overbelast (i.v.m. onderontwikkelde longen). De ductus gaat na de geboorte dicht, omdat de longen dan voldoende ontwikkeld zijn. Als de ductus open is, dan gaat de ademhaling dus moeilijker (vandaar wellicht de dipjes in zuurstofgehalte en saturatie). Bilirubine is een afbraakprodukt dat ontstaat bij het afbreken van rode bloedcellen. Als de bilirubinewaarde te hoog is dan kan het bijvoorbeeld zijn dat de lever onvoldoende functioneert.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
De helft van de woorden die je spreekt ken ik niet Claudia, maar sterkte voor Lena, en ik hoop dat jullie snel weer naar huis mogen!
Ben je een Ryan3-kloon? Dan moet je maar snel weer oprotten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef Textnicolor het volgende:
Maar aan de laatste bladzijden te zien worden hier vooral beleefdheden uitgewisseld. Iedereen dus van harte gefeliciteerd met zijn/haar verjaardag en de juiste kleur van het nageslacht.
Euh, blijkbaar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef Gellius het volgende:
Wees even zo vriendelijk om over het feit dat ik je over het hoofd had gezien als regular heen te lezen, wil je?
Dat vond ik ook frappant. En bijzonder prettig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:53 schreef Lienekien het volgende:
Zo geweldig, zo snel als een groepje verhuizers je hele huis kan leeghalen. Ze waren ruim voor de lunch alweer vertrokken.
Waarom gooi je het dan niet weg? Ik ben zelf een devoot weggooier van troep. Mijn appartement is dan ook een oase van rust, ruimte en overzicht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:46 schreef k_man het volgende:
Ik heb nog steeds niet alles uitgepakt, na 2,5 jaar.
Ja, maar als je het dan later toch nodig hebt, dan zit je mooi!quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:49 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Waarom gooi je het dan niet weg? Ik ben zelf een devoot weggooier van troep. Mijn appartement is dan ook een oase van rust, ruimte en overzicht.
Niet alles wat je niet dagelijks gebruikt, kan weggegooid worden. Er zitten boeken bij, negatieven van foto's, etc.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:49 schreef zodiakk het volgende:
Waarom gooi je het dan niet weg? Ik ben zelf een devoot weggooier van troep. Mijn appartement is dan ook een oase van rust, ruimte en overzicht.
Ja, maar dan is er geen sprake van 'uitpakken', maar gewoon van verplaatsen van huisraad. Als je iets uitpakt dan betekent dat je het hebt ingepakt vanwege een verhuizing en dat de spullen in het nieuwe huis ook weer in uitgepakte staat zouden moeten raken. Waar jij het over hebt zijn dingen die je sowieso al ingepakt had, los van de verhuizing. Jij hebt waarschijnlijk dus wel alles uitgepakt, behalve de zaken die al ingepakt waar worden onafhankelijk van de verhuizing.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet alles wat je niet dagelijks gebruikt, kan weggegooid worden. Er zitten boeken bij, negatieven van foto's, etc.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:49 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |