Goeiemorgen Remmyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:33 schreef remlof het volgende:
Een beetje dronken een slowchat in een forum waarin we alles van een ander willen weten maar zo min mogelijk ons zelf blootgeven dichtposten en dan geen nieuw deel openen.
Lag je een roemeense met een Saab te neuken ofzo?
Ja, ik kan me de laatste keer niet herinneren, vandaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Alweer ???![]()
![]()
![]()
ben je dronken ?
dan doen we het nog een keertje ''dunnetjes'' overquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik kan me de laatste keer niet herinneren, vandaar
Truste mop en succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan doen we het nog een keertje ''dunnetjes'' over![]()
maar niet nu Mop, ik gaat weer terug naar mijn nest, mijn bioritme is een beetje
van slag, dus ik kan niet slapenmaar dat komt omdat ik gisteren bijna
de hele dag in mijn nest heb gelegen en geen flikker uitvoer, komt door het
weer denk ik, maar ik gaat het nog een keer proberen.
Goeie TT trouwens !![]()
![]()
Doei
Jaaa het was gaaf hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:27 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen
geen belletje gehad van Mera&Ian dus die zijn niet gestrand in Amsterdam, hoop dat ze het leuk hebben gehad bij de BBQ
Oh echt? Naja, hier is een linkje: http://twitpic.com/3poe4squote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:46 schreef Toverheks het volgende:
Mera, de foto zegt Error.
leuk dat jullie het leuk hebben gehad, en gelukkig weer heelhuids uit Amsterdam, de stad van het Sodom en Gemora![]()
maar heb je niet genetwerkt ( woord van Cc geleerd hahaha) maar af en toe wat losgelaten jou en Ian jullie kwaliteiten???.
oh Cc, naar om te lezen maar ook eindelijk voor die vader. sterkte jij ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef Copycat het volgende:
Krijg net een mailtje van mijn beste vriendin. Vanavond tussen half acht en acht uur gaat het dan echt gebeuren. Ze zijn wel dankbaar voor de 'extra week' die ze hebben gekregen.
oh met die kok van live cooking.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh echt? Naja, hier is een linkje: http://twitpic.com/3poe4s
En nee, weinig genetwerkt... Iedereen was een beetje druk met elkaar en ik was niet bepaald in vormHaha
Aww. Sterktequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef Copycat het volgende:
Krijg net een mailtje van mijn beste vriendin. Vanavond tussen half acht en acht uur gaat het dan echt gebeuren. Ze zijn wel dankbaar voor de 'extra week' die ze hebben gekregen.
Ja, dat is ook zo. Dat geeft rust en kracht. Hij is er klaar voor en klaar mee en zijn laatste wil wordt nu gehonoreerd. Iets mooiers kun je hem denk ik niet geven, hoeveel pijn en verdriet dat ook doet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Aww. Sterkte
Maar voor die man is het een verlossing... Die gedachte geeft hopelijk wat rust.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Dat geeft rust en kracht. Hij is er klaar voor en klaar mee en zijn laatste wil wordt nu gehonoreerd. Iets mooiers kun je hem denk ik niet geven, hoeveel pijn en verdriet dat ook doet.
Bedankt allemaal voor het meevoelen, ik probeer het door te stralen naar mijn liefste vriendinnetje.
Maar nu moet ik toch weer verder met mannen in paknog betere pakken aan te smeren.
Kleedt u zich daar maar uit ...
'u' staat áchter kleed, dus geen t, Gertjuuh.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef Gert het volgende:
Mogge
[..]
![]()
Trek eens aan m'n vinger![]()
[ afbeelding ]
Leuk dat je het leuk hebt gehadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ff een sfeerfoto (gevonden op iemand anders zn twitterr)
[ afbeelding ]
Weer afscheid nemen, wat een vreemde gewaarwording.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Dat geeft rust en kracht. Hij is er klaar voor en klaar mee en zijn laatste wil wordt nu gehonoreerd. Iets mooiers kun je hem denk ik niet geven, hoeveel pijn en verdriet dat ook doet.
Bedankt allemaal voor het meevoelen, ik probeer het door te stralen naar mijn liefste vriendinnetje.
Maar nu moet ik toch weer verder met mannen in paknog betere pakken aan te smeren.
Kleed u zich daar maar uit ...
Onderwerp achter persoonsvorm is toch stam zonder T?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:30 schreef Copycat het volgende:
Jawel .. die t moet daar wel staan.
Volgende keer zal ik ook mijn posts eerst printen voor ik ze submit.
Eg wel. Maak er maar het werkwoord "lopen" of "zeggen" van, da's een handig trucje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
'u' staat áchter kleed, dus geen t, Gertjuuh.
Dat heb ik ook regelmatig bij de Gemeente Rotterdam, daar zitten heel wat allochtonen achter de telefoon en dat is niet zo erg, ware het niet dat het vaak voorkomt dat ze bijna niet te verstaan en dus te begrijpen zijn. en dat is wel erg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef Disana het volgende:
Sommige talen klinken als een machinegeweer in je oor, dat had ik net toen de telefoon ging. Het kostte drie keer om te begrijpen dat iemand met een zwaar oosters accent zei dat de apotheek belde en dat er iets binnen was. Ik ben best multiculti, maar voor een apotheek vind ik zoiets toch eigenlijk niet kunnen.
Loopt u zich het vuur maar uit de sloffen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Onderwerp achter persoonsvorm is toch stam zonder T?
Dat is in geval van jij en je, toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Onderwerp achter persoonsvorm is toch stam zonder T?
Inderdaad. Ik vind niet dat dat kan. Bovendien zou je met een apotheek nog zomaar een misverstand kunnen krijgen over medicijnen. En trouwens het lijkt me ook heel vermoeiend voor de collega's.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig bij de Gemeente Rotterdam, daar zitten heel wat allochtonen achter de telefoon en dat is niet zo erg, ware het niet dat het vaak voorkomt dat ze bijna niet te verstaan en dus te begrijpen zijn. en dat is wel erg.
Maar:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Loopt u zich het vuur maar uit de sloffen.
Geeft u me die koffie even aan?
Inderdaad, in sommige functies kan het gewoon niet vanwege de miscommunicatie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind niet dat dat kan. Bovendien zou je met een apotheek nog zomaar een misverstand kunnen krijgen over medicijnen. En trouwens het lijkt me ook heel vermoeiend voor de collega's.
En als je ze aanspreekt merk je het verschil toch niet in kleed en kleedtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
Dat heeft toch weer te maken met de gebiedende wijs? Ik word nu confuus en besluit dat de mannen die ik aanspreek maar gewoon aangekleed moeten blijven.
Ja, maar Kleedt u zich hier uit is toch ook gebiedende wijs?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
Dat heeft toch weer te maken met de gebiedende wijs? Ik word nu confuus en besluit dat de mannen die ik aanspreek maar gewoon aangekleed moeten blijven.
Kleed u uit is wel zonder t:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, maar Kleedt u zich hier uit is toch ook gebiedende wijs?
Of stel je dat als serieuze vraag als ze aan hun broek beginnen te frummelen?
quote:Meld u aan is een gebiedende wijs of imperatief. De gebiedende wijs wordt uitgedrukt door de stam van het werkwoord en wordt gebruikt zonder onderwerp. Een gebiedende wijs als meld u aan zorgt wel eens voor spelproblemen doordat het wederkerend voornaamwoord u achter de werkwoordsvorm staat. In deze zin is u het lijdend voorwerp. Meld u aan is bijvoorbeeld vergelijkbaar met meld de veranderingen, waarin de veranderingen het lijdend voorwerp is.
In zinnen als meldt u zich aan of loopt u maar door krijgt het werkwoord wel een -t. Deze zinnen hebben weliswaar een aansporende, bevelende strekking, maar bevatten geen gebiedende wijs. Het gaat in deze zinnen om een soort beleefdheidsvorm, een afgezwakte vorm van de gebiedende wijs. U is in deze zinnen geen wederkerend maar een persoonlijk voornaamwoord en is bovendien het onderwerp van de zin. De werkwoordvorm komt overeen met het onderwerp (tweede persoon enkelvoud) en krijgt dus een -t.
En dat ze tot die tijd met d'r tengels van de telefoon af moet blijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:45 schreef Disana het volgende:
Ja, bij een snackbar denk je meestal nog 'ach het is wel goed'. Die vrouw van de apotheek toeterde als een machinegeweer in mijn oren, ik schrok ervan. Vertelt dan niemand haar dat ze beter nog eens op spraakles kan gaan?
Brrr, ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat ze tot die tijd met d'r tengels van de telefoon af moet blijven.
Kleed u uit is zonder t idd.quote:
Echt hè? Loop zelden tegen dit soort dingen aan maar het is eigenlijk best een lastige taal als je er zo over redeneertquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Brrr, ja.
Als je eenmaal over die taalproblemen na gaat denken ga je vanzelf twijfelen, Cc en Mera. Ik wist het opeens ook niet meer, daarom heb ik mijn mond maar gehouden
Had ik beter ook kunnen doen ... Nu ga ik elk woord dat ik schrijf tien keer overwegen .. .en ik heb een deadlinequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:48 schreef Disana het volgende:
Als je eenmaal over die taalproblemen na gaat denken ga je vanzelf twijfelen, Cc en Mera. Ik wist het opeens ook niet meer, daarom heb ik mijn mond maar gehouden
Dat bedoelde ik ook! En dat is dit keer echt echt heus!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kleed u uit is zonder t idd.
Maar als je zegt: Kleedt u zich uit, moet er wel een t bij
Zie de tweede alinea van je eigen quote
Oh. Dus wat is het nou?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook! En dat is dit keer echt echt heus!
Alsof het hierbij blijft ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:53 schreef Gert het volgende:
Om die slonzige, taalverloederende fout van Cc nou zó uit te melken is nou ook weer niet nodig.
Weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:53 schreef Copycat het volgende:
Kleed u uit!
Kleedt u zich hier maar uit, mooie meneer.
Denk ik.
Ja, gebiedende wijs. Dus mét t.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
dat klinkt wel leuk, leuker dan een luisteraarsfeessiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaaa het was gaaf hoor![]()
Alleen het was dus een soort van pr&personeelsfeestje waar ze toevallig nog 5 luisteraars voor hadden uitgenodigd.. Dus veel praten en niet dansenMaar verder was t best wel heul gaaf
Foto's komen vanavond als je die wilt zien
Weest volgens mijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wees op uw hoede!
Weest op uw hoede!
Welke is goed?
Omdat?quote:
Kan toch allebei?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wees op uw hoede!
Weest op uw hoede!
Welke is goed?
Gebiedende wijsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Weest volgens mij, of nee, kan allebei. Gos, raak er compleet van in de war. Kop tomatensoep dan maar.
Yep, mag allebei.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan toch allebei?
Oh nee, ik begeef me niet in dit wespennest
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:06 schreef Jian het volgende:
Wat mij betreft heeft Achmed hier gelijk, Sloa ze poa![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)._bezopen_dames.html
Formeel mag het nog wel geloof ik ja. Maar het is wel héél ouderwets hoor, die meervoudsvorm gebiedende wijs.quote:
Zo lekker Bijbels niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Formeel mag het nog wel geloof ik ja, maar het is wel héél ouderwets hoor, die meervoudsvorm gebiedende wijs.
En Jesus zeide: "Yo! Maakt nu snel de pleiterik met je marktkraampjes of ik flikker ze allemaal om!"quote:
quote:Jezus in de tempel
[13] Kort voor Pesach, het Joodse paasfeest, reisde Jezus naar Jeruzalem. [14] Daar trof hij op het tempelplein de handelaars in runderen, schapen en duiven aan, en de geldwisselaars die daar altijd zaten. [15] Hij maakte een zweep van touw en joeg ze allemaal de tempel uit, met hun schapen en runderen. Hij smeet het geld van de wisselaars op de grond, gooide hun tafels omver [16] en riep tegen de duivenverkopers: Weg ermee! Jullie maken een markt van het huis van mijn Vader! [17]
Die blonde sloeg toch niet??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die is gerechtvaardigd. Ook omdat het eigenlijk zelfverdediging is, want als hij niet meteen vól er tegenin was gegaan dan hadden die twee met hun gezellige dronk er nog een schepje bovenop gedaan.
Hij/zij die de lapo heeft maakt een nieuwe!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:33 schreef remlof het volgende:
Een beetje dronken een slowchat in een forum waarin we alles van een ander willen weten maar zo min mogelijk ons zelf blootgeven dichtposten en dan geen nieuw deel openen.
Lag je een roemeense met een Saab te neuken ofzo?
Ik heb er drieënhalf uur op gewachquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij/zij die de lapo heeft maakt een nieuwe!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
In Amsterdam willen zu nu camera's op de taxi's die de omgeving filmen. Er worden namelijk teveel klanten neergestoken en mishandeld door chauffeurs.
Ik was ook nog op maar durfde hem na jou reprimande van de week niet te maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er drieënhalf uur op gewach
Over loodtjesquote:
Oei, de griepepidemie heeft jou bereikt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
Pauze en ik moet zo weer terug naar mijn werk. Maar ik wil niet want ik voel me behoorlijk beroerd.
Helemaal goed. Er schijnen ook vooral veel Rotterdamse chauffeurs hier in Amsterdam te rijden.quote:
Geen idee, werd gisteravond opeens verkouden, heb de hele nacht liggen klappertanden in bed, vanochtend ging het wel weer, nu voel ik me weer beroerd en verkouden en heb ook nog eens maagkrampquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Oei, de griepepidemie heeft jou bereikt?
Voortaan meer mensen over je bier heen laten niezen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, werd gisteravond opeens verkouden, heb de hele nacht liggen klappertanden in bed, vanochtend ging het wel weer, nu voel ik me weer beroerd en verkouden en heb ook nog eens maagkramp
Komt goed, over 5 uur heb ik weekend en kan ik eerst heerlijk een paar uur slapen.
Jullie zijn te ongeduldig, ik had heus wel een nieuwe gemaakt vandaagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij/zij die de lapo heeft maakt een nieuwe!
Ja. wat een raar idee, dat soort feestjes. Maar niets voor mij, ik werk in de kinderopvang en kom genoeg snottebellen tegen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voortaan meer mensen over je bier heen laten niezen.
quote:Liefdesrelatie nekt fractieleidster PvdA
RODEN - Fractievoorzitter Jofien Brink-Rozema van de PvdA in de Drentse gemeente Noordenveld heeft per direct haar functie neergelegd. Een liefdesverhouding met PvdA-wethouder Oeds Keizer van dezelfde gemeente noopt Brink-Rozema haar functie neer te leggen, bevestigt vrijdag de nieuwe fractievoorzitter van de partij, Alex Wekema.
Maar heb je nu vannacht nog lopen duwen dat je geen nieuw topic opende?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe niet zo gek Pietje, jij doet dat soort dingen toch nog helemaal niet?
Nee, ik had niet door dat ik de laatste hadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar heb je nu vannacht nog lopen duwen dat je geen nieuw topic opende?
Dus je gaf 'r extra langzaam om er langer van te genieten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ik had niet door dat ik de laatste had
De laatste duwbare vrouw?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ik had niet door dat ik de laatste had
Klinkt als.........................beterschap!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, werd gisteravond opeens verkouden, heb de hele nacht liggen klappertanden in bed, vanochtend ging het wel weer, nu voel ik me weer beroerd en verkouden en heb ook nog eens maagkramp
Komt goed, over 5 uur heb ik weekend en kan ik eerst heerlijk een paar uur slapen.
De kleffe cake zal nu wel in de bonusaanbieding zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:19 schreef Jian het volgende:
Albert Heijn is dood, ........En als ie nou het recept van de AH pepernoten met witte chocolade mee in zij graf heeft genomen of het recept van de AH Beenhamsalade!? Ja, zo krijgt zo'n gebeurtenis toch opeens een heel andere lading. Nou laten we er maar het beste van hopen
Deez?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan heb je altijd nog die ándere ultiem Hollandse supermarkt die bovendien wereldwijd gevestigd is, in tegenstelling tot AH.
Meneer Spar is vast een Duitser. Zo'n dikkequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan heb je altijd nog die ándere ultiem Hollandse supermarkt die bovendien wereldwijd gevestigd is, in tegenstelling tot AH.
Pinda's van de Sparquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
De directeur lijkt erg op Kapitein Iglo. Maar echt heel erg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Meneer Spar is vast een Duitser. Zo'n dikke
Ik weet de oplossing: even je Geschiedenis legen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 16:0)
ik ken niet quoten
en mijn smilies doen het niet
De Geschiedenis, History, van je browser.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
welke geschiedenis?
mijn postgeschiedenis?
yep gelukt !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
De Geschiedenis, History, van je browser.
Ja! En een nieuwe account aanmaken met een variant op je naam.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
welke geschiedenis?
mijn postgeschiedenis?
Spierballensmiley.quote:
volgens mij zijn die er niet meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja! En een nieuwe account aanmaken met een variant op je naam.
Heel af en toe hoor ik wel eens mensen over pinda's van de Spar. Die mensen moeten haast wel in Groningen gestudeerd hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Spierballensmiley.
Overigens hoorde ik Rooie Rinus en Pe Daalemmer vanochtend nog op de radio met Hoornse Plas. Ze blijven leuk.
klik hier als je de foutmelding krijgtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
welke geschiedenis?
mijn postgeschiedenis?
Je hebt 't na al dat gedoe nog gezegd ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:47 schreef Copycat het volgende:
Kijk 'm synchroniseren, mijn nieuwe iPhone. En dan ook nog een fors foutje in mijn financiële voordeel. Ik heb de dame in de winkel erop gewezen, maar ze zei me letterlijk dat ik net moest doen alsof mijn neus bloedde, deed zij dat ook. Ik had tenslotte al lang genoeg gewacht.
Toen heb ik haar raad maar opgevolgd.
weet je dat de bijbel vol hardcore porno staatquote:
Ik dacht vroeger dat Genesis geschreven was door een ongeduldige dokter. Genees eens!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik had nog niet teruggelezen maar eh...
[..]
weet je dat de bijbel vol hardcore porno staat![]()
voorbeeldje?
Genesis 38
http://www.statenvertaling.net/bijbel/gene/38.html
Genesis 19:31
http://net.bible.org/verse.php?book=Gen&chapter=19&verse=31
en er is nog meer heur![]()
![]()
viessss boekbah...
Zat je Noord te luisteren?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Spierballensmiley.
Overigens hoorde ik Rooie Rinus en Pe Daalemmer vanochtend nog op de radio met Hoornse Plas. Ze blijven leuk.
deze is ook leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat Genesis geschreven was door een ongeduldige dokter. Genees eens!
Nee hoor, het was op Radio 1. Zo worden wij ook eens beroemd!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zat je Noord te luisteren?Maar inderdaad, ze blijven gewoon leuk, alhoewel ik deze als Grunningse ook leuk vind.
Het heeft wat weg van een gedrukte variant van een forum in tijden waar er geen internet was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat Genesis geschreven was door een ongeduldige dokter. Genees eens!
Ja ... dat is een automatisme. Ik noem het maar een goede eigenschap, maar eigenlijk is het gewoon domme blondheid. Gelukkig was de T-Mobile dame minder soft.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hebt 't na al dat gedoe nog gezegd ook? Veel plezier ermee, zal wel lukken
.
Ranzigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze is ook leukEzechiël 23
http://www.statenvertaling.net/bijbel/ezec/23.html
Grappig, dan woon je vlak bij een broer van me. Die zegt altijd dat hij de mooiste en grootste tuin van de stad heeft. Hij woont er tegenoverquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, het was op Radio 1. Zo worden wij ook eens beroemd!
Ja deze is ook leuk. Ik woon trouwens vlak bij het plantsoen.
Dan woont hij waarschijnlijk best wel leuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Grappig, dan woon je vlak bij een broer van me. Die zegt altijd dat hij de mooiste en grootste tuin van de stad heeft. Hij woont er tegenover
Hihi........veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:47 schreef Copycat het volgende:
Kijk 'm synchroniseren, mijn nieuwe iPhone. En dan ook nog een fors foutje in mijn financiële voordeel. Ik heb de dame in de winkel erop gewezen, maar ze zei me letterlijk dat ik net moest doen alsof mijn neus bloedde, deed zij dat ook. Ik had tenslotte al lang genoeg gewacht.
Toen heb ik haar raad maar opgevolgd.
Ik heb hier "de gansche heilige schrift" van mijn opa staan. Nooit in gelezen btw.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij gaat morgen een bijbel aanschaffen?![]()
wel ''Het oude Testament'' nemen dan
Zeker, maar het aller, allerliefst zou hij midden op de Grote Markt wonenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan woont hij waarschijnlijk best wel leuk.
nah... heb ik je toch een mooie tip gegeven, leuk leesvoerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb hier "de gansche heilige schrift" van mijn opa staan. Nooit in gelezen btw.
Ik heb ook best een aardig tuintjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Grappig, dan woon je vlak bij een broer van me. Die zegt altijd dat hij de mooiste en grootste tuin van de stad heeft. Hij woont er tegenover
Nou mij niet gezien. Krijg je die dronken ballen voor je deur.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zeker, maar het aller, allerliefst zou hij midden op de Grote Markt wonen
Hij woont 1 hoog, onder het pand is een souterrain en daar "logeert" regelmatig een junk in het portiek. Je hebt overal wat als je in een binnenstad woont denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou mij niet gezien. Krijg je die dronken ballen voor je deur.
Inderdaad, een hele hoop grote verhalen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het heeft wat weg van een gedrukte variant van een forum in tijden waar er geen internet was.
Iemand met wie ik musiceerde woonde aan het Typografen-gasthuis aan het begin van de Petrus Campersingel. Daar was het leuk wonen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou mij niet gezien. Krijg je die dronken ballen voor je deur.
ik ook best wel, paar minuutjes lopen..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook best een aardig tuintje
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oosterpark_(Amsterdam)
Dat ken ik niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iemand met wie ik musiceerde woonde aan het Typografen-gasthuis aan het begin van de Petrus Campersingel. Daar was het leuk wonen.
Fannvanhettussenuurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij zijn die er niet meer
Nooit geweest maar ook in Engelse Landschapsstijl, zie ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ook best wel, paar minuutjes lopen..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Florapark_(Amsterdam)
tenminste als dat park hier het florapark heet want dat weet ik niet eens zeker,
ik kom daar nooit, het is veiliger om de stad in te lopen dan het park in denk
ik altijd maar, maar tis wel mooi...
dat wel
[ afbeelding ]
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:0cc8vJ3OAgVzsM:http://archwaytowers.dyndns.org/noord/53.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat Engelse Landschapsstijl is, maar als jij het zegt zal dat welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nooit geweest maar ook in Engelse Landschapsstijl, zie ik.
Dat kan ook nog een camping of een voetbalveld met een paar bomen er omheen zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
voor mij is het gewoon een park, groen, bomen, gras enzo
Zie ik hier de fiets van wouter Klootwijk??quote:
weetikniet, foto's komen van googlequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Zie ik hier de fiets van wouter Klootwijk??![]()
[ afbeelding ]
Tweedehandsje. Waarschijnlijk had de verkoper deze foto op Marktplaats gezet en heeft Wouter 'm gekocht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Zie ik hier de fiets van wouter Klootwijk??![]()
[ afbeelding ]
Mooi he? Maar je hebt meer gasthuizen in Groningen. Kom je uit een drukke straat zo op een heel rustig en stil hofje. Google maar eens op Pepergasthuis byvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met piepkleine huisjes
[ afbeelding ]
De Jaques Brel van het noorden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ken ik niet?
Ah Ede Staal, een wereldburger die te vroeg heenging.
Deze werd op de crematie van mijn moeder gedraaid.quote:
O ja, het Pepergasthuis, ook idd een oase in de stad. Ik ben al lang niet meer in Stad geweest.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mooi he? Maar je hebt meer gasthuizen in Groningen. Kom je uit een drukke straat zo op een heel rustig en stil hofje. Google maar eens op Pepergasthuis byvoorbeeld.
Als wij in Nederland zijn kan gebeuren wat gebeurt maar ik ga op zeker een aantal uren alleen 't Stad in!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, het Pepergasthuis, ook idd een oase in de stad. Ik ben al lang niet meer in Stad geweest.
je kan ook dit doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:32 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als wij in Nederland zijn kan gebeuren wat gebeurt maar ik ga op zeker een aantal uren alleen 't Stad in!
wie heeft je die mail gestuurd ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef remlof het volgende:
Geachte heer remlof,
In verband met het overlijden van de heer Albert Heijn worden uw boodschappen op 15 januari 2011 wel bezorgd, maar niet door een hamster zoals eerder is aangekondigd. Wij hopen dat u hier begrip voor heeft.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Albert!
Wat zullen die bezorgers blij zijn dat Albert dood isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef remlof het volgende:
Geachte heer remlof,
In verband met het overlijden van de heer Albert Heijn worden uw boodschappen op 15 januari 2011 wel bezorgd, maar niet door een hamster zoals eerder is aangekondigd. Wij hopen dat u hier begrip voor heeft.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Albert!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
al die hamstertjes bij de begraving![]()
in hun nette pakkie...
[ afbeelding ]
Geen idee waarom ik 'm krijg, omdat ik op de AH website ben geregistreerd denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie heeft je die mail gestuurd ?
toch niet de familie van Appie zelluf neem ik aan
't Stad is Grunn hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je kan ook dit doen
http://www.gildeamsterdam.nl/stadswandelingen/algemene-informatie
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat zullen die bezorgers blij zijn dat Albert dood is
quote:ANP
Toegevoegd: vrijdag 14 jan 2011, 15:37
Oud-renner en voormalig ploegleider Peter Post is op 77-jarige leeftijd overleden. Post was al lange tijd ziek.
Post vierde als renner vooral triomfen op de baan. Liefst 65 keer won hij een zesdaagse. In 1972 maakte een val in de zesdaagse van Rotterdam een einde aan zijn carrière. Op de weg, en vooral in de klassiekers, kon de Amsterdammer ook uit de voeten. In 1964 was hij de sterkste op de keien van Parijs-Roubaix.
Na zijn actieve loopbaan werd Post in 1974 ploegleider van TI-Raleigh dat met renners Joop Zoetemelk, Jan Raas, Gerrie Knetemann, Hennie Kuiper, Johan van der Velde, Henk Lubberding en Peter Winnen enorm succesvol werd.
Post viert triomfen met Raliegh
Post verstond het om goede renners naar de ploeg te halen en die ook voor langere tijd aan TI Raleigh te binden. Tussen 1974 en 1983 won de ploeg bijna duizend wedstrijden.
Onder Post schitterde Roy Schuiten met wereldtitels op de baan en zeges in de Grand Prix des Nations. Vanaf 1976 reeg de ploeg de successen op de weg aaneen.
In de Tour de France leidde Post zijn renners naar 52 etappezeges en, in 1980, naar de eindoverwinning van Zoetemelk. Posts ploeg was jarenlang ongenaakbaar in de ploegentijdrit.
Dan zou ik hem ook moeten krijgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik 'm krijg, omdat ik op de AH website ben geregistreerd denk ik.
Mail komt van Webwinkels Albert Heijn-Etos-Gall & Gall <noreply_albert@albert.nl>
Hoeveel hamsters zouden ze daarvoor nodig hebben?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:39 schreef Disana het volgende:
De hamsters moeten de kist dragen.
En ja, Groningen is een fijne stad.
Hij zal wel in je spamfolder zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan zou ik hem ook moeten krijgen.
nah... ben benieuwd
Ah... oke, ik dacht dat je bedoelde dat je de stad wilde bekijken enzo, dan isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
't Stad is Grunn heAls we in Nederland zijn is dat meestal maar voor een paar dagen en die zijn gevuld met familiebezoek etc. Maar ik plan altijd op zijn minst een middagje stadten. Even naar Selexyz, passende spijkerbroeken proberen te scoren, naar Droppie het zoute sjoppie, de Hema. En een broodje bij "de Kosterij" of in de zomer een pilsje op het terras bij "de drie Gezusters".
Komende zomer gaan onze zonen naar de USA, 16 dagen. Denk dat ik die tijd huis en auto van jongste zoon maar claim, lijkt me wel wat.
Nou, al die bezorghamsters natuurlijk! Remlof komt maar eens van z'n luie gat om z'n boodschappen zelf te schoren!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hoeveel hamsters zouden ze daarvoor nodig hebben?
nopequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zal wel in je spamfolder zitten
Een stadsbezoek deed ik met onze kinderen toen we nog in Nederland woonden. Bracht mijn man ons naar het station en ging ik met kind met de trein naar Grunn. Dan maakten we een rondvaart (is echt leuk!!!), gingen we iets drinken en een ijsje eten en daarna weer met de bus naar huis. Die kids hadden echt het gevoel dat ze een wereldreis hadden gemaakt!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je kan ook dit doen
http://www.gildeamsterdam.nl/stadswandelingen/algemene-informatie
Ik heb in Amsterdam ook nog nooit een rondvaartboot van binnen gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Een stadsbezoek deed ik met onze kinderen toen we nog in Nederland woonden. Bracht mijn man ons naar het station en ging ik met kind met de trein naar Grunn. Dan maakten we een rondvaart (is echt leuk!!!), gingen we iets drinken en een ijsje eten en daarna weer met de bus naar huis. Die kids hadden echt het gevoel dat ze een wereldreis hadden gemaakt!
En af en toe een BBQquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Inderdaad, een hele hoop grote verhalen.
quote:3 En de kinderen Israëls zeiden tot hen: Och, dat wij in Egypteland gestorven waren door de hand des HEEREN, toen wij bij de vleespotten zaten, toen wij tot verzadiging brood aten! Want gijlieden hebt ons uitgeleid in deze woestijn, om deze ganse gemeente door den honger te doden.
4 Toen zeide de HEERE tot Mozes: Zie, Ik zal voor ulieden brood uit den hemel regenen; en het volk zal uitgaan, en verzamelen elke dagmaat op haar dag; opdat Ik het verzoeke, of het in Mijn wet ga, of niet.
5 En het zal geschieden op den zesden dag, dat zij bereiden zullen hetgeen zij ingebracht zullen hebben; dat zal dubbel zijn boven hetgeen zij dagelijks zullen verzamelen.
6 Toen zeiden Mozes en Aäron tot al de kinderen Israëls: Aan den avond, dan zult gij weten, dat u de HEERE uit Egypteland uitgeleid heeft;
7 En morgen, dan zult gij des HEEREN heerlijkheid zien, dewijl Hij uw murmureringen tegen den HEERE gehoord heeft; want wat zijn wij, dat gij tegen ons murmureert?
8 Voorts zeide Mozes: Als de HEERE ulieden aan den avond vlees te eten zal geven, en aan den morgen brood tot verzadiging, het zal zijn, omdat de HEERE uw murmureringen gehoord heeft, die gij tegen Hem murmureert; want wat zijn wij? Uw murmureringen zijn niet tegen ons, maar tegen den HEERE.
Dat is echt leuk, want dan zie je dingen die je anders eigenlijk nooit opvallen. Gewoon doen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb in Amsterdam ook nog nooit een rondvaartboot van binnen gezien eigenlijk![]()
zou ik toch eens moeten doen, kan mij het schelen![]()
en als het mooi weer is ga ik me ook voor die wandelingen
opgeven http://www.gildeamsterdam.nl/stadswandelingen/algemene-informatie
lijkt me best wel leuk
toeristje spelen in eigen stad
Trix heeft zitten lobby'en voor een verlangde missie in Afghanistanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef Disana het volgende:
Even kijken welke schokkende berichten RTL4 van Wikileaks heeft weten te scoren.
En Woutertje lag dwars. Shockingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Trix heeft zitten lobby'en voor een verlangde missie in Afghanistan
En de Heere zijde tot zijn scharequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
De Heere, goeie naam voor een gayclub
Hij maakte wel van één glas wijn 3000 kratten bier hè, was ook jouw redderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
De Heere, goeie naam voor een gayclub
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef Coos het volgende:
[..]
En de Heere zijde tot zijn schare
drinken we bier of jonge klare
jonge klare riep de schare
laten we het bier maar tot morgen beware
Zo, Jezus de loverboyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef Coos het volgende:
En Jezus zeide tot zijn dicippelen
ik de fiets en jullie gaan tippelen
En nog een icoonquote:
quote:PETER POST (77) OVERLEDEN
AMSTERDAM - Wielericoon Peter Post is vandaag na een ziekbed in Amsterdam overleden. De man die jaren gold als het gezicht van het Nederlandse wielrennen werd 77 jaar.
Nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
De post wordt morgen ook niet bezorgd zeker?
[..]
ben jij opgegroeid op het hooge land?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze werd op de crematie van mijn moeder gedraaid.
En ook nog een oud-politicus, ben zijn naam alweer kwijt. Ze vallen met bosjes vandaag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:42 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ERLEDEN__.html?p=1,1
ook al deaud...
gaat wel snel , de laatste tijd.
Die was nog eens verloofd met onze Willeke Alberti.
Nee, mijn moeder kwam er in haar jeugd veel. Vandaar dat: het is het land waar ik als kind nog niets begreep van pijn en zorgen, zeer toepasselijk was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ben jij opgegroeid op het hooge land?
Zal wel goedkoper, je moet tenslotte wel op de kleintjes blijven lettenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:58 schreef spuitje het volgende:
Heyn wordt begraven in Engeland hoorde ik net.
quote:We are pleased to inform you that you are registered for the upcoming BREAD & BUTTER BERLIN Winter 2011!
Is ook een prachtig gebiedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder kwam er in haar jeugd veel. Vandaar dat: het is het land waar ik als kind nog niets begreep van pijn en zorgen, zeer toepasselijk was.
Ik vind het zelf trouwens ook een prachtig gebied, logeerde vroeger wel eens bij vrienden van mijn ouders, die hadden een Herenboerderij, boven Usquert geloof ik.
De luchten boven het Hooge Landquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is ook een prachtig gebiedIk ben er wel opgegroeid.
Ja die zijn prachtigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De luchten boven het Hooge Land
Was al.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef hondjes het volgende:
Burgemeester Moerdijk stapt op., zegt RTL.
Ik zat net op Google-streetview die omgeving even af te speuren. De lucht is zoals je 'm zou verwachten en ik herinnerde me nog de zomerdijken waar je overheen moest of soms ook gewoon doorheen.quote:
Ik ben er niet opgegroeid, maar ken het wel. Neef woont in Baflo en kennissen in Rasquert. Dierbaar kennisje in Roodeschoolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is ook een prachtig gebiedIk ben er wel opgegroeid.
ik bekeek dat youtubje en werd meteen weer even terug geslingerd naar mijn jeugd, heerlijk, zo onbezonnen daar opgroeien. Beetje fietsen van durpje naar durpjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zat net op Google-streetview die omgeving even af te speuren. De lucht is zoals je 'm zou verwachten en ik herinnerde me nog de zomerdijken waar je overheen moest of soms ook gewoon doorheen.
Fuckin vals gezongen.quote:
daar stonden ze toch ook om bekendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fuckin vals gezongen.
Die twee hebben autotune echt heel hard nodig.
Wat zouden ze tegenwoordig doen?
Valse wijven!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar stonden ze toch ook om bekend
Is dat de smaak die gewonnen heeft? Ik heb dat niet helemaal kunnen volgen. Klinkt wel lekker trouwens, al had ik zelf op die pittige gestemd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen patatje-oorlog-chips bij de Jumbo te vinden.
Geen idee, ik had er nog nooit van gehoord. Lavenderr postte gister dat 't lekker isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat de smaak die gewonnen heeft? Ik heb dat niet helemaal kunnen volgen. Klinkt wel lekker trouwens, al had ik zelf op die pittige gestemd.
Oh oké, ik heb er maar even naar gezocht, er was een wedstrijdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, ik had er nog nooit van gehoord. Lavenderr postte gister dat 't lekker is.
* proestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef Marrije het volgende:
Leuk, dat zindelijk worden van kinderen. Heeft ie dat verfrisserding dat aan de rand hing los gemaakt en doorgespoeld, zit het toilet verstopt
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef Marrije het volgende:
Leuk, dat zindelijk worden van kinderen. Heeft ie dat verfrisserding dat aan de rand hing los gemaakt en doorgespoeld, zit het toilet verstopt
Ja maar ik mag niet kijken als ie op de wc zitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Kut marrije....
Ondernemende kinderen altijd in de gaten houden
Bij de C1000 PPquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen patatje-oorlog-chips bij de Jumbo te vinden.
Je hebt tegenwoordig ook van die tabletten die je in je pot plakt. Beetje net als die zeeptabletten in de spoelbak van een bar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef Marrije het volgende:
Zolang je maar niet op mn bord schijt als ik zit te eten kan ik het best hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:53 schreef Marrije het volgende:
Lekker praatje![]()
Maar iedereen heeft het eten al op. . .denk ik.
Doe eens een linkie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:52 schreef hondjes het volgende:
Kom nog iets interessants tegen op GS.
over vleesfraude en vastgoed in Argentinie..
Patatje Joppie bedoel je neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat de smaak die gewonnen heeft? Ik heb dat niet helemaal kunnen volgen. Klinkt wel lekker trouwens, al had ik zelf op die pittige gestemd.
Hey jij!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook van die tabletten die je in je pot plakt. Beetje net als die zeeptabletten in de spoelbak van een bar.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hey jij!!!
Leuk dat het leuk was![]()
En voor Cc een extraonder het riempje
![]()
Nu ff verder teruglezen
Heb je de verf goed opgeborgen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:53 schreef Marrije het volgende:
Lekker praatje![]()
O M G!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je de verf goed opgeborgen?
[ afbeelding ]
Of zijn ze nu met viltstiften aan het kleuren?
[ afbeelding ]
Nah, ik ga er over een uurtje aan beginnen. Kalfskotelet van een pond.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:53 schreef Marrije het volgende:
Lekker praatje![]()
dan moet ik m wel plakken op een plek die niet te zien is, anders gaat hij dat er geheid af zitten pulkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook van die tabletten die je in je pot plakt. Beetje net als die zeeptabletten in de spoelbak van een bar.
En als ze aan op de rand van je bord schijten? Gratis vleesjusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah. ik ga er over een uurtje aan beginnen. Kalfskotelet van een pond.![]()
Maar zo lang ze niet op de rand van m'n bord schijten is er niets aan de hand.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als hij in staat is om met zn handen in de pot te gaan zitten wroeten zou ik hem nog niet alleen laten schijten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan moet ik m wel plakken op een plek die niet te zien is, anders gaat hij dat er geheid af zitten pulken
Wat een goor ventje ben jij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als ze aan op de rand van je bord schijten? Gratis vleesjus
Ik zie ze er voor aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zolang je maar niet op mn bord schijt als ik zit te eten kan ik het best hebben
jullie kennen best eens een keer samen uit eten gaan zien ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, ik ga er over een uurtje aan beginnen. Kalfskotelet van een pond.![]()
Maar zo lang ze niet op de rand van m'n bord schijten is er niets aan de hand.
daar graait ie gelukkig niet in, spoelt ie snel doorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als hij in staat is om met zn handen in de pot te gaan zitten wroeten zou ik hem nog niet alleen laten schijten?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
jullie kennen best eens een keer samen uit eten gaan zien ik
wees blij dat ie hem niet opgevreten heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef Marrije het volgende:
Oh dan komen we bij jou eten hè Lays.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
jullie kennen best eens een keer samen uit eten gaan zien ik
ja daar zeg je watquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wees blij dat ie hem niet opgevreten heeft![]()
zo van.... hmmmm ruikt lekker
effe proeven
Nou dan kun je toch best zo'n tablet erin plakken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar graait ie gelukkig niet in, spoelt ie snel door
Ik kon dit dus niet zonder lachen hardop voorlezen aan DKquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef remlof het volgende:
Geachte heer remlof,
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Albert!
Ja hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Oh dan komen we bij jou eten hè Lays.![]()
Krijg ik me eten dan op het bijzettafeltje naast de bank??
Kaasfondue?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Oh dan komen we bij jou eten hè Lays.![]()
Krijg ik me eten dan op het bijzettafeltje naast de bank??
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb in Amsterdam ook nog nooit een rondvaartboot van binnen gezien eigenlijk![]()
zou ik toch eens moeten doen, kan mij het schelen![]()
en als het mooi weer is ga ik me ook voor die wandelingen
opgeven http://www.gildeamsterdam.nl/stadswandelingen/algemene-informatie
lijkt me best wel leuk
toeristje spelen in eigen stad
nah... lijkt me best leuk !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Komen Dk en ik van de zomer samen met jou en heks tourist spelen ...gaan we met de rondvaartboot
dat ie niet in zn poep graait is geen garantie voor het tablet, dat ie daar ook vanaf blijft. . . Maar ik zal ff kijken hoe het eruit ziet en waar ik het kan plakken, want zo'n houder kan sowieso niet meer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou dan kun je toch best zo'n tablet erin plakken?Heb je nooit meer een houder in de leiding
Ik eet altijd aan tafel.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:06 schreef Coos het volgende:
Ik had pas geleden zo'n dubbelpakket van Harpic Max gekocht.
[ afbeelding ]
Na het schijten heb je gelijk een chemokuurtje gehad.
Sjeesss wat meuren die dingen.
ik ook vaak hier bij de computerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik eet altijd aan tafel.
Hooguit een kom soep op de bank.
Dan staat die date vastquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... lijkt me best leuk !![]()
staan we dan met zijn vieren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik eet altijd aan tafel.
Hooguit een kom soep op de bank.
kutzooi............quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:10 schreef Coos het volgende:
hondjes ik weet niet hoe dat werkt
ik klikte erop en nu is hij weg
doe maar gewwon per PM
Het was maar een idee, ik zag het laatst bij een tv reclamequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat ie niet in zn poep graait is geen garantie voor het tablet, dat ie daar ook vanaf blijft. . . Maar ik zal ff kijken hoe het eruit ziet en waar ik het kan plakken, want zo'n houder kan sowieso niet meer.
Bordje op schoot, no problemoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook.
Vlees snijden op de bank, dat is geen doen toch?
We hebben ieder zunne schootkussen ding...echt hendigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook.
Vlees snijden op de bank, dat is geen doen toch?
Is dat niet in Rotterdam?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ghehehehe ik zie het al voor me ...
geinig
we kenne ook pannenkoeken gaan eten![]()
[ afbeelding ]
was ik ook al van plan
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ghehehehe ik zie het al voor me ...
geinig
we kenne ook pannenkoeken gaan eten![]()
[ afbeelding ]
was ik ook al van plan
Ja maar dat kan ik dus juist niet vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
kutzooi............![]()
gewoon op Geenstijl om 16,23 uur
en om 16.41 uur
ja ja , maar ook in Amsterdamquote:
Ik heb meestal naast het bord ook nog een of twee schaaltjes mit beilagen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bordje op schoot, no problemo
Je moet wat zonder eettafel
Dat heeft ie van klokkeknluideronline gekopieërd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef hondjes het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ks_rtl.html#comments
Voor Coos.
thx hondjesquote:Ik zie nu pas dat ik mijn vraag multi-interpretabel heb gesteld.
Ik doel op vader Zorreguieta. Hij was minister van landbouw tijdens de 'vleesfraude/vastgoedfraude' ronde ene Eddy de Kroes, die zich afspeelde in Nederland. Nadat de dictatuur was beëindigd ging heer Zorreguieta in de keuring van landbouwproducten.
.
Eddy de Kroes en anderen stopten hun vleesfraudegeld in het vastgoed. Hij loopt nu rond met een vrijwaringsbrief van Justitie en is dus nooit aangepakt.
Maar... al voor de Kroes die brief van Justitie kreeg had hij strafvermindering/gratie gekregen van ene Trickie Trix. Zo is de zaak Nederland - Argentinië weer rond. Welkom in de Bananenmonarchie der Nederlanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |