D'r aura?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:13 schreef Z het volgende:
Bij mijn dochtertje zit een Shaneequa in de klas. Die is 'paars' volgens haar.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:13 schreef Z het volgende:
Bij mijn dochtertje zit een Shaneequa in de klas. Die is 'paars' volgens haar.
Zeg, hoe is het met jouw Chanel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ze maakt nu al vrinden, zo te horen.
Ik vraag me af of ze dat dan ook zegt, ik denk het niet. Zoon en dochter hebben ook allebei een fase gehad dat ze alle donkeren mensen 'Piet' noemden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ze maakt nu al vrinden, zo te horen.
Ze is best goed in kleuren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:24 schreef Thisbe het volgende:
Ik vermoed dat de dochter van Z niet op de goede naam voor de kleur kon komen.
Mijn tante schijnt vroeger het negertje dat haar pestte ook groen te hebben genoemd.
Ik vrees nu al met ernstige vrezen wat Ivan op het schoolplein allemaal over onze donkere medemens gaat zeggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dat dan ook zegt, ik denk het niet. Zoon en dochter hebben ook allebei een fase gehad dat ze alle donkeren mensen 'Piet' noemden.
Straks weer even bijwerken! Vanmiddag immers een afspraak in het ziekenhuis.quote:
Je bent nog scherp! Maar welke kleur heb je nou op je teennagels? Dezelfde kleur als op je vingernagels?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:28 schreef Claudia_x het volgende:
Straks weer even bijwerken! Vanmiddag immers een afspraak in het ziekenhuis.
Ik drink geen bierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
[..]
Niet zo bescheiden, we gaan gewoon een keer een potje bier drinken, basta. Wanneer kunnen jullie? PM maar.
Mja, OK, dan houdt het op natuurlijk. Ik ben niet creatief genoeg om iets op dit probleem te verzinnen.quote:
Idioot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |