Logischquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeej en ik dan? Ik wil ook koffie met suikertaartje
solquote:
duckquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook maar weer eens halen!
Heb onderhand weer een nieuwe staan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook maar weer eens halen!
Wokquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
vanuit mijn bedje![]()
Wie komt me koffie brengen
Nespressoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:03 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 ontdekt net een nespresso apparaat in het keukentje..
misschien moet ik maar eens koffie leren drinken
doe maar luxe!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Nespresso![]()
Zal er gelijk 1 in laten schenken.
ohh en wat waren toen de plannen??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde plannen voor het weekend als ik gisteren al had.
Nee, doet automaat zelf. Hoef alleen knopje in te drukken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
doe maar luxe!
hebben jullie een koffie dame??
Zaterdag verjaardag alvast vieren met een groep vrienden en zondag mijn verjaardag alvast vieren met een andere groep vrienden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh en wat waren toen de plannen??
en wanneer ben jij jarig dan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag verjaardag alvast vieren met een groep vrienden en zondag mijn verjaardag alvast vieren met een andere groep vrienden.
en wanneer was ik uitgenodigd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag verjaardag alvast vieren met een groep vrienden en zondag mijn verjaardag alvast vieren met een andere groep vrienden.
de 18 de dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Negen dagen na de zevende dag voor de tweede dag dat ik het vier.
Ja waar was het ook alweer? We gingen uit eten he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga uit eten ja op zaterdagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja waar was het ook alweer? We gingen uit eten he?![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga uit eten ja op zaterdag.
Maar je mag op zondag gerust taart komen eten hoor.
veel succes... en veel plezier bij suikersnoetjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
tijd om in te pakken en kilometers te vreten
dat gaat vast wel lukkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
veel succes... en veel plezier bij suikersnoetje
anderhalf uur reistijd? Ook naar de andere kant van het land?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef friemelaar het volgende:
Ben er ook weer wegvan , 11:00 een afspraak
ik precies een week later!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hey Trevquote:
Waarom heb ik dat nou niet als ik te hard werkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev
Gaat hier best, jammer alleen dat ik weer te snel werk dus heb nu weer even niets te doen.
Dan maar fokken.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer pijnnnnnnnn dan gisteren. Maar even niet naar de office
Jij denkt dat ik dat niet voor je over heb he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je wel aan het zoenen blijven![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Begin maar ergens dan![]()
Ik ga op bed liggen![]()
Sterkte er meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga op bed liggen![]()
ok...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga op bed liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |