aaah kom op man ga nog ff doorquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:39 schreef EggsTC het volgende:
Kloppen deze settings in het plaatje?
[ afbeelding ]
Ouwe spamslet dat je dr bent!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:39 schreef mash_ het volgende:
Ik blijf ook niet zo lang meer. vandaag heb ik echt 10x zoveel gepost als ik normaal in een hele maand doe...
Jepquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:39 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan sommige.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar jullie vonden mijn stem dus goed klinken?![]()
niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar jullie vonden mijn stem dus goed klinken?![]()
Daar heb ik meteen mijn antwoordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:43 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, mash_ zijn jingle is eindelijk klaar
ja gaat lekker snel. dinsdag was het nog groot nieuws dat er 27 mensen luisterdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:42 schreef Nitrouz het volgende:
Gister vierden we nog de mijlpaal van #100, nu zitten we al bijna op #150
Jij bent toch 02:30 aan de beurt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:41 schreef EggsTC het volgende:
Ja spaghetti, ga straks mijn stem maar afkraken
Ongeluvelich inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:43 schreef dragems het volgende:
[..]
ja gaat lekker snel. dinsdag was het nog groot nieuws dat er 27 mensen luisterden
Opblijven dus, trek nog een biertje open.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jij bent toch 02:30 an de beurt?
Tnxsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was een hele bevalling, ik DM hem zo.
Jep.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jij bent toch 02:30 aan de beurt?
Me boy koelkast is nog online, ait ait. Had je vanavond na 6 uur nog een show? Morgen nog een show?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was een hele bevalling, ik DM hem zo.
Primetime héquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Me boy koelkast is nog online, ait ait. Had je vanavond na 6 uur nog een show? Morgen nog een show?
Morgen 19-20uquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Me boy koelkast is nog online, ait ait. Had je vanavond na 6 uur nog een show? Morgen nog een show?
Heb alleen nog maar 1 flesje Hoegaarden rose bier (quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:44 schreef Niss het volgende:
[..]
Opblijven dus, trek nog een biertje open.
Ait ait, ik ga zeker luisteren broeder. Gelukkig weer niet zo vroeg, anders moet ik nog vroeg opstaan ook, op mijn vrije dagjequote:
Ruilen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb alleen nog maar 1 flesje Hoegaarden rose bier ()
Is goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:46 schreef Niss het volgende:
[..]
Ruilen?Ik heb alleen beugels en likeur.
Het is de moeder van Utopiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:47 schreef _Fanta het volgende:
onder welke nick zit Dora eigenlijk op Fok! ?, geloof niet dat ik haar ken :S
Ligt eraan hoever het is hiervandaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:47 schreef Niss het volgende:
[..]
Kom je 'm brengen? Ik zou gewoon op de fiets moeten.
Goed idee!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan er trouwens op de website naast de jingle-upload een upload voor memorabele fragmenten en een aparte upload voor items (als prank-calls, losse bestanden alleen toegankelijk voor dj's) komen?
is idd wel handigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan er trouwens op de website naast de jingle-upload een upload voor memorabele fragmenten en een aparte upload voor items (als prank-calls, losse bestanden alleen toegankelijk voor dj's) komen?
Neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah dat had ik al begrepen, maar heeft ze zelf ook een Fok! acount ?
Geen idee waar je woont, zolang je 'm maar koud brengt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ligt eraan hoever het is hiervandaan
ah op die fiets!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee![]()
Is per toeval ontstaan "leuk mam, doe jij maar"
en zo is ze een item geworden
Hilversumquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:50 schreef Niss het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont, zolang je 'm maar koud brengt.
zeg ook niet dat het erg isquote:
pcies hij krijgt zo wel naambekendheid waar andere fok!kers jaren voor vechtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:50 schreef Nitrouz het volgende:
Toch wel leuk dat utopie ook nog eens een beginnende FOK!ker is, niemand kende hem hiervoor
ga je frikandel opeten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:53 schreef djkoelkast het volgende:
Zeg mensen, het is tijd om ter vleze te gaan!
moet je dr wel 1 bij hebben he..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ter vleze gaan doe je samen, man, vrouw... neucken!
Ligt al een paar uur klaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet je dr wel 1 bij hebben he..
Heb niet echt standaard iemand in de kast staan ofzow... jij wel?
bewaar ik denk ik ff voor morgen kan ik er beter van genietenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
opdrinken dan!, donker bier kan best lekker zijn
tnxquote:
kan ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef dragems het volgende:
[..]
bewaar ik denk ik ff voor morgen kan ik er beter van genieten
das handig....quote:
Even wakker maken eerstquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
das handig....
en ze verveelt zich nog niet?
ah dan ligt ze ook niet echt klaar he...quote:
Ja zometeen, alles op z'n tijdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah dan ligt ze ook niet echt klaar he...
is ze er alleen klaar voor als jij haar wakker maakt...
maarruh moet je niet is aan het werk dan? als volgens jou de tijd is gekomen...
toppiequote:
en normaal begin iedereen op jouw commando?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja zometeen, alles op z'n tijd![]()
Het was er gewoon tijd voor
Neeeeee, wel even opwarmen natuurlijk, nooit er koud in drukken, dan krijg je ruziequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en normaal begin iedereen op jouw commando?![]()
jow dat wil ik ook kunnen
maar dat kan ze zelf toch ff doen.. opwarmen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neeeeee, wel even opwarmen natuurlijk, nooit er koud in drukken, dan krijg je ruzie
Ik hoor het verschil niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:00 schreef Dhaha het volgende:
er wordt nu serieus ook gedraaid op de oude server
Door Symphonicquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:00 schreef Dhaha het volgende:
er wordt nu serieus ook gedraaid op de oude server
Nog een glas natuurlijk, ik moet nogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
twijfel.. nog een glas drinken.. of naar bed gaan
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zuipen, kreng!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
2 keer de helftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meer drinkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gewoon doorzuipen kut!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nog een glas natuurlijk, ik moet nog
jawel man goede nachtmuziek tog xDquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:04 schreef _Fanta het volgende:
eej maar dj, kom er nog wa ruige muziek ofwa? dit is toch niks voor midde in de nacht ofwel dan?
slaap lekker en droom fijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:06 schreef djkoelkast het volgende:
Buiten dat ik deze muziek ab-so-luut niet trek is het ook gewoon bedtijd.
Tot later, tot morgen, 19-20 uur!
gr gr gr!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:06 schreef djkoelkast het volgende:
Te laat, truste dan maar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:06 schreef djkoelkast het volgende:
trusten kerelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:06 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:06 schreef djkoelkast het volgende:
Drankje pakken en luisteren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:08 schreef Dhaha het volgende:
ik wil pitten maar ik wil ook EggsTC horun. wat jetzt?
gewoon nog ff blijvenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:08 schreef Dhaha het volgende:
ik wil pitten maar ik wil ook EggsTC horun. wat jetzt?
Hier nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:09 schreef EggsTC het volgende:
Hmm mijn winamp buffert steeds, hebben jullie dat ook?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:10 schreef _Fanta het volgende:
iedereen valt in slaap DJ, gooit er us paar knallende platen doorheen!
wat is het nou?quote:
daar vroeg ik niet omquote:
Ligt nog Jagermeister, Limoncello en Dropshot in de vriezer, en dan is er nog de whiskeykast van m'n vader, allemaal niet heel lekker.quote:
drank is drank toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:13 schreef Niss het volgende:
[..]
Ligt nog Jagermeister, Limoncello en Dropshot in de vriezer, en dan is er nog de whiskeykast van m'n vader, allemaal niet heel lekker.
jawel als 1 iemand alles wil verneuken kan dat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kun je niet gewoon stiekem tijd kapen?
tuurlijk als ik wil kan ik gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kun je niet gewoon stiekem tijd kapen?
is toch standaard uitloop van 5 minuten ofzow?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:15 schreef Dhaha het volgende:
[..]
jawel als 1 iemand alles wil verneuken kan dat.
ja dat bijnaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is toch standaard uitloop van 5 minuten ofzow?
bel mij bel mijquote:
hoe bedoel je standaard uitloop?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is toch standaard uitloop van 5 minuten ofzow?
YeeY meer mensen die het met mijn smaak eens zijn:Dquote:
na paul zijn we allemaal iets uitgelopenquote:
kan niet want mn ma is thuis, die slaapt nu overigens. ik kan je nu wel bellen maar dan moet ik stiekum fluisteren zodat mijn moeder het niet hoort.quote:
morgen in je uitzendingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:17 schreef Dhaha het volgende:
[..]
kan niet want mn ma is thuis, die slaapt nu overigens. ik kan je nu wel bellen maar dan moet ik stiekum fluisteren zodat mijn moeder het niet hoort.
ja van die faalargumenten als "de vorige DJ liep 5 minuten uit dus ik ook"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:17 schreef dragems het volgende:
[..]
na paul zijn we allemaal iets uitgelopen
ik zorg wel altijd dat ik rond de tijd klaar benquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:18 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ja van die faalargumenten als "de vorige DJ liep 5 minuten uit dus ik ook"
nu boeit het niet maar overdag is dat wel flauw :p
mijn moeder is voorlopig wel thuis. ik bel je zodra ze weg is, dab is het niet live maar dat geeft njiet.quote:
komt het wel in de uitzending?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:19 schreef Dhaha het volgende:
[..]
mijn moeder is voorlopig wel thuis. ik bel je zodra ze weg is, dab is het niet live maar dat geeft njiet.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
YeeY meer mensen die het met mijn smaak eens zijn:D![]()
kap met die kutgeluidjes bha
die accapella jingle?quote:
helaas slaap ik dan welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:21 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga het proberen dhaha, als m'n mic werkt,.. moet alles testen nu, eigenlijk is deze tijd puur voor test aangevraagd voor mijn extreme GOA set die ik klaar heb staan voor zaterdag nacht van 2 tot 4.
Veel plezierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ga ff rukken met ONZ Radio aan
ik kom uit op 2:30/2:31 ben je er dan klaar voor. ik heb nog een korte eindjingle zodat je weet wanneer ik klaar benquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:21 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga het proberen dhaha, als m'n mic werkt,.. moet alles testen nu, eigenlijk is deze tijd puur voor test aangevraagd voor mijn extreme GOA set die ik klaar heb staan voor zaterdag nacht van 2 tot 4.
vet!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:25 schreef BBQSausage het volgende:
*Knutsel* *Knutsel*
http://onzradio.trooperz.nl/
Tadaaa...
ach eindelijk iemand die ook smaak heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha wel grappig opzich dat we zo beetje dezelfde muziek diggen
noem is iets op dat je tof vind danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha wel grappig opzich dat we zo beetje dezelfde muziek diggen
succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:27 schreef Snaavel het volgende:
Jongens, ik ga ook slapen.. moet morgen om 12 uur draaien dus moet er dan weer vroeg uit
gr grquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:27 schreef Snaavel het volgende:
Jongens, ik ga ook slapen.. moet morgen om 12 uur draaien dus moet er dan weer vroeg uit
slaap lekker en droom zachtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:27 schreef Snaavel het volgende:
pcies, ben blij iemand te ontmoetten die niet gehersenspoeld is door al die mainstream shit herrie die er de laatste tijd uitkomtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ach eindelijk iemand die ook smaak heeft
die is bezet volgens mijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:28 schreef EggsTC het volgende:
Eerst ns op die server proberen in te loggenIk heb nooit gestreamed naar een externe server, kijken of dat werkt.
hardcore?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pcies, ben blij iemand te ontmoetten die niet gehersenspoeld is door al die mainstream shit herrie die er de laatste tijd uitkomt
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pcies, ben blij iemand te ontmoetten die niet gehersenspoeld is door al die mainstream shit herrie die er de laatste tijd uitkomt
Daarom luister ik de afgelopen dagen alleen maar naar Radio ONZquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Als je me nu teleurstelt!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:28 schreef EggsTC het volgende:
Eerst ns op die server proberen in te loggenIk heb nooit gestreamed naar een externe server, kijken of dat werkt.
supercutequote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:30 schreef Dhaha het volgende:
[..]
zijn jullie nu forumvriendjes?
schattug
komen wel geniale platen voorbij idd, i love radio ONZ!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Daarom luister ik de afgelopen dagen alleen maar naar Radio ONZ
dat was muziekquote:
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:32 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen, beoordeel eens even;
ONZ Radio | Extra's
die banner met info staat niet mooiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:32 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen, beoordeel eens even;
ONZ Radio | Extra's
ik hoor nu alleen maar dat er een dj mij te woord zal staan. ik zit nu al 4 minuten te staren naar mijn telefoonquote:
quote:
blijkbaar nietquote:
Je had toch alles gefixt ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:39 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik nu luister, maar ik was gewoon benieuwdquote:
Veel plezier in dromenlandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:42 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen, ik ga slapen.. Zet in de nieuwe OP even een linkje naar
http://onzradio.trooperz.nl
Danku, trusten!
dromenland is best tof tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Veel plezier in dromenland
grquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:42 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen, ik ga slapen.. Zet in de nieuwe OP even een linkje naar
http://onzradio.trooperz.nl
Danku, trusten!
jaaaaaa katten zijn tofquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:42 schreef Dhaha het volgende:
doe een nachtelijk interview met je kat, het is en blijft ONZ Radio
ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wordt hier wel een beetje moe van...
ik 7 uur heb van 5:30 tot 7 zelf gedraaitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:43 schreef Viro het volgende:
@ dragems en knetterkrankjorum: tot hoe vroeg in de ochtend zijn jullie gisteren/vandaag doorgegaan ?
Held!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:44 schreef dragems het volgende:
[..]
ik 7 uur heb van 5:30 tot 7 zelf gedraait
Hmm ik was na het douchen gisteren vergeten dat ik me laptop aan had staanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:44 schreef dragems het volgende:
[..]
ik 7 uur heb van 5:30 tot 7 zelf gedraait
Ik heeeft nog niet geslapen:Dquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:43 schreef Viro het volgende:
@ dragems en knetterkrankjorum: tot hoe vroeg in de ochtend zijn jullie gisteren/vandaag doorgegaan ?
maar je hebt wel een pmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heeeft nog niet geslapen:D
lol dankjequote:
oooh dus jij was die ene luisteraarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Hmm ik was na het douchen gisteren vergeten dat ik me laptop aan had staan
ah oke. weer wa geleerdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:47 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Goa is meer percursie en trommeltjes
is goa een afkorting?quote:
ik heb geen flauw idee.quote:
Yups dat was ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:48 schreef dragems het volgende:
[..]
oooh dus jij was die ene luisteraar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |