Goeiemorgen Remmyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:33 schreef remlof het volgende:
Een beetje dronken een slowchat in een forum waarin we alles van een ander willen weten maar zo min mogelijk ons zelf blootgeven dichtposten en dan geen nieuw deel openen.
Lag je een roemeense met een Saab te neuken ofzo?
Ja, ik kan me de laatste keer niet herinneren, vandaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Alweer ???![]()
![]()
![]()
ben je dronken ?
dan doen we het nog een keertje ''dunnetjes'' overquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik kan me de laatste keer niet herinneren, vandaar
Truste mop en succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan doen we het nog een keertje ''dunnetjes'' over![]()
maar niet nu Mop, ik gaat weer terug naar mijn nest, mijn bioritme is een beetje
van slag, dus ik kan niet slapenmaar dat komt omdat ik gisteren bijna
de hele dag in mijn nest heb gelegen en geen flikker uitvoer, komt door het
weer denk ik, maar ik gaat het nog een keer proberen.
Goeie TT trouwens !![]()
![]()
Doei
Jaaa het was gaaf hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:27 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen
geen belletje gehad van Mera&Ian dus die zijn niet gestrand in Amsterdam, hoop dat ze het leuk hebben gehad bij de BBQ
Oh echt? Naja, hier is een linkje: http://twitpic.com/3poe4squote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:46 schreef Toverheks het volgende:
Mera, de foto zegt Error.
leuk dat jullie het leuk hebben gehad, en gelukkig weer heelhuids uit Amsterdam, de stad van het Sodom en Gemora![]()
maar heb je niet genetwerkt ( woord van Cc geleerd hahaha) maar af en toe wat losgelaten jou en Ian jullie kwaliteiten???.
oh Cc, naar om te lezen maar ook eindelijk voor die vader. sterkte jij ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef Copycat het volgende:
Krijg net een mailtje van mijn beste vriendin. Vanavond tussen half acht en acht uur gaat het dan echt gebeuren. Ze zijn wel dankbaar voor de 'extra week' die ze hebben gekregen.
oh met die kok van live cooking.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh echt? Naja, hier is een linkje: http://twitpic.com/3poe4s
En nee, weinig genetwerkt... Iedereen was een beetje druk met elkaar en ik was niet bepaald in vormHaha
Aww. Sterktequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef Copycat het volgende:
Krijg net een mailtje van mijn beste vriendin. Vanavond tussen half acht en acht uur gaat het dan echt gebeuren. Ze zijn wel dankbaar voor de 'extra week' die ze hebben gekregen.
Ja, dat is ook zo. Dat geeft rust en kracht. Hij is er klaar voor en klaar mee en zijn laatste wil wordt nu gehonoreerd. Iets mooiers kun je hem denk ik niet geven, hoeveel pijn en verdriet dat ook doet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Aww. Sterkte
Maar voor die man is het een verlossing... Die gedachte geeft hopelijk wat rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |