Logischquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeej en ik dan? Ik wil ook koffie met suikertaartje
solquote:
duckquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook maar weer eens halen!
Heb onderhand weer een nieuwe staan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook maar weer eens halen!
Wokquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
vanuit mijn bedje![]()
Wie komt me koffie brengen
Nespressoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:03 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 ontdekt net een nespresso apparaat in het keukentje..
misschien moet ik maar eens koffie leren drinken
doe maar luxe!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Nespresso![]()
Zal er gelijk 1 in laten schenken.
ohh en wat waren toen de plannen??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde plannen voor het weekend als ik gisteren al had.
Nee, doet automaat zelf. Hoef alleen knopje in te drukken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
doe maar luxe!
hebben jullie een koffie dame??
Zaterdag verjaardag alvast vieren met een groep vrienden en zondag mijn verjaardag alvast vieren met een andere groep vrienden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh en wat waren toen de plannen??
en wanneer ben jij jarig dan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag verjaardag alvast vieren met een groep vrienden en zondag mijn verjaardag alvast vieren met een andere groep vrienden.
en wanneer was ik uitgenodigd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag verjaardag alvast vieren met een groep vrienden en zondag mijn verjaardag alvast vieren met een andere groep vrienden.
de 18 de dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Negen dagen na de zevende dag voor de tweede dag dat ik het vier.
Ja waar was het ook alweer? We gingen uit eten he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga uit eten ja op zaterdagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja waar was het ook alweer? We gingen uit eten he?![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga uit eten ja op zaterdag.
Maar je mag op zondag gerust taart komen eten hoor.
veel succes... en veel plezier bij suikersnoetjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
tijd om in te pakken en kilometers te vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |