Ja daarom lijkt het mij dus niksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe altijd zo weinig als ik thuis aan het werk ben.Daarom doe ik het zo min mogelijk.
Juist! Jij snapt het.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar moet de rest maar rekening mee houden vind ik
En dat voor een half wakker blondjequote:
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Moet vandaag ook een paar x wegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:12 schreef Q. het volgende:
Ik doe altijd zo weinig als ik thuis aan het werk ben.Daarom doe ik het zo min mogelijk.
Als ik thuis aan het werk ben zie ik steeds allerlei andere dingen: "Oh, dat hoekje moet ik nog even stofzuigen", "Oh, nog even met een doekje daar overheen", "Even snel tussendoor wat kleren strijken", "Het kan vast geen kwaad als ik nog eventjes mijn eigen administratie bijwerk".quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Moet vandaag ook een paar x wegWeet mijn manager wel, maar toch.. Ach, ik zie wel
Ik heb nu 2 laptops aanstaan, en een tv, handig begin al
Maar ik vind het wel heerlijk dat ik thuis kan blijven
Ach dat doe ik op kantoor ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:23 schreef Q. het volgende:
"Het kan vast geen kwaad als ik nog eventjes mijn eigen administratie bijwerk".
Mogguh buurmanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ach dat doe ik op kantoor ook
Goedemorgen people
Hyquote:
Ja, precies, ik ook. Enige verschil hier is dat ik het op mijn eigen laptop doequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:26 schreef rival het volgende:
Ach dat doe ik op kantoor ook
Goedemorgen people
Nerdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
Dus ik vanmorgen in de auto stappen, rij richting werk met mijn slaaphoofd.. Stap uit de auto, sta ik gewoon bij een oude werkgever voor de deur ipv waar ik nu werk
Dan was je nog goed slaperigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Hy
Dus ik vanmorgen in de auto stappen, rij richting werk met mijn slaaphoofd.. Stap uit de auto, sta ik gewoon bij een oude werkgever voor de deur ipv waar ik nu werk
Gaat de uitvoering er ook komen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
Wel heb ik het plan om vanmorgen ook nog even te gaan hardlopen
Lolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Hy
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Hy
Goed plan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
Wel heb ik het plan om vanmorgen ook nog even te gaan hardlopen
Nou, ik ben nog in opbouwende fase en kijk een beetje op tegen deze training, duurloop van 18 min. Ik durf nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:37 schreef Solique het volgende:
Gaat de uitvoering er ook komen?
Heb gisteren nog stuk gelopen, nu weer last van mijn enkel
Blond!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Hy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |