Je wist dat ik hem zou pakken rat.quote:
Kop dicht J.quote:
Ja ik nu ook gloeiende gloeiende. En het gaat deze week al niet hard.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef Joene het volgende:
Eigenlijk heb ik wel zin omstraks met lunch een bord vette friet te nemen
Check.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef Joene het volgende:
Eigenlijk heb ik wel zin omstraks met lunch een bord vette friet te nemen
Ja hoor. Je hoeft geen kruik (of pyama) mee te nemen!quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hoor. Je hoeft geen kruik (of pyama) mee te nemen!
Neem maar niets mee! En ik kan hubbie vragen oftie je thuis brengtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]. Moet ik een zwembroek meenemen en word ik thuisgebracht?
Maar T zegt niet wat je gaat doen ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]. Moet ik een zwembroek meenemen en word ik thuisgebracht?
Dit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb best dat je zegt van behoorlijk koppijn zeg maar.
veroorzaakt door griep, en indrukwekkende week.quote:
Whehehehe. "Nou A. we zijn wel klaar zo ongeveer, kun jij KOM ff naar huis brengen?"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Neem maar niets mee! En ik kan hubbie vragen oftie je thuis brengt
Indrukwekkend? Is dat het??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef Joene het volgende:
[..]
veroorzaakt door griep, en indrukwekkende week.
Best wel ?quote:
Hij is thuis! Zit op zolder te werkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehehehe. "Nou A. we zijn wel klaar zo ongeveer, kun jij KOM ff naar huis brengen?".
Ik zal stil zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij is thuis! Zit op zolder te werken
Dat hoeft niet hoor. Hij is gewend aan het geluidquote:
Hij is gewend aan mijn geluid.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef KingOfMars het volgende:
Hij is gewend aan het geluid van iemand in bed bij jou?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef E.T. het volgende:
Zere jester dus, deze vrijdag![]()
En ik mag geen lunch
Weinig lol aan ook zo een soort dag ! Succes straks dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef E.T. het volgende:
Zere jester dus, deze vrijdag![]()
En ik mag geen lunch
Je hebt best reservesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:44 schreef E.T. het volgende:
Zetten ze die broodkar precies voor mijn bed neer![]()
![]()
IK MAG NIKS!!!
Niks is over het algemeen beter dan ziekenhuis-voedsel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:44 schreef E.T. het volgende:
Zetten ze die broodkar precies voor mijn bed neer![]()
![]()
IK MAG NIKS!!!
Brood, pindakas en cupasoup valt toch niet zo veel aan te verzieken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niks is over het algemeen beter dan ziekenhuis-voedsel.
Sterkte!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou vrouwlief gaat nu zo'n beetje onder het mes.
Succes ! voor haar dus ! en voor jou voor het wachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou vrouwlief gaat nu zo'n beetje onder het mes.
Ik dacht meer aan tijd voor afsluiten zelf eerder dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En nu is het tijd om te lunchen, dunkt me.
Dat dus niet JK. Ik moet arbeiden tot 15 uur , maarja zoals een goed duits gezegde ooit zei : Arbeit macht freiquote:
ik niet maar ik ga dan zo ook gewoon lekker warm met de auto.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben net voor de bui naar huis gefietst gelukkig.
Is ook niet leuk hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef Swetsenegger het volgende:
E.T. moet een nachtje blijven dus. Ze had nogal veel pijn en wat morfine gehad dus beter om even een nachtje te blijven.
Oudste kind wel gelijk in de contramine
Wat kutquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef Swetsenegger het volgende:
E.T. moet een nachtje blijven dus. Ze had nogal veel pijn en wat morfine gehad dus beter om even een nachtje te blijven.
Oudste kind wel gelijk in de contramine
eh fijne avond dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo.... kinderen op bed. Pffff ik ben er klaar mee voor vandaag. Zo ff xboxen, straks ff paar afleveringen fast forward kijken en dan slapen.
Ik heb niet gewerkt dus niet geen weekend gehadquote:
ik kan niet uitslapen dus. Dit is voor mij uitslapenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb niet gewerkt dus niet geen weekend gehad
Ik had alleen best willen uitslapen. Ben kapot
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:14 schreef Joene het volgende:
[..]
ik kan niet uitslapen dus. Dit is voor mij uitslapen
Ahja gezellig nah ik dus ook nog niet helemaal opgeknapt dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal gesproken kan ik het wel. Nu echter heb ik een hoestende en proestende man naast me, heb ik pijn in mijn rug en schopt de baby. Dus dan maar even kutten met mijn telefoon.
Kan ik daar straks mee naar de winkel
Ik voel me vandaag (op dat brakke en pijnlijke rug na) een stuk beter dan de afgelopen weken!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Ahja gezellig nah ik dus ook nog niet helemaal opgeknapt dusmaar het gaat nu wel echt de goede kant op , sauna van de week heeft wel geholpen
Das mooi !quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag (op dat brakke en pijnlijke rug na) een stuk beter dan de afgelopen weken!
Vind ik ook. Als mijn foontje zo leeg is ga ik even lekker in bad liggen. Dan verzacht de pijn in mijn rug wat. En dan aankleden en richting de stad. Al moet het eerst even wat lichter buiten wordenquote:
Mja dat kan ik ook nog doen. Die harde straal op mijn rug zettenquote:
Zometeen vrouwlief halen zag ikquote:
Oh onze waterdruk is niet hoog genoeg voor een keiharde straal.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dat kan ik ook nog doen. Die harde straal op mijn rug zetten![]()
Dat mn douche niet zo een harde straal heb.quote:
Mogguh btwquote:
De onze ook niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat mn douche niet zo een harde straal heb.
Die volgorde idd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:35 schreef KingOfMars het volgende:
Maar wakker dus. Ff douchen, ontbijt en boodschappen doen.
Daar sta ik toch niet zo vaak onder ?quote:
Ik ben je er nog nooit tegengekomen nee?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar sta ik toch niet zo vaak onder ?
Het ontbijt en de boodschappen wil ik wel is omwisselen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De volgorde is best belangrijk op zich?
Ontbijt en douchen ook. Maar boodschappen is meestal wel de laatste in het rijtje?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Het ontbijt en de boodschappen wil ik wel is omwisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |