Ja daarom lijkt het mij dus niksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe altijd zo weinig als ik thuis aan het werk ben.Daarom doe ik het zo min mogelijk.
Juist! Jij snapt het.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar moet de rest maar rekening mee houden vind ik
En dat voor een half wakker blondjequote:
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Moet vandaag ook een paar x wegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:12 schreef Q. het volgende:
Ik doe altijd zo weinig als ik thuis aan het werk ben.Daarom doe ik het zo min mogelijk.
Als ik thuis aan het werk ben zie ik steeds allerlei andere dingen: "Oh, dat hoekje moet ik nog even stofzuigen", "Oh, nog even met een doekje daar overheen", "Even snel tussendoor wat kleren strijken", "Het kan vast geen kwaad als ik nog eventjes mijn eigen administratie bijwerk".quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Moet vandaag ook een paar x wegWeet mijn manager wel, maar toch.. Ach, ik zie wel
Ik heb nu 2 laptops aanstaan, en een tv, handig begin al
Maar ik vind het wel heerlijk dat ik thuis kan blijven
Ach dat doe ik op kantoor ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:23 schreef Q. het volgende:
"Het kan vast geen kwaad als ik nog eventjes mijn eigen administratie bijwerk".
Mogguh buurmanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ach dat doe ik op kantoor ook
Goedemorgen people
Hyquote:
Ja, precies, ik ook. Enige verschil hier is dat ik het op mijn eigen laptop doequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:26 schreef rival het volgende:
Ach dat doe ik op kantoor ook
Goedemorgen people
Nerdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
Dus ik vanmorgen in de auto stappen, rij richting werk met mijn slaaphoofd.. Stap uit de auto, sta ik gewoon bij een oude werkgever voor de deur ipv waar ik nu werk
Dan was je nog goed slaperigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Hy
Dus ik vanmorgen in de auto stappen, rij richting werk met mijn slaaphoofd.. Stap uit de auto, sta ik gewoon bij een oude werkgever voor de deur ipv waar ik nu werk
Gaat de uitvoering er ook komen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
Wel heb ik het plan om vanmorgen ook nog even te gaan hardlopen
Lolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Hy
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Hy
Goed plan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
Wel heb ik het plan om vanmorgen ook nog even te gaan hardlopen
Nou, ik ben nog in opbouwende fase en kijk een beetje op tegen deze training, duurloop van 18 min. Ik durf nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:37 schreef Solique het volgende:
Gaat de uitvoering er ook komen?
Heb gisteren nog stuk gelopen, nu weer last van mijn enkel
Blond!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Hy
Het weer is nu niet echt bevorderend, nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog in opbouwende fase en kijk een beetje op tegen deze training, duurloop van 18 min. Ik durf nietEn het is tyfusweer hier
Dus ik twijfel....
Gezellig jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:41 schreef rival het volgende:
Goed plan!
In gedachten loop ik met je mee, gezellig hè
Quote even mezelfquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:37 schreef rival het volgende:
Ik moet onderhoud doen aan de servers, die staan bij een datacenter waar ik een aantal jaren geleden werkte
Zo erg ben ik nou ook weer niet hoor
Wat heb je met je knie dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:42 schreef Solique het volgende:
Het weer is nu niet echt bevorderend, nee.
Duurloop 18 min houd mijn knie nog niet uit dus zit nu aan de 10 min om de dag. (als ik erom denk en/of zin hebt)
Hahahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:44 schreef rival het volgende:
[..]
Quote even mezelf
Ik heb zo een actie wel een keer gehad trouwens aantal jaren terug. Toen ben ik ook echt gewoon naar een andere stad gereden. Totaal de andere kant op vanaf waar ik woon
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:44 schreef rival het volgende:
Quote even mezelf
Ik heb zo een actie wel een keer gehad trouwens aantal jaren terug. Toen ben ik ook echt gewoon naar een andere stad gereden. Totaal de andere kant op vanaf waar ik woon
Geniaal welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:44 schreef rival het volgende:
[..]
Quote even mezelf
"wat ben ik ook een mongool" zei ik toen heel lief tegen mezelfquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hahaha
Lijkt me dat je daar dan echt wel even staat van "oh. kut.![]()
"
Geen idee wat er met mijn knie is, ziekenhuis kon paar jaar terug ook niets vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat heb je met je knie dan?
Het slaat eigenlijk nergens op, want ik doe met gemak een uur cardio in de sportschool. Maar hardlopen blijft lastig
Iedereen heeft er wel eens last vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:48 schreef rival het volgende:
Lief dat jullie mij even laten weten dat ik niet de enige josti ben
Waarom janken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh door al het janken en het bier van gisteren heb ik nu echt barstende koppijn
Een mens is niet gemaakt om vroeg op te staan hèquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Iedereen heeft er wel eens last van
Ooh irritant zeg.. Ik heb een aantal jaar geleden ook 2 dagen niet kunnen lopen door overbelasting van sporten, dus ik moet ook een beetje oppassen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:47 schreef Solique het volgende:
Geen idee wat er met mijn knie is, ziekenhuis kon paar jaar terug ook niets vinden.
Cardio verbeterd wel mijn knie alleen slaat alles wel weer door naar de rest van mijn been.
Dus loop geregeld weer met overbelasting.
Dat hoefde ik je niet te laten weten geloof ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:48 schreef rival het volgende:
Lief dat jullie mij even laten weten dat ik niet de enige josti ben
Ik belde mn ex gisteren even om te vragen hoe laat hij zaterdag thuis is zodat ik rekening kan houden met eten.quote:
Zo af en toe niet, nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
Een mens is niet gemaakt om vroeg op te staan hè
Loop er al 6 jaar mee, het wentquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh irritant zeg.. Ik heb een aantal jaar geleden ook 2 dagen niet kunnen lopen door overbelasting van sporten, dus ik moet ook een beetje oppassen...
Minder...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik belde mn ex gisteren even om te vragen hoe laat hij zaterdag thuis is zodat ik rekening kan houden met eten.
Hij komt volgende week vrijdag of zaterdag dus pas thuis opeens en zal even kijken of hij geld kan overmaken naar me, als dat niet lukt moet ik me maar redden met 12 euro.
Dus ik ging er kort over bitchen in singles, niet eens hem zwart maken.
Maar toen ging de telefoon. Of ik op wilde houden met hem zwart maken want hij keek weer een keer op fok zag meteen mijn gebitch.
Knap wel fok openen en dan krijg je blijkbaar mijn bitchpost als eerste in beeld, lief wel van Danny![]()
Maar ruzie over Ez die hier 3 nachten is gebleven ipv 1 heb ik niet gehad
Hij leest dus gewoon alles met je mee.. Fijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik belde mn ex gisteren even om te vragen hoe laat hij zaterdag thuis is zodat ik rekening kan houden met eten.
Hij komt volgende week vrijdag of zaterdag dus pas thuis opeens en zal even kijken of hij geld kan overmaken naar me, als dat niet lukt moet ik me maar redden met 12 euro.
Maar toen ging de telefoon. Of ik op wilde houden met hem zwart maken want hij keek weer een keer op fok zag meteen mijn gebitch.
Knap wel fok openen en dan krijg je blijkbaar mijn bitchpost als eerste in beeld, lief wel van Danny![]()
Zou dat helpen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:57 schreef Solique het volgende:
Loop er al 6 jaar mee, het went
Al begin ik het onderhand wel zat te worden, daarom train ik meer.
Je bent in de buurtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is t al biertijd? Meeennn. Wat een rit. Lijkt net of ik naar Zweden ben gereden. Assen is ver!
Ik zwaai even naar hemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |