Ik heb de "open nieuw deel"-knop gebruikt en verder niks veranderd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:49 schreef EggsTC het volgende:
Waar is het plaatjte met de aantal luisteraars gebleven
In het vorige topic waren ze ook al wegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb de "open nieuw deel"-knop gebruikt en verder niks veranderd.
Als je nog ff anderhalf uur wacht, gooi ik er een paar doorheenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:50 schreef Michhas het volgende:
Ik hoorde dat er hier hardstyle wordt gedraaid?
moest je poepe?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:51 schreef Paul het volgende:
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Tip: Geen beugels meer drinken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:51 schreef Paul het volgende:
Als je 'm terugzoekt dan kan ik 'm wel ergens plaatsen denk ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
In het vorige topic waren ze ook al weg
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:49 schreef EggsTC het volgende:
Waar is het plaatjte met de aantal luisteraars gebleven
Not coolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je nog ff anderhalf uur wacht, gooi ik er een paar doorheen
Ook spaghettivreter gaat wat moois bouwen over 10 minuten.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:51 schreef Paul het volgende:
Te erg deze keer, vergeet hele tijd alles open te zetten echt ernstigquote:
Renà Froger & Het Goede Doel - Een eigen huis - 1988quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ah, zit weer een leuk foutje in de XML.Weer een uur geen playinfo.
goed verhaal mang!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:52 schreef _Fanta het volgende:
Ik zat net op tmf chat, en zo'n cyber was met mij aan het fucken. Dus dacht van pleur op met je chat ik ga lekker hierheen verkassen
TMFquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:52 schreef _Fanta het volgende:
Ik zat net op tmf chat, en zo'n cyber was met mij aan het fucken. Dus dacht van pleur op met je chat ik ga lekker hierheen verkassen
Verdubbeling van luisteraars, want een gewaarschuwd man telt voor tweequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bij deze zijn jullie alvast gewaarschuwd voor mijn stem zometeen
echt welquote:
Moet kunnen tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Te erg deze keer, vergeet hele tijd alles open te zetten echt ernstig
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verdubbeling van luisteraars, want een gewaarschuwd man telt voor twee!
Zaterdagnacht van 02:00 tot 04:00 draai ik een insane GOA set.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:54 schreef Ragboer het volgende:
Dacht ff dat ie psytrance of goa ging draaien
O ja!quote:
12quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:01 schreef Dhaha het volgende:
hallon ik luister ook naar Paul
vraagje: hoe oud is Paul?
Ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Hee beter komt die spaghettivretert, ik wil die stem ff horen.
1 van de beste clips ooitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:01 schreef _Fanta het volgende:
als ik dit nummer luister zie ik zo da beest aan land kruipen an evolueren in een mens
idd, daarna ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:03 schreef dragems het volgende:
mensen wel blijven luisteren hoor ik moet over een half uur
hoe lang ga je?quote:
http://onzradio.kexx.net/listen.plsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:03 schreef Trigalti het volgende:
Wat is de IPhone link ATM? Op site kan ik em niet aanklikken.
gelukkigquote:
Dat ga ik niet redden, mijn wekker gaat om 10 voor 9quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:03 schreef dragems het volgende:
mensen wel blijven luisteren hoor ik moet over een half uur
Thx manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://onzradio.kexx.net/listen.pls
vannacht gewoon ff testenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:05 schreef EggsTC het volgende:
Jep, ik heb een mic maar ik ben beniewd of het werkt... daarom moeten jullie ff luisteren, ik weet niet zeker of het werkt. Vanmiddag fucking lang bezig geweest om het werkend te krijgen. Vanavond is eigenlijk een test voor zodat ik Zaterdag niet faal, ik heb een extreme GOA/Psytrance set klaarstaan voor zaterdag.
Ik vond het wel tof. Leuke nummers die ik kendequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:07 schreef Paul het volgende:
Sorry jongens, beetje kutshow vandaag, beetje moe van een week ONZ radio
Het hoort als energie-boost te werken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:07 schreef Paul het volgende:
Sorry jongens, beetje kutshow vandaag, beetje moe van een week ONZ radio
Gras!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:07 schreef Graseter het volgende:
Vergeet niet op de advertenties te klikken he.
ohja nieuwe dag aangebroken!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:07 schreef Graseter het volgende:
Ik doe een rondje ads.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:07 schreef Graseter het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:08 schreef EggsTC het volgende:
Ik pak een nep-biertje aka 7up spaghetti
Voor de ads begint om 9:00 de nieuwe dag pas.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:08 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ohja nieuwe dag aangebroken!
*aanmelden voor rijpe moeders gaat
ik heb daarna ook nog wel wakker dan wil ik het wel weer overnemenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Totdat de luisteraars op zijn zotezien, er is niemand na me.
vast wel toch? anders flesje wijn oid?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:09 schreef Niss het volgende:
Duim voor me dat er voor mij ook nog iets koud staat.
wat deze muziek, geluid uit de radio of het hele gebeuren?quote:
Laat maar.. Mijn stream liep vast.. Ik hoorde de hele tijd een gehakkelde "een ogenblik geduld aub, dat was echt fantastisch'' achtige troep.. maar hij was vastgelopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
We gaan door tot we er bij neervallen. Dus blijf maar tot een uurtje of 7
ffffuuuuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Voor de ads begint om 9:00 de nieuwe dag pas.
Benny!quote:
Bellontriksquote:
Grolsch gaat er altijd wel goed in iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:13 schreef Niss het volgende:
Grolschje gevonden. Eentje die geluid maakt.
Grolschquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Grolsch gaat er altijd wel goed in idd
onz radio of iets anders?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:12 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ffffuuuu
net een contactformulier ingevuld dat ik een dancefeest wil geven voor een radio-meet, voor een vrijwillige prijsopgave
Ga ik je nog horenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
De echte versie van L'amour Toujours
Past precies op de wijs van dat tutududuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:13 schreef Aalbers het volgende:
Jan Vennegoor!
Jan Vennegoor!
Jan Vennegoor of Hesselink!
Ik ga nog 2x pratenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga ik je nog horenik ga half 2 slapen
Jij kent m ook?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:15 schreef Quyxz_ het volgende:
JAN
JAN VENNEGOOR
JAN VENNEGOOR
JAN VENNEGOOR
VENNEGOOR OF HESSELINK
hak nog niet gelezenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:13 schreef Aalbers het volgende:
Jan Vennegoor!
Jan Vennegoor!
Jan Vennegoor of Hesselink!
http://www.google.com/sup(...)y?hl=nl&answer=48182quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:16 schreef Google het volgende:
Uitgevers die deelnemen aan het AdSense-programma, moeten voldoen aan het volgende beleid. Daarom verzoeken we u de onderstaande tekst aandachtig door te lezen. Als u niet aan dit beleid voldoet, behouden we ons het recht voor op elk gewenst moment de vertoning van advertenties op uw site en/of uw gehele AdSense-account te beëindigen. Als uw account is uitgeschakeld, komt u niet langer in aanmerking voor verdere deelname aan Google AdSense.
• Klikken aanmoedigen
Uitgevers mogen andere gebruikers niet vragen op hun advertenties te klikken of gebruik te maken van misleidende implementatiemethoden voor het genereren van klikken. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, het belonen van gebruikers voor het bekijken of uitvoeren van zoekopdrachten, het doen van beloften om geld in te zamelen voor derden voor het uitvoeren van dergelijke handelingen of het plaatsen van afbeeldingen naast afzonderlijke advertenties.
Nou ik slaap het liefst nuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:16 schreef _Fanta het volgende:
ik hou van de nacht, kan ik tenminste volgen wat er allemaal getypt word
http://www.google.com/sup(...)y?hl=nl&answer=48182quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:18 schreef Google het volgende:
Uitgevers die deelnemen aan het AdSense-programma, moeten voldoen aan het volgende beleid. Daarom verzoeken we u de onderstaande tekst aandachtig door te lezen. Als u niet aan dit beleid voldoet, behouden we ons het recht voor op elk gewenst moment de vertoning van advertenties op uw site en/of uw gehele AdSense-account te beëindigen. Als uw account is uitgeschakeld, komt u niet langer in aanmerking voor verdere deelname aan Google AdSense.
• Klikken aanmoedigen
Uitgevers mogen andere gebruikers niet vragen op hun advertenties te klikken of gebruik te maken van misleidende implementatiemethoden voor het genereren van klikken. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, het belonen van gebruikers voor het bekijken of uitvoeren van zoekopdrachten, het doen van beloften om geld in te zamelen voor derden voor het uitvoeren van dergelijke handelingen of het plaatsen van afbeeldingen naast afzonderlijke advertenties.
Moet je naam nog in de jingle?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:19 schreef mash_ het volgende:
Kut reclame steeds op tv
Wel goede muziek nu hier
Omdat je het nu zo zegt welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou iemand geloven dat ik ooit in een blaasorkestje Smack my bitch up gespeeld heb?
Waren je longen kapot daarna?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou iemand geloven dat ik ooit in een blaasorkestje Smack my bitch up gespeeld heb?
Hoelaat mijn man terugkomt uit Polenquote:
uitspraak is mesjquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet je naam nog in de jingle?
is 't masj of mesj qua uitspraak?
owke je gaat met een Pool dus?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoelaat mijn man terugkomt uit Polen
Hij was onderweg naar huis, maar zou tussen 23:00 - 0:00 uur thuis zijn.
maak jij jingles?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet je naam nog in de jingle?
is 't masj of mesj qua uitspraak?
En dan?quote:
Ja, maar de gratis jingles zijn op.quote:
ah ok, op die manier. hopelijk die voor de nacht nog thuis zodat jullie strakjes lekker knus samen kunne slapenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, met een Spanjaard
Hij is voor zijn werk in Polen, vorige week Oostenrijk
lol moet het wel goeie zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar de gratis jingles zijn op.
Hierna maak ik alleen nog jingles na donatie aan de radio. Met graseter nog even de "prijs" bedenken.
bazenplan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar de gratis jingles zijn op.
Hierna maak ik alleen nog jingles na donatie aan de radio. Met graseter nog even de "prijs" bedenken.
lol informatica?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:24 schreef Maaslander het volgende:
Ik ben blij met Onz-Radio, ik zit nu een website voor school te maken... Zonder deze zender was ik in slaap gevallen!
okidokiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Paul is iets uitgelopen dus mijn uitzending loopt ook iets uit
Ik hoor de bus alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ah ok, op die manier. hopelijk die voor de nacht nog thuis zodat jullie strakjes lekker knus samen kunne slapen
Als je niet een strakke bitch bent jewaidsquote:
was toch al van plan te donerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je doneert aan de radio, als dank krijg je een jingle. Je koopt niet iets.
thanks, u2 hunquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoor de bus al
Dus als ik niet meer reageerWeltrusten voor straks allemaal
zal wel via paypal gaan rest is zaadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kun je, als je naam op de donatiepagina staat, een jingle aanvragen
nu al?quote:
wtf heb nog niet geslapen. uhm sinds uhm lang geledenquote:
ideal staat er nie bijquote:
Joo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:28 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Hee Quixz, hedde ge nog gedraaid vandaag?
ok checkquote:
Oh, ja dat herinner ik me nog. Hoelaat draai je morgen? Morgenavond heb ik niks dus zal wel weer Radio ONZ wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Joo.
Nop, ik ga morge pas draaien. Ik zal openen met waar ik vorige meer zou eindigen, dat toen niet uitkwam doordat ik faalde met connecten en tijd mis liep.
misschien we handig jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:30 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zal wel even een 'home pagina' maken voor al mijn pagina's, de helft weet niet wat al wel/niet bestaat.
Net een glas baileys gepakt..quote:
thanks, slaap lekker kerelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wens eenieder een heerlijke nacht en ik kom vast nog vaker luisteren.
NOBODY SAID IT WAS EASYYYYYYYY___
Bij mij komt de dropshot z'n fles niet uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Net een glas baileys gepakt..
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:32 schreef Niss het volgende:
[..]
Bij mij komt de cumshot z'n lans niet uit.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wens eenieder een heerlijke nacht en ik kom vast nog vaker luisteren.
NOBODY SAID IT WAS EASYYYYYYYY___
23.30, de PrePaulshow.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Oh, ja dat herinner ik me nog. Hoelaat draai je morgen? Morgenavond heb ik niks dus zal wel weer Radio ONZ worden
Zou tof zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
23.30, de PrePaulshow.
Maar volgens mij ben ik de enige die op de planning staar morgenavond die de hardere shit draait, dus het zou wel eens een full hardstyle half uurtje kunnen worden.
Doe je goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:36 schreef Niss het volgende:
Kwart voor 1 beginnen morgen, 11 uur m'n bed uit, 8 uur slaap, 3 uur naar bed dus!
bloc party. we beginnen rustigquote:
Blablastep.quote:
Ditquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:37 schreef mash_ het volgende:
Morgen vrijdus rond 12 uur mijn bed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |