Nou, noem mij maar eens 3 mensen (chefs) uit Europa die net zo bekend zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken de namen, laat k het daar op houden
Lijkt wel de bediening ve vliegtuigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:49 schreef Symphonic het volgende:
zo ziet mijn draaitafel er nu uit (ongeveer)
[ afbeelding ]
valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt wel de bediening ve vliegtuig
Uhhh Bocuse bijv??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, noem mij maar eens 3 mensen (chefs) uit Europa die net zo bekend zijn
Kan me voorstellen dat je dat leuk vind Sympquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:49 schreef Symphonic het volgende:
zo ziet mijn draaitafel er nu uit (ongeveer)
[ afbeelding ]
Die is 84quote:
Jij zegt het... Dus het zal wel... IK snap ik geen J van...quote:
Dus zijn keuken telt ineens niet meer??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is 84
Die zie ik niet actief koken in een restaurant eigenlijk
ik ben lekker jaren 70-80 muziek aan het draaienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je dat leuk vind Symp
Noem er nog maar 2 dan die goed bekend zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus zijn keuken telt ineens niet meer??
Lekker! Daar hou ik ook wel vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben lekker jaren 70-80 muziek aan het draaien
de Engelse keuken is wereldwijd slecht bekend en de beste en beroemdste koks komen uit Engelandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:53 schreef Stuart het volgende:
Nou goed, het is in ieder geval niet zo dat de Engelse keuken alleen maar slecht is. Dat is zeer zeker niet het geval. En de biermarkt is hier blijkbaar interessant genoeg voor grote spelers als Heineken om voor vele miljarden euro's overnames te doen
Waarom hang je alles op aan tv(-bekendheid)??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Noem er nog maar 2 dan die goed bekend zijn
Je moet gewoon weten waar je eet. In de kroeg kun je voor £4 natuurlijk ook niet teveel verwachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Engelse keuken is wereldwijd slecht bekend en de beste en beroemdste koks komen uit Engeland
Ik ben erg gek op Fish & Chipsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten waar je eet. In de kroeg kun je voor £4 natuurlijk ook niet teveel verwachten
Nou, omdat die Engelse programma's ook in Nederland worden uitgezonden. Zal het toch wel iets weg hebben van redelijk koken denk ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom hang je alles op aan tv(-bekendheid)??
Zo goedkoop is dat nu oook weer niet...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten waar je eet. In de kroeg kun je voor £4 natuurlijk ook niet teveel verwachten
Ehm, lieve schat, ik woon hier al 7 jaar. Je kunt al voor 4 pond in de kroeg een maaltijd krijgen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo goedkoop is dat nu oook weer niet...
Ja, ja, dus Jerry Springer presenteert kwaliteitesprogramma's???quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, omdat die Engelse programma's ook in Nederland worden uitgezonden. Zal het toch wel iets weg hebben van redelijk koken denk ik
Jerry Springer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ja, dus Jerry Springer presenteert kwaliteitesprogramma's???
En dat is?? Hoeveel euro?? En wat krijg je ervoor?? Magnetron-shit...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, lieve schat, ik woon hier al 7 jaar. Je kunt al voor 4 pond in de kroeg een maaltijd krijgen hoor
6 euro en zeker geen magnetron shitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat is?? Hoeveel euro?? En wat krijg je ervoor?? Magnetron-shit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |