hmm durf gewoon niet zo goedquote:
En je vraagt je niet af of je welkom bent ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En beide niet bereikbaar voor mij, want geen fiets afstand, en gedronken
Gedeelde smartquote:
Spannend juist... Handen onder de dekens en gaan..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm durf gewoon niet zo goedkan elk moment n client voor mn deur staan
Dat hoef ik me niet af te vragen, want het is geen optie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:44 schreef kres het volgende:
[..]
En je vraagt je niet af of je welkom bent ?
handjes onder de dekensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm durf gewoon niet zo goedkan elk moment n client voor mn deur staan
ja maar dan ga ik dus door hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:44 schreef kres het volgende:
[..]
Spannend juist... Handen onder de dekens en gaan..
Mjah en nee.quote:
Dan heeft die geluk..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar dan ga ik dus door hemocht er eentje opduiken, als ik eenmaal begin kan ik niet meer stoppen
"join the club"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar dan ga ik dus door hemocht er eentje opduiken, als ik eenmaal begin kan ik niet meer stoppen
Ja oke ,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah en nee.
Sta achter mn besluit. Maar na dat gebitch van vanavond heb ik wel zoiets van why???
of hij gaat half dood voor mn deurquote:
Als t maar lekker isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of hij gaat half dood voor mn deur
Dan is het niet meer zo saai op je werk...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of hij gaat half dood voor mn deur
nou yayquote:
waar moest ik ook alweer zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou yayik word labiel als ik goed geil ben en dan kan echt niks om me heen me meer wat boeien ( behalve eventuele bedpartner dan
)
wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef littledrummergirl het volgende:
begeleid verst gehandicapten met gedragsproblemenquote:
niet hier iigquote:
Hoi lieve jij in verkeerde woonplaatsquote:
Wanneer gaan wij nu eens neuken dan?quote:
You screamer youquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet hier iigdan wordt de hele bende wakker
Maak je zoveel geluid tijdens de seks dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mouth gag doet wonderenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Yepquote:
quote:
of wil je en koekje?quote:
ah fok, maar dan real life zeg maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:52 schreef littledrummergirl het volgende:
begeleid verst gehandicapten met gedragsproblemen
Geil. Geen koekje.quote:
Ik kan ook niet stil zijn hoorquote:
oeh nog een lid van onze clubquote:
Dan ben je op het goede adres hier...quote:
mja, die had je niet zei jequote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:54 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ah fok, maar dan real life zeg maar
Ach ja ...quote:
Mijn vriend (ja, ik heb een vriend, de wereld vergaat echt in 2012quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:54 schreef kres het volgende:
[..]
Dan ben je op het goede adres hier...
Maar heb jij iemand om je op uit te leven ? Zijn je speeltjes stuk ?
Ik ook. Pak zo een banaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:55 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb best wel honger eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
*meldt!quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook. Pak zo een banaan
ja nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Banaan op een koekje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
ooh, maar ik ben links, dús creatiefquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mja, die had je niet zei je
Ohhh dan hoor je er niet echt bij ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn vriend (ja, ik heb een vriend, de wereld vergaat echt in 2012) zit in de kamer hiernaast... ik lig al semi-naakt in bed
[..]
ik eet geen bananen meer int openbaar sinds n wildvreemde er ineens iets over zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
HAHA, oeps, de kat schrok van mn lachquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik eet geen bananen meer int openbaar sinds n wildvreemde er ineens iets over zei
Dat is toch alleen een compliment..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik eet geen bananen meer int openbaar sinds n wildvreemde er ineens iets over zei
linkse hobbies..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, maar ik ben links, dús creatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |