oh jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:00 schreef Martinovibes het volgende:
GVD waarom recycle je mijn aangemaakte topic niet
je hebt zelf een knopje daarvoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:02 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ja dat ja , maar de harde gitaartjes maken nu alles goed!
Mag best harder hoor @ DJ
HMM ben eigenlijk echt een house freak maar sinds dat mijn broertje mijn uitzendingen op mijn illegale FM zender onderbrak om die muziek te draaien ben ik het gaan waarderenquote:
das goed voor je orenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:06 schreef Martinovibes het volgende:
@ Dragens ...koptelefoon staat al op stanje 130 DB
lolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:08 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Heb AL dj oren dus die zijn al fucked up maar mag nog steeds bandjes afmixen
niet schikkenquote:
ja ik ben er ook ????quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heey jij ook hier, is die geest er nog of?
AH...de muziek die ik afmix !!!!! YEAH dubbele basdrumquote:
dat was jij toch die vandaag een topic had gemaakt over dat je wakker werd en je tv aanstond en dat je iemand de trap hoorde afrende niewaar?quote:
hahahaha nee niet echtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:10 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
AH...de muziek die ik afmix !!!!! YEAH dubbele basdrum
Maar ff jij was toch die gene die BLUR SONG 2 had gezongen ............misschien willen we dat ooit op ONZ radio horen
uuuh neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat was jij toch die vandaag een topic had gemaakt over dat je wakker werd en je tv aanstond en dat je iemand de trap hoorde afrende niewaar?
neequote:
oh sorry:@quote:
nee nog niet en big bang duurt nog een week godverquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:10 schreef dragems het volgende:
4 uur geweest. ff kijken of er al nieuwe series te downloaden zijn
Zegt me helemaal niks om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:13 schreef dragems het volgende:
Origin Sanford, Florida, USA
Genres Metalcore, thrash metal, heavy metal
neee ik had ook nog nooit van florida gehoordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niks om eerlijk te zijn
Deed ik ook totdat mijn broertje mijn HC zender verneukte met zijn DJ heineken en sepultura optredens als ik pleite was , zit je bij een maatje in de auto naar je zender te luisteren word ie opeens gekaapt en hoor je IPV hardcore hardrock ......yes those were the timesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:12 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb er niet zoveel verstand van namelijk, metal enzo ik gooi het allemaal op een hoop eigenlijk
Jupquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:15 schreef Ragboer het volgende:
Is Cannibal Corpse metal? Want dat ken ik wel.
OPquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:15 schreef remlof het volgende:
Zijn we nog in de lucht, dan tune ik ook nog even in
Geef eens een url?
up and runningquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:15 schreef remlof het volgende:
Zijn we nog in de lucht, dan tune ik ook nog even in
Geef eens een url?
Death metalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:15 schreef Ragboer het volgende:
Is Cannibal Corpse metal? Want dat ken ik wel.
lol nice daughterquote:
quote:
Nee, ik ben blind.quote:
free birdquote:
Dan zit je verkeerdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:20 schreef remlof het volgende:
En nu hoor ik electronische poep die nog erger is
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:20 schreef remlof het volgende:
Gast, ik kan nauwelijks m'n dagelijkse portie bier betalen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:20 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
[..]
HAHA je kan hem niet betalen !!! ( maar geen nood het is een kut auto |)
http://onz-radio.nl/player.htmlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:20 schreef remlof het volgende:
Nauwelijks betekent niet dat je het niet kan dus het gaat goed........quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gast, ik kan nauwelijks m'n dagelijkse portie bier betalen.
Tja, ik moet af en toe bedelen op Hoog Catharijnequote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:22 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Nauwelijks betekent niet dat je het niet kan dus het gaat goed........
gewoon voor beatrix theater gaan staanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, ik moet af en toe bedelen op Hoog Catharijne
draai ik zo welquote:
Is dat een interessant gebied ? en kan je er meer mee betalen dan euroshopper ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, ik moet af en toe bedelen op Hoog Catharijne
quote:
klopt dan komt er weer een anderequote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor net dt de DJ er vandoor gaat
goed gehoord, het is ook bijna afgelopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor net dt de DJ er vandoor gaat
Ja, ik heb een gitaar en als ik speel kan in plaats van halve liter Grafenwalders de overheerlijke Grolsch beugels halen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:24 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Is dat een interessant gebied ? en kan je er meer mee betalen dan euroshopper ?
gvdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, ik heb een gitaar en als ik speel kan in plaats van halve liter Grafenwalders de overheerlijke Grolsch beugels halen.
Reclame makertquote:
maakt mij nie uit, zolang ik maar wa te luisteren hebquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:27 schreef dragems het volgende:
ik ga zo met mic proberen het is een kut ding dus als jullie zeggen dat het ruk is doe ik hem meteen uit
Waarvan dan? Ik vind dit plaatje gewoon baas omdat die gast gewoon een mongool is. Random van een Haifs-profielletje gepluktquote:
Hij is de reclame maker bedoel ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waarvan dan? Ik vind dit plaatje gewoon baas omdat die gast gewoon een mongool is. Random van een Haifs-profielletje geplukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |