Hoe lang al "up and running" ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heeeft nog niet geslapen:D
niet gaan slapenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:54 schreef Snaavel het volgende:
En ja ik zou gaan slapen, maar ik kan nog niet slapen..
Lijkt met echt tof, maar heb iets tegen drugs. Tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:55 schreef _Fanta het volgende:
maar idd GOA komt het best tot zn recht met wa lsd of paddo's op
je mag er wel een beetje interesse in gooien maar je doet het goed hoorquote:
we vergeven het jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:57 schreef Martinovibes het volgende:
SRY voor het verkeerd openen van het vervolg topic
ik heb ook niet zo op drugs, maar lsd of paddo's ofzo dat is echt zo'n drugs wat je maar eens in de zoveel tijd gebruikt. afhankelijk word je er niet vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:57 schreef Niss het volgende:
[..]
Lijkt met echt tof, maar heb iets tegen drugs. Tegenstrijdig.
als ik ook nog iets probeer is het paddos rest hoef ik echt nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb ook niet zo op drugs, maar lsd of paddo's ofzo dat is echt zo'n drugs wat je maar eens in de zoveel tijd gebruikt. afhankelijk word je er niet van
Ik moet ook niks van drugs hebben. De enige drug die ik vaak heb gebruikt is adrenaline (geen injecties, puur natuur). De rush die je krijgt voor je de ring instapt, awesomequote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb ook niet zo op drugs, maar lsd of paddo's ofzo dat is echt zo'n drugs wat je maar eens in de zoveel tijd gebruikt. afhankelijk word je er niet van
Thanksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:56 schreef EggsTC het volgende:
Klik voor betere uitleg van Psytrance/GOA
tis een image.
De psychedelic trance tree.
Mijn meningquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Misschien voor als ik ouders ben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
grquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:00 schreef Niss het volgende:
[..]
Misschien voor als ik ouders ben.
Anyways, ik ga slapen, DJ's bedankt! Welterusten!
Trustenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:00 schreef Niss het volgende:
[..]
trustenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:00 schreef Niss het volgende:
[..]
vind ik niet hoor, maar ik ga niet in discussie met de kennersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:02 schreef Martinovibes het volgende:
Wat ik nu hoor is meer commerciële dance met een vleugje progressive
pcies, het neemt je mee, ik heb nu alleen maar alcohol op en GOA maakt mij rustig, alsof het de scherpe kantjes er beetje vanaf haalt zeg maar. Lekker chillen op die GOA!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:00 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Mijn mening
GOA is als goede techno , het neemt je mee en ik heb nooit dope nodig gehad
Maar mijn voorkeur ligt toch bij stevige techno
die allang niet meer draaitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pcies, het neemt je mee, ik heb nu alleen maar alcohol op en GOA maakt mij rustig, alsof het de scherpe kantjes er beetje vanaf haalt zeg maar. Lekker chillen op die GOA!!!
Dit was ook geen GOA... hiervoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:02 schreef Martinovibes het volgende:
Wat ik nu hoor is meer commerciële dance met een vleugje progressive
ik wil luisteren maar dan MOET ik slapenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:05 schreef EggsTC het volgende:
Zaterdag is de GOA nacht jongens,... dit is mijn testtavondtussen 2 en 4, een zieke set heb ik voorbereid.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:06 schreef _Fanta het volgende:
hoe heette die film ook alweer met die juf die zo hele klas gangta's wist te temmen?
Oeh, ligt op de puntje van mijn tongquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:06 schreef _Fanta het volgende:
hoe heette die film ook alweer met die juf die zo hele klas gangta's wist te temmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag dan ff aan EggsTC of ie de set wil uploadenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:06 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ik wil luisteren maar dan MOET ik slapen
EggsTC wil je de set uploaden?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:08 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Vraag dan ff aan EggsTC of ie de set wil uploaden
Dat is de naam van het liedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
of heette die gwoon Gangster Paradise? im confused right now :S
miss doet ie zo nog ff wa skype gesprekke, moet je ff vragenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ga je dat de hele nacht draaien?
ffuu, dan moet iemand het opnemenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:09 schreef EggsTC het volgende:
Welke set? die wordt live gedraaid zaterdag...maar ik heb alles voorbereid, tis nog niet 1 lange mp3 ofzo.
Is die niet van Coolio ofzo?quote:
welterustenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ook maar eens slapentot morgen
Yupsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Is die niet van Coolio ofzo?
Trusen manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mafze!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Oeh, ligt op de puntje van mijn tong
Voor dragems: misschien komt dit bekent voor.ik ken het wel hoor maar is a heel lang geleden dat ik het keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het zegt bam bam bam dus dan vind ik het hardstyle/hardcore whateverquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:08 schreef Dhaha het volgende:
kan je misschien iets van James Holden draaien? het liefst "10101"
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het zegt bam bam bam dus dan vind ik het hardstyle/hardcore whatever
is het niet 101010?quote:
je bent een fan van Radio Onzin of je bent het nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:12 schreef _Fanta het volgende:
begin aardig bezope te raken hiero, maar luister gewoon stug door! Eckte die hard!!!!
Ach, 1 pot natquote:
ik heb al 2 nachten gevuld toen er niemand wou draaien als dat niks zegtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:13 schreef Dhaha het volgende:
[..]
je bent een fan van Radio Onzin of je bent het niet
Jij hebt mij gehoord?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:14 schreef _Fanta het volgende:
ik vond Boterhamzakje gister wel cute klinken tijden de live radio
In het echt is ze ook cutequote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:14 schreef _Fanta het volgende:
zeker weten?quote:
ik heb alleen gister mee gekregenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:14 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb al 2 nachten gevuld toen er niemand wou draaien als dat niks zegt
ok dat is niet de drank want dat vond ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:14 schreef _Fanta het volgende:
Hihihi snaaveltje tochquote:
Ik heb echt in een deuk gelegen om KeFFuR1208quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jup, ik was gister ook aan het meeluisteren toen jij in de uitzending was
Boterhamzakje is lief.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:14 schreef _Fanta het volgende:
Ahwwww teveel complimentenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:15 schreef dragems het volgende:
[..]
ok dat is niet de drank want dat vond ik ook
die gast is echt baasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb echt in een deuk gelegen om KeFFuR1208
lucky dogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Boterhamzakje is lief.Heb haar weleens in het echt gezien.
Sociosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Boterhamzakje is lief.Heb haar weleens in het echt gezien.
was ook best epic idd!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb echt in een deuk gelegen om KeFFuR1208
Hij klinkt als de New Kidsquote:
Lang niet gezienquote:
heb hem ook al vanalles gestuurt maar hij reageert nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:18 schreef Dhaha het volgende:
EggsTC je hebt PM
EggsTC je hebt PM
EggsTC je hebt PM
EggsTC je hebt PM
EggsTC je hebt PM
ik kan er niet tegen om genegeerd te worden
wat is dezen we willen op de radioquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:19 schreef dragems het volgende:
[..]
heb hem ook al vanalles gestuurt maar hij reageert niet
neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:20 schreef _Fanta het volgende:
doe zo speciaal voor Socios. Guus Meeuwis - kedeng kedeng
Ditquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:20 schreef _Fanta het volgende:
Dacht GOA aan te treffen! Maar neen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:20 schreef _Fanta het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:20 schreef dragems het volgende:
LEEES JE PM IS DAN EGGGGGGGGGGGGGSSSSSSSSSS
Je mag ook een verzoekje doen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Dacht GOA aan te treffen! Maar neen.
pas op voor de buurmanquote:
Ik heb wel smaak hequote:
Die woont 500 meter verderopquote:
Heet ie officieel niet Kedeng Kedeng?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:25 schreef _Fanta het volgende:
nummer heet Per Spoor - Guus Meeuwis , heb je die wel?
Trusse!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:26 schreef Dhaha het volgende:
het is nou wel erg laat hoor
ik ga slapen!
groet
oh ja dalfsen!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Die woont 500 meter verderop
ik ook nie, kom ik ook net pas achterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Heet ie officieel niet Kedeng Kedeng?Dat wist ik niet eens
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:26 schreef Dhaha het volgende:
het is nou wel erg laat hoor
ik ga slapen!
groet
goeienacht dan maar weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:26 schreef Ragboer het volgende:
Godverdomme zeg, ik kan niet slapen. Dan maar weer ff radio luisteren.
nog 1 laatstequote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:26 schreef Martinovibes het volgende:
Guus meeuwis
OH HOOO HOOOO................. die kut sporen van prorail schieten onder mij door afwachtende of de sneeuw mij doorlaat , ik ga het afwachten ik heb het koud
Bevroren wissels bevroren seinen , kan ik ooit met mijn knappe vriendin geinen als ik aankom bij die bevroren seinen
Wie maakt het AF ?
Inderdaad jaquote:
Begint ie nou weer een stuk overnieuw?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:29 schreef Snaavel het volgende:
OMG WAT DOE JE!! JE WAS ER AL BIJ DE GITAAR SOLO!!
Ik stoor me er ook niet aan ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is je vergeven omdat dit je eerste keer is
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:31 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb niks gemerkt hier, kan ook aan mij liggen hoor.
Als je het nummer uit je kop kent, dan merk je het welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:31 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb niks gemerkt hier, kan ook aan mij liggen hoor.
Alcoholvrij bierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:31 schreef Snaavel het volgende:
Wie wilt er even drinken voor mij pakken? er staat cassis beneden in de koelkast.. en als je zelf wat drinken wilt dan pak maar, staat ook nog cola en jus de orange.. bier staat ook in de koelkast maar dat is alcohol vrij.. buiten in de schuur staat namelijk bier met alcohol er in!
quote:
Zeg boterhamzakje , hoe is het met de flesjes op al die pallets ?.....zijn ze nog heel ? en ben je uitgelachen ?quote:
Heh?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:32 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Zeg boterhamzakje , hoe is het met de flesjes op al die pallets ?.....zijn ze nog heel ? en ben je uitgelachen ?
FF uitleggen , je zei gisten dat je vroeg op moet omdat je moest werken in de pharmaceutische industrie...vandaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:32 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Zeg boterhamzakje , hoe is het met de flesjes op al die pallets ?.....zijn ze nog heel ? en ben je uitgelachen ?
Ik hoef nooit vroeg opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:35 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
FF uitleggen , je zei gisten dat je vroeg op moet omdat je moest weken in de pharmaceutische industrie...vandaar
hahaha zaal dijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:35 schreef Ragboer het volgende:
Boterhamzakje, ga je wel eens naar Zaal Dijk te Lemele?
1x in het jaar, tussen kerst en oud/nieuw, dan is er altijd Goud van Oud.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:35 schreef Ragboer het volgende:
Boterhamzakje, ga je wel eens naar Zaal Dijk te Lemele?
dat probleem heb ik ook vaak.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
1x in het jaar, tussen kerst en oud/nieuw, dan is er altijd Goud van Oud.
Als ik er op een gewone zaterdag heen ga, ben ik de oudste daar denk ik
Kom je daar echt nog van die opgeschoren gabberwijfies tegen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
1x in het jaar, tussen kerst en oud/nieuw, dan is er altijd Goud van Oud.
Als ik er op een gewone zaterdag heen ga, ben ik de oudste daar denk ik
Lucy you!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik hoef nooit vroeg op
Ik werk s'avonds
Eerder was dat wel zo ja. Of dat nu nog zo is, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kom je daar echt nog van die opgeschoren gabberwijfies tegen?
wel leuk????? deze plaat is baasquote:
Ik kom er nu pas achter dat jij een man bentquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat jij een man bent
Ik ging er altijd vanuit dat je een vrouw was..
haha grappig, waarom dacht je dat dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat jij een man bent
Ik ging er altijd vanuit dat je een vrouw was..
Door Fanta_Stick denk ik want dat is wel een vrouwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha grappig, waarom dacht je dat dan?
Jep! Afgelopen zaterdag nog geweest met de headhunterzquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:41 schreef Ragboer het volgende:
En kom je ook wel eens in de Takens boterhamzakje?
takensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:41 schreef Ragboer het volgende:
En kom je ook wel eens in de Takens boterhamzakje?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jep! Afgelopen zaterdag nog geweest met de headhunterz
Na serieus 7x te hebben geluisterd verstond ik pas wat hij zei>quote:
Wat een mooi taaltje hebben wij toch ookquote:
Fanta_Stick is wel een vrouw idd, ik snap de confusion nu ook. maar ik ben wel degelijk een man dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Door Fanta_Stick denk ik want dat is wel een vrouw
Goed hé, dat ik als Utrechter de Takens en Zaal Dijk kenquote:
Ja, daar ben ik ook achterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Fanta_Stick is wel een vrouw idd, ik snap de confusion nu ook. maar ik ben wel degelijk een man dus
Ja, opzich wel ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Goed hé, dat ik als Utrechter de Takens en Zaal Dijk ken
volgens mij ken ik die gastquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Na serieus 7x te hebben geluisterd verstond ik pas wat hij zei>
En bam bam bam is niet leuk ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jep! Afgelopen zaterdag nog geweest met de headhunterz
ken je oosterlaar ook?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Goed hé, dat ik als Utrechter de Takens en Zaal Dijk ken
Serieus?quote:
wel vrij verwarrend idd, fanta met stick achter de naam is een vrouw en de fanta zonder stick is een manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Fanta_Stick is wel een vrouw idd, ik snap de confusion nu ook. maar ik ben wel degelijk een man dus
Jawel, soms...quote:
Euh nee.quote:
jaquote:
lampe?quote:
Zeg dan ook: De Leeren Lampequote:
Via dit topic: Overijssel en uitgaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, opzich wel ja.
Hoe ken je ze dan?
wil het niet te makkelijk makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zeg dan ook: De Leeren Lampe
Nee joh, ik kom nooit in Overijsselquote:
gouv is wel leuk en balls & brains is ook leuk en budde staat er niet bijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Via dit topic: Overijssel en uitgaan
Budde is ook meer een kroeg toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:46 schreef dragems het volgende:
[..]
gouv is wel leuk en balls & brains is ook leuk en budde staat er niet bij
en er is maar 1 ding goed aan utrech en dat is.......quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom nooit in Overijssel
uuhhhhhhquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:47 schreef dragems het volgende:
[..]
en er is maar 1 ding goed aan utrech en dat is.......
Nou vertel...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:47 schreef dragems het volgende:
[..]
en er is maar 1 ding goed aan utrech en dat is.......
ja dat wel maar balls & brains ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Budde is ook meer een kroeg toch?
Hmm oke die ken ik ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:48 schreef dragems het volgende:
[..]
ja dat wel maar balls & brains ook
starbucksquote:
quote:
Da hoort niequote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wel vrij verwarrend idd, fanta met stick achter de naam is een vrouw en de fanta zonder stick is een man
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:47 schreef Ragboer het volgende:
DEEJAY, IK HEB 2 VERZOEKJES, JE MAG NAAR VOORKEUR KIEZEN AANGEZIEN JE MIJN EERDERE VERZOEK NIET KAN VINDEN:
The Beatles - USSR
The Doors - Riders on the Storm
dus geen john de mol?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:49 schreef EggsTC het volgende:
Talpa is een topartiest in de GOA gast.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:49 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja. is toen veranderd in tien.. en toen zijn ze naar rtl8 gegaan
rtl8 zuigtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:49 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja. is toen veranderd in tien.. en toen zijn ze naar rtl8 gegaan
KILL JOHN LENNONquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:50 schreef Ragboer het volgende:
Ik denk nu aan afgehakte hoofden in het bos en doormiddengesneden lijken en skullfuck. Komt allemaal door deze muziek.
Jammer dat Reportage nu niet op de buis is of Silent Witnessquote:
Buttersquote:
Dit is echt een lekker nummer, vooral bij spelen van games zoals shooters en race simsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:50 schreef Ragboer het volgende:
Ik denk nu aan afgehakte hoofden in het bos en doormiddengesneden lijken en skullfuck. Komt allemaal door deze muziek.
beetje spooky jaquote:
Er ligt nu een lijk op je weiland.quote:
Ach die is toch al doodquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er ligt nu een lijk op je weiland.
Ach ik speel Call of Duty, dus ik weet wel hoe ik zombies moet knallenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Zombies schijnen weer in te zijn volgens hollywood. Dus kijk maar uit
hihiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ja bang ja
Ik ben ook maar een meisje!
hahaha een homoquote:
quote:
What ?!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ach ik speel Call of Duty, dus ik weet wel hoe ik zombies moet knallen
ragboer klinkt niet veel beterquote:
Ach zal wel beetje op hetzelfde neerkomenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:55 schreef Viro het volgende:
[..]
What ?!
maar dat zijn virtuele zombies
quote:
totdat je een 3d tv hebt en een brilletje op hebtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:55 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ach zal wel beetje op hetzelfde neerkomen
undergroundquote:
Dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:56 schreef Viro het volgende:
[..]
totdat je een 3d tv hebt en een brilletje op hebt
dacht dat jij naar bed ging??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:56 schreef Viro het volgende:
[..]
totdat je een 3d tv hebt en een brilletje op hebt
OOK zonder hoor ....dat geplingel en dat orgeltje zijn echt flexquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:56 schreef Ragboer het volgende:
Deze muziek is zo chill met een jonko van Andersom in je mik.
ok mijn foutquote:
FAALBAAS!quote:
slaap lekker hun, ps. ik heb wel een stickquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga wel naar bed!
Slaap lekker lieverds en tot morgen ofzo!![]()
laatst nog gespeeld. elke 2 jaar een keer uitspelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat was um idd, heb ik echt veel uren in doorgebracht! topgame!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |