aaah kom op man ga nog ff doorquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:39 schreef EggsTC het volgende:
Kloppen deze settings in het plaatje?
[ afbeelding ]
Ouwe spamslet dat je dr bent!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:39 schreef mash_ het volgende:
Ik blijf ook niet zo lang meer. vandaag heb ik echt 10x zoveel gepost als ik normaal in een hele maand doe...
Jepquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:39 schreef EggsTC het volgende:
Kloppen deze settings in het plaatje?
[ afbeelding ]
Beter dan sommige.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar jullie vonden mijn stem dus goed klinken?![]()
niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar jullie vonden mijn stem dus goed klinken?![]()
Daar heb ik meteen mijn antwoordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:43 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, mash_ zijn jingle is eindelijk klaar
ja gaat lekker snel. dinsdag was het nog groot nieuws dat er 27 mensen luisterdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:42 schreef Nitrouz het volgende:
Gister vierden we nog de mijlpaal van #100, nu zitten we al bijna op #150
Jij bent toch 02:30 aan de beurt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:41 schreef EggsTC het volgende:
Ja spaghetti, ga straks mijn stem maar afkraken
Ongeluvelich inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:43 schreef dragems het volgende:
[..]
ja gaat lekker snel. dinsdag was het nog groot nieuws dat er 27 mensen luisterden
Opblijven dus, trek nog een biertje open.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jij bent toch 02:30 an de beurt?
Tnxsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was een hele bevalling, ik DM hem zo.
Jep.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jij bent toch 02:30 aan de beurt?
Me boy koelkast is nog online, ait ait. Had je vanavond na 6 uur nog een show? Morgen nog een show?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was een hele bevalling, ik DM hem zo.
Primetime héquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Me boy koelkast is nog online, ait ait. Had je vanavond na 6 uur nog een show? Morgen nog een show?
Morgen 19-20uquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Me boy koelkast is nog online, ait ait. Had je vanavond na 6 uur nog een show? Morgen nog een show?
Heb alleen nog maar 1 flesje Hoegaarden rose bier (quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:44 schreef Niss het volgende:
[..]
Opblijven dus, trek nog een biertje open.
Ait ait, ik ga zeker luisteren broeder. Gelukkig weer niet zo vroeg, anders moet ik nog vroeg opstaan ook, op mijn vrije dagjequote:
Ruilen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb alleen nog maar 1 flesje Hoegaarden rose bier ()
Is goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:46 schreef Niss het volgende:
[..]
Ruilen?Ik heb alleen beugels en likeur.
Het is de moeder van Utopiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:47 schreef _Fanta het volgende:
onder welke nick zit Dora eigenlijk op Fok! ?, geloof niet dat ik haar ken :S
Ligt eraan hoever het is hiervandaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:47 schreef Niss het volgende:
[..]
Kom je 'm brengen? Ik zou gewoon op de fiets moeten.
Goed idee!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan er trouwens op de website naast de jingle-upload een upload voor memorabele fragmenten en een aparte upload voor items (als prank-calls, losse bestanden alleen toegankelijk voor dj's) komen?
is idd wel handigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan er trouwens op de website naast de jingle-upload een upload voor memorabele fragmenten en een aparte upload voor items (als prank-calls, losse bestanden alleen toegankelijk voor dj's) komen?
Neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah dat had ik al begrepen, maar heeft ze zelf ook een Fok! acount ?
Geen idee waar je woont, zolang je 'm maar koud brengt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ligt eraan hoever het is hiervandaan
ah op die fiets!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee![]()
Is per toeval ontstaan "leuk mam, doe jij maar"
en zo is ze een item geworden
Hilversumquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:50 schreef Niss het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont, zolang je 'm maar koud brengt.
zeg ook niet dat het erg isquote:
pcies hij krijgt zo wel naambekendheid waar andere fok!kers jaren voor vechtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:50 schreef Nitrouz het volgende:
Toch wel leuk dat utopie ook nog eens een beginnende FOK!ker is, niemand kende hem hiervoor
ga je frikandel opeten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:53 schreef djkoelkast het volgende:
Zeg mensen, het is tijd om ter vleze te gaan!
moet je dr wel 1 bij hebben he..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ter vleze gaan doe je samen, man, vrouw... neucken!
Ligt al een paar uur klaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet je dr wel 1 bij hebben he..
Heb niet echt standaard iemand in de kast staan ofzow... jij wel?
bewaar ik denk ik ff voor morgen kan ik er beter van genietenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
opdrinken dan!, donker bier kan best lekker zijn
tnxquote:
kan ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef dragems het volgende:
[..]
bewaar ik denk ik ff voor morgen kan ik er beter van genieten
das handig....quote:
Even wakker maken eerstquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
das handig....
en ze verveelt zich nog niet?
ah dan ligt ze ook niet echt klaar he...quote:
Ja zometeen, alles op z'n tijdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah dan ligt ze ook niet echt klaar he...
is ze er alleen klaar voor als jij haar wakker maakt...
maarruh moet je niet is aan het werk dan? als volgens jou de tijd is gekomen...
toppiequote:
en normaal begin iedereen op jouw commando?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja zometeen, alles op z'n tijd![]()
Het was er gewoon tijd voor
Neeeeee, wel even opwarmen natuurlijk, nooit er koud in drukken, dan krijg je ruziequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en normaal begin iedereen op jouw commando?![]()
jow dat wil ik ook kunnen
maar dat kan ze zelf toch ff doen.. opwarmen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neeeeee, wel even opwarmen natuurlijk, nooit er koud in drukken, dan krijg je ruzie
Ik hoor het verschil niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:00 schreef Dhaha het volgende:
er wordt nu serieus ook gedraaid op de oude server
Door Symphonicquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:00 schreef Dhaha het volgende:
er wordt nu serieus ook gedraaid op de oude server
Nog een glas natuurlijk, ik moet nogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
twijfel.. nog een glas drinken.. of naar bed gaan
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
twijfel.. nog een glas drinken.. of naar bed gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |