oh jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:00 schreef Martinovibes het volgende:
GVD waarom recycle je mijn aangemaakte topic niet
je hebt zelf een knopje daarvoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:02 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ja dat ja , maar de harde gitaartjes maken nu alles goed!
Mag best harder hoor @ DJ
HMM ben eigenlijk echt een house freak maar sinds dat mijn broertje mijn uitzendingen op mijn illegale FM zender onderbrak om die muziek te draaien ben ik het gaan waarderenquote:
das goed voor je orenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:06 schreef Martinovibes het volgende:
@ Dragens ...koptelefoon staat al op stanje 130 DB
lolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:08 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Heb AL dj oren dus die zijn al fucked up maar mag nog steeds bandjes afmixen
niet schikkenquote:
ja ik ben er ook ????quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heey jij ook hier, is die geest er nog of?
AH...de muziek die ik afmix !!!!! YEAH dubbele basdrumquote:
dat was jij toch die vandaag een topic had gemaakt over dat je wakker werd en je tv aanstond en dat je iemand de trap hoorde afrende niewaar?quote:
hahahaha nee niet echtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:10 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
AH...de muziek die ik afmix !!!!! YEAH dubbele basdrum
Maar ff jij was toch die gene die BLUR SONG 2 had gezongen ............misschien willen we dat ooit op ONZ radio horen
uuuh neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat was jij toch die vandaag een topic had gemaakt over dat je wakker werd en je tv aanstond en dat je iemand de trap hoorde afrende niewaar?
neequote:
oh sorry:@quote:
nee nog niet en big bang duurt nog een week godverquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:10 schreef dragems het volgende:
4 uur geweest. ff kijken of er al nieuwe series te downloaden zijn
Zegt me helemaal niks om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:13 schreef dragems het volgende:
Origin Sanford, Florida, USA
Genres Metalcore, thrash metal, heavy metal
neee ik had ook nog nooit van florida gehoordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niks om eerlijk te zijn
Deed ik ook totdat mijn broertje mijn HC zender verneukte met zijn DJ heineken en sepultura optredens als ik pleite was , zit je bij een maatje in de auto naar je zender te luisteren word ie opeens gekaapt en hoor je IPV hardcore hardrock ......yes those were the timesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:12 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb er niet zoveel verstand van namelijk, metal enzo ik gooi het allemaal op een hoop eigenlijk
Jupquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:15 schreef Ragboer het volgende:
Is Cannibal Corpse metal? Want dat ken ik wel.
OPquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:15 schreef remlof het volgende:
Zijn we nog in de lucht, dan tune ik ook nog even in
Geef eens een url?
up and runningquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:15 schreef remlof het volgende:
Zijn we nog in de lucht, dan tune ik ook nog even in
Geef eens een url?
Death metalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:15 schreef Ragboer het volgende:
Is Cannibal Corpse metal? Want dat ken ik wel.
lol nice daughterquote:
quote:
Nee, ik ben blind.quote:
free birdquote:
Dan zit je verkeerdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:20 schreef remlof het volgende:
En nu hoor ik electronische poep die nog erger is
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:20 schreef remlof het volgende:
Gast, ik kan nauwelijks m'n dagelijkse portie bier betalen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:20 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
[..]
HAHA je kan hem niet betalen !!! ( maar geen nood het is een kut auto |)
http://onz-radio.nl/player.htmlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:20 schreef remlof het volgende:
Nauwelijks betekent niet dat je het niet kan dus het gaat goed........quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gast, ik kan nauwelijks m'n dagelijkse portie bier betalen.
Tja, ik moet af en toe bedelen op Hoog Catharijnequote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:22 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Nauwelijks betekent niet dat je het niet kan dus het gaat goed........
gewoon voor beatrix theater gaan staanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, ik moet af en toe bedelen op Hoog Catharijne
draai ik zo welquote:
Is dat een interessant gebied ? en kan je er meer mee betalen dan euroshopper ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, ik moet af en toe bedelen op Hoog Catharijne
quote:
klopt dan komt er weer een anderequote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor net dt de DJ er vandoor gaat
goed gehoord, het is ook bijna afgelopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor net dt de DJ er vandoor gaat
Ja, ik heb een gitaar en als ik speel kan in plaats van halve liter Grafenwalders de overheerlijke Grolsch beugels halen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:24 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Is dat een interessant gebied ? en kan je er meer mee betalen dan euroshopper ?
gvdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, ik heb een gitaar en als ik speel kan in plaats van halve liter Grafenwalders de overheerlijke Grolsch beugels halen.
Reclame makertquote:
maakt mij nie uit, zolang ik maar wa te luisteren hebquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:27 schreef dragems het volgende:
ik ga zo met mic proberen het is een kut ding dus als jullie zeggen dat het ruk is doe ik hem meteen uit
Waarvan dan? Ik vind dit plaatje gewoon baas omdat die gast gewoon een mongool is. Random van een Haifs-profielletje gepluktquote:
Hij is de reclame maker bedoel ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waarvan dan? Ik vind dit plaatje gewoon baas omdat die gast gewoon een mongool is. Random van een Haifs-profielletje geplukt
Ik versta je luid en duidelijk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:31 schreef dragems het volgende:
wat vinden jullie van me mic kwaliteit ?
en mijn stem?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:32 schreef Maaslander het volgende:
[..]
Ik versta je luid en duidelijk!
Gaat helemaal goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:31 schreef dragems het volgende:
wat vinden jullie van me mic kwaliteit ?
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:37 schreef Maaslander het volgende:
Mensen, ik ga een douche nemen en dan spring ik in m'n bed!
Een prettige nacht nog!
Er is nu qua ip's niks veranderd. Gisteren wel, toen zijn we van 8000 naar 80 verhuisd. Als je dat toen hebt aangepast hoef je nu niks meer aan te passen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:38 schreef Martinovibes het volgende:
@ webhawk dat betekent dus dat ik de bookmarks in winamp niet kan gebruiken ?
heb ik nog 3 sec last van gehadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Er is nu qua ip's niks veranderd. Gisteren wel, toen zijn we van 8000 naar 80 verhuisd. Als je dat toen hebt aangepast hoef je nu niks meer aan te passen.
Mooi want ik moest mijn bookmark opeens aanpassen opmdat ik zo rond 18:00 een ICY 401 kreegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Er is nu qua ip's niks veranderd. Gisteren wel, toen zijn we van 8000 naar 80 verhuisd. Als je dat toen hebt aangepast hoef je nu niks meer aan te passen.
had ff de stream afgeloten omdat FOK! niemeer reageerde. maar volges mij bleef stream gewoon upquote:
http://onz-radio.nl/luisteren/mediaspeler.htmlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En op welke url stream kan ik nu luisteren?
Ik hoorde je net lachen.quote:
http://www.onz-radio.nl/quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En op welke url stream kan ik nu luisteren?
Ok ik luisterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:41 schreef Viro het volgende:
[..]
http://onz-radio.nl/luisteren/mediaspeler.html
?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:43 schreef Ragboer het volgende:
Volgens mij moet ik gewoon de andere microfoon pakken?
Doei, gristen!quote:
staat in de link hoe je dat kan doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok ik luister
Maar ik wou eigenlijk een stream voor m'n mediaplayer.
http://stream.onz-radio.nl <-- die bij "url openen"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok ik luister
moet je ff op de link klikke die ik je net gaf. die stream op die site kan je openen in je mediaplayerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok ik luister
quote:
ja alleen schrijf je het wel als dragemsquote:
iets van Creedence Clearwater Revival ofzo?quote:
Ja het is goed, ik wou eigenlijk Donald Fagen horen, maar dan niet in Steely Danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
moet je ff op de link klikke die ik je net gaf. die stream op die site kan je openen in je mediaplayer
Sjimmie Hendriks.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:45 schreef Viro het volgende:
[..]
jimi hendrix - all along the watchtower
Ga slapen jochie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:46 schreef Martinovibes het volgende:
GVD ff wat anders dan die 70's herrie
well........... maybe the same goes for you !!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is beter voor je man, ff lekker slapen. morgen weer een dag
geen donald fagen maar waarschijnlijk wel steely dan. misschien iets anders?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja het is goed, ik wou eigenlijk Donald Fagen horen, maar dan niet in Steely Dan
je wil bij mij in bed kruipen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:49 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
well........... maybe the same goes for you !!!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je wil bij mij in bed kruipen?. no fking way dude, ben geen faggot
Jij stelt dingen die ik niet stel , wishfull thinking ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je wil bij mij in bed kruipen?. no fking way dude, ben geen faggot
Doe maar Toontje Lager - Stiekem met me gedanst dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:49 schreef dragems het volgende:
[..]
geen donald fagen maar waarschijnlijk wel steely dan. misschien iets anders?
ga nou maar slapen kerelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:50 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Jij stelt dingen die ik niet stel , wishfull thinking ?
Je wilt wel erg graag dat ie gaat slapen, krijg er nu ook een verkeerde beeld bijquote:
ff in de kast kijken voor je gaat slapenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:53 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
OK , maar IDD , ik ga wel maffen nu , mensen veel plezier met de muziek nog !!
Nuff saidquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Je wilt wel erg graag dat ie gaat slapen, krijg er nu ook een verkeerde beeld bij
niet te diep hé?quote:
ik hoop dat ze het leuk vondquote:
hahah uuh ja das waar. jammer dat sommige mensen alles onthoudenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb jij niet een date met knetterkrankjorum ergens volgende maand in een SM kamer?
quote:
ALORS UN DANSE ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:57 schreef _Fanta het volgende:
Martinovibes, ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:58 schreef Viro het volgende:
Ik wil sexual healing van marvin gaye aanvragen voor _Fanta
Tja teruglezen op fok hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:57 schreef dragems het volgende:
[..]
hahah uuh ja das waar. jammer dat sommige mensen alles onthouden
zoek zoek zoek zoekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:57 schreef Martinovibes het volgende:
AHH voordat ik ga maffen maf ik AUB een plaatje HELLO - van die martin sounveigh of whatever ...je weet wel
is dat echt een nummer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat wil je horen? dat ik je stiekem in je sterretje heb genomen? vind je da geil ofwa?
Dat is iets waarvan je denkt zal het ...want zo ben ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat wil je horen? dat ik je stiekem in je sterretje heb genomen? vind je da geil ofwa?
Logisch dat ie dan met homo opmerking komt als jij zo reageertquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:01 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Doe het ...dan ben je van me af hahaha
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:01 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
maar ik wil niet van je af. als ik hem hierna draai blijf je dan nog een uurtje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:01 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
zo ben ik ook niet, zijn we het eens tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:01 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Dat is iets waarvan je denkt zal het ...want zo ben ik niet
Good to know!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zo ben ik ook niet, zijn we het eens toch
quote:
Ja..............you tricked mequote:
Ophidian is baasz!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:06 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ja..............you tricked me
Maaruh , ik weet dat je van HC houdt , wat vind je van Butterfly VIP een van mijn Favo's
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:06 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ja..............you tricked me
Maaruh , ik weet dat je van HC houdt , wat vind je van Butterfly VIP een van mijn Favo's
Stel je voor dat je dat als DJ mag draaien over een 10 KW sound system . heeeeeeeerlijk..........ram ram ......maaruh waar blijft die plaat ...............quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:10 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dat als DJ mag draaien over een 10 KW sound system . heeeeeeeerlijk..........ram ram ......maaruh waar blijft die plaat ...............
quote:
helloquote:
quote:
helloquote:
Helloquote:
quote:
Helloquote:
Helloquote:
Helloquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:14 schreef Martinovibes het volgende:
Hoi.........hoeveel heb je gedoneerd ? dit is gerard ekdom
quote:
Helloquote:
moet het weer japansquote:
Helloquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:16 schreef Martinovibes het volgende:
OH das waar ik zou pleite gaan , mensen .....veel plezier verder
GVD ik kom hier nooit wegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:15 schreef Ragboer het volgende:
DAAR HEB IK VERDOMME AL EEN TOPIC OVER GEOPEND!:
Albert Heijn is niet meer!
je mag ook niet wegquote:
Ik richt mijn 9 millimeter op je.quote:
no you don't have a gunquote:
goeie morgen wakker?quote:
Sjit, nu val ik door de mand! Ik ben maar een stoere internetheldquote:
Kan het ook in kantonees, mandrijns en nog meer aziatische talen. Heb te veel aziatische vriendenquote:
Al dat buut'nláánds, we zijn verdomme in Nederland.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan het ook in kantonees, mandrijns en nog meer aziatische talen. Heb te veel aziatische vriendenMaar de meiden mogen er zeker wezen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:19 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik ben alwéér wakker... jullie nog stééds wakker ?
BAASZ!quote:
uiteraard!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:19 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik ben alwéér wakker... jullie nog stééds wakker ?
Als er toen al internet was geweest was Kurt ook een intenetheld geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sjit, nu val ik door de mand! Ik ben maar een stoere internetheld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |