Het gaat toch over ONZ-Radio?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit topic gaat over ONZ-Radio. Wil je een gewone SC, dan zoek je je maar een andere SC uit.
7 luisteraars tochquote:
zijn er al weer 9quote:
quote:
quote:Stream is up at 192 kbps with 9 of 200 listeners (9 unique)
ik heb gewoon dat die stream van de site op mn bureablad opgeslagen, zo kan met een dubbelcick meteen meeluisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft iemand misschien een goed proggie dat streams makkelijk opslaat als favoriet?
In VLC player gaan ze dr uit steeds weer
ik was freecorder aan het gebruiken maar die is misschien niet te stabielquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft iemand misschien een goed proggie dat streams makkelijk opslaat als favoriet?
In VLC player gaan ze dr uit steeds weer
Ja ik ga de Onzin stream op mn bureaublad shortkuttenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb gewoon dat die stream van de site op mn bureablad opgeslagen, zo kan met een dubbelcick meteen meeluisteren
Tuurlijk. Geef hem desnoods een andere naam en een ander icoontjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ga de Onzin stream op mn bureaublad shortkutten
yeah, why not?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tuuwk! Anders ben je geen eckte éckte liefhebber van Onzin Radio. *radio aan gaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
helloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |