quote:Vanaf 2 augustus 2010 presenteert Jensen, samen met sidekick Jan Paparazzi, op maandag tot en met vrijdag het ochtendprogramma op Radio Veronica (Sky Radio Ltd) met de titel Jensen! van 6 uur tot 9 uur 's ochtends. Vaste columns hebben hierin op maandag Rene van der Gijp, dinsdag Henk Westbroek, woensdag Johan Derksen, donderdag Kim Holland en vrijdag Hans Kraay jr. Op maandag, woensdag en vrijdag gaat het over voetbal maar bij gebrek aan voetbalnieuws komen ook andere onderwerpen aan bod zoals politiek en feiten uit het nieuws. Op dinsdag gaat het over Henk Westbroeks mening en op donderdag geeft Kim uitleg over haar speeltjes en andere seksuele onderwerpen. Tevens beantwoordt ze vragen van luisteraars die met een seksueel probleem zitten.
Inmiddels is de column van Johan Derksen verdwenen en is de column van Henk Westbroek naar de donderdag verplaatst. Kim Hollands column is nu op een wisselende dag. Ook Hugo Borst en Jack van Gelder hebben zo nu en dan een column. De invalpresentator tijdens afwezigheid van Robert Jensen is Erwin Peters samen met sidekick Henk Westbroek.
Heb nu maar Radio1 aangezet. De rest is slecht te ontvangen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:03 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb het ook wel gehad met hem eigenlijk.
Wat is een andere goeie voor in de ochtend?
ONZ radio?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:03 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb het ook wel gehad met hem eigenlijk.
Wat is een andere goeie voor in de ochtend?
Mijn god, even luisteren maar weerquote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef Urquhart het volgende:
Belletje trekken met Conny en Patricia
En dan altijd die slappe lach van Jan Paparazzi op de achtergrondquote:Op maandag 17 januari 2011 19:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik mis 'Café de Bolle Jan'...
Lamme Leen
Nuchtere Nico
Theo Taxi
Wally Waterhoofd
Kees Kistemaker
Niet te vergetenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik mis 'Café de Bolle Jan'...
Lamme Leen
Nuchtere Nico
Theo Taxi
Wally Waterhoofd
Kees Kistemaker
Ja, daar ligt ie wel wakker van...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:31 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb mijn radio waar ik wakker mee word weer op 538 ingesteld.
Dag Robert.
Mooi was het weerquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:50 schreef luckass het volgende:
Jeroen Krabbe onder een andere naam bellen.
Klassiekerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef luckass het volgende:
Vandaag weer de touringcar bij telefoonterreur.
Als Lamme Leen voor de 100e keer uitlegt waarom ie geen armen en geen benen meer heeft.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dan altijd die slappe lach van Jan Paparazzi op de achtergrond![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:59 schreef wolfrolf het volgende:
TT gefixedIk wens PK veel succes toe!
Jouw radio heeft maar één zender?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Beelzebufo het volgende:
Maar goed: eindelijk weer zonder kromme tenen van plaatsvervangende schaamte in de ochtendspits!
Na een leuk begin begon ik me ook snel te irriteren Jensen. Vooral zijn negatieve houding en schaapachtige gelach van Jan Paparazzi werd snel niet leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:45 schreef Paul het volgende:
Het is beter zo..
Jensen deed maar 1 uur live, de rest was wat knipwerk. Maar goed heb me ook vermaakt met Jensen. Had liever het zo gehouden in principe. Maar Kicken in de ochtend is wel erg goed, beter dan Jensen. Vraag me alleen af wie de midddag gaat doen, ik gok op Silvan Stoet, of breng Westbroek weer terug!
Volgens mij staat het al vast dat Kicken voorlopig in de ochtend blijft hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na een leuk begin begon ik me ook snel te irriteren Jensen. Vooral zijn negatieve houding en schaapachtige gelach van Jan Paparazzi werd snel niet leuk.
Nu luister ik in de ochtend vooral Radio 1 totdat PK on air is. Ben benieuwd wie Jensen gaat vervangen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Stoet of Westbroek
PK is ook primaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij staat het al vast dat Kicken voorlopig in de ochtend blijft hoor
Nee man! Ik zit de hele dag in de auto, dus ik vind het wel handig... stinksok!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:15 schreef Netsplitter het volgende:
Zolang die tyfussmurf maar weg blijft.
Ik mis flitssmurfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:15 schreef Netsplitter het volgende:
Zolang die tyfussmurf maar weg blijft.
Altijd goed voor z'n paycheck.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:38 schreef FireFox1 het volgende:
Trouwens, PK krijgt het nu wel heel druk.
6:00 - 9:00 Jensen! (met PK)
13:00 - 16:00 PK@Veronica
19:00 - 21:00 Kicken's Volle Vrijdag Show
PK gaat echt wel weg natuurlijk dan in de middag, ik zeg Silvan Stoetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:38 schreef FireFox1 het volgende:
Ik hoop Westbroekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:39 schreef Paul het volgende:
[..]
PK gaat echt wel weg natuurlijk dan in de middag, ik zeg Silvan Stoet
wtf, dat hou je toch niet volquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:38 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zie Westbroek niet zo snel meer een vast programma maken 5 dagen per weekquote:
Ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zie Westbroek niet zo snel meer een vast programma maken 5 dagen per week
Daar heeft hij toch alleen maar columns?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk het ook nietHij is opvallend vaak te gast bij radio 1
Ook. Maar hij schuift regelmatig aan bij Sven Kokkelmans en Jurgen van der Bergquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch alleen maar columns?
Wel jammer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zie Westbroek niet zo snel meer een vast programma maken 5 dagen per week
Ik ook, maar Silvan is ook ok, volgens mij willen ze wat verjongen bij Veronica qua luisteraars en dj's. Ze hebben niet voor niets een nieuwe slogan etc..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wel jammer.
Vond het wel leuk toen hij voor Jensen inviel.
Mogen ze de nummers die ze draaien ook wel eens vernieuwen. Iedere dag 10x U2 draaien begint ook een beetje te vervelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ook, maar Silvan is ook ok, volgens mij willen ze wat verjongen bij Veronica qua luisteraars en dj's. Ze hebben niet voor niets een nieuwe slogan etc..
Ik denk dat de directie denkt dat dat format luisteraars trekt, de meeste mensen luisteren maar kort naar de radio he...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mogen ze de nummers die ze draaien ook wel eens vernieuwen. Iedere dag 10x U2 draaien begint ook een beetje te vervelen.
Niet iedereen heeft een 10kW soundsystem in zijn auto met 1000 radiozenders en een CD-wisselaar waar 65535 CD's in kunnen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jouw radio heeft maar één zender?.
Nah, juist de 80's classics en bekendere en goede 90's nummers zorgen dat ik veronica luister. Als zij ook gaan beginnen met die 3fm of 538 bagger dan ben ik er ook snel klaar mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mogen ze de nummers die ze draaien ook wel eens vernieuwen. Iedere dag 10x U2 draaien begint ook een beetje te vervelen.
Waarschijnlijk omdat ie weer TV gaat doen ofzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:45 schreef MissJ het volgende:
maar... waarom is hij nou precies weg?
Is dat al bekend geworden?
Kan wel raden waaromquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:45 schreef MissJ het volgende:
maar... waarom is hij nou precies weg?
Is dat al bekend geworden?
Ben benieuwd naar de podcast!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:20 schreef wolfrolf het volgende:
En het verhaal uit Jensen zijn mond
http://www.snafu.nl/exper(...)t_jensen_reactie.xml
Slechte Jan Paparazzi grapEn een podcast vanaf 3 maart.
Klinkt allemaal plausibelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:20 schreef wolfrolf het volgende:
En het verhaal uit Jensen zijn mond
http://www.snafu.nl/exper(...)t_jensen_reactie.xml
Slechte Jan Paparazzi grapEn een podcast vanaf 3 maart.
Rick van V?! De grootste mongool op de radio. Nog slechter dan die andere non-valeurs als Luc van Rooij en Bart van leeuwen. De kerel die klinkt of zijn tong te groot voor zijn mond is; of ie constant bezopen is. En wat een domme praat er uit komt. Die kerel heeft een IQ van 85 ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:20 schreef Stuntman5150 het volgende:
Jensen?! Hele goeie zaak dat die galbak weg is. Verpestte radio Veronica enorm in de ochtend. Nu maar hopen dat op termijn Rick van V en E.J. (de Kaak) ervoor in de plaats komen.
Ajax gehalte ligt vooral bij Rob van S.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:11 schreef BeamofLight het volgende:
Rick van V. vind ik ook echt een hele grote kneus. Als hij een vraag stelt aan iemand dan komt er een formulering uit van minimaal acht zinnen met bijdehand geleuter. En over zijn ajax-gehalte maar te zwijgen.
Luc v Rooij is een held, vond hem eerst ook heel stom. Maar als je hem veel hoort, is hij toch erg tof en moet je juist lachen om die superflauwe grapjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Rick van V?! De grootste mongool op de radio. Nog slechter dan die andere non-valeurs als Luc van Rooij en Bart van leeuwen. De kerel die klinkt of zijn tong te groot voor zijn mond is; of ie constant bezopen is. En wat een domme praat er uit komt. Die kerel heeft een IQ van 85 ofzo.
Marlous klinkt wel heel geil.
Anyway; ik ga Jensen missen. Ik heb me af en toe kapot gelachen om die grappen die net even over het randje waren. Nu is het echt Somertijd waarvoor Veronica nog aan gaat. En Erik de Zwart natuurlijk. Westbroek is leuk tussendoor, maar een paar uur achter elkaar is slaapverwekkend.
Wat doet Lex Harding trouwens tegenwoordig?
Maar bij Someren is het leuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax gehalte ligt vooral bij Rob van S.
Ras-Amsterdammer
Juri de prijzensloeriequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar bij Someren is het leuk.
Met z`n irritante buldergelach om de meest domme grapjes?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van Someren is sowieso een heldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |