versta je ze wel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is t al biertijd? Meeennn. Wat een rit. Lijkt net of ik naar Zweden ben gereden. Assen is ver!
Auw!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:01 schreef CherryLips het volgende:
jezus of er schiet even een stuk cruesli in m'n longen
Oeps, dat is wat minder prettig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:01 schreef CherryLips het volgende:
jezus of er schiet even een stuk cruesli in m'n longen
Waarschijnlijk niet, maar ben het zat om weinig tot niet aan sport te doen.quote:
Ja wist ik ook wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij leest dus gewoon alles met je mee.. Fijn![]()
[..]
Zou dat helpen?
Ik ben wel eens naar het werk gegaan op mijn door mijzelf vrij gevraagde verjaardagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
Krijg een smsje van vriendje; Ik had eigenlijk pas om 4:00 uur moeten beginnen, maar ik was het vergeten!
Hoe kan je zoiets nou vergeten, denk ik dan
hoeveel rook je?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wist ik ook wel.
Maar hij had gisteren 2 posts gelezen, besloten dat ik hem zwart maakte en de rest niet gelezen.
Ik heb hem echt niet zwart gemaakt, ik heb lopen bitchen over de situatie. En als jij weet dat je een week langer moet blijven op je werk dan mag je dat heus wel even doorgeven aan het thuisfront, doe je dat niet dan vind ik dat gewoon een naaistreek. En iedereen weet dat ik een arme sloeber ben, daar maak ik echt geen geheim van en hij zou dat zogenaamd niet weten/doorhebben.
Flikker eens op met je bijdehante gedrag.quote:
Probleem opgelostquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker eens op met je bijdehante gedrag.
Iedere mongool weet dat stoppen in een stressperiode echt niet gaat lukken.
Ik zorg altijd dat mn zoon te eten heeft, dat gaat echt wel voor mijn peuken.
Ja, ik had je post gelezen. Ik dacht toen wel: 'Ben je niet bang dat hij het leest' maar je was zeker niet aan het zwartmaken inderdaad..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja wist ik ook wel.
Maar hij had gisteren 2 posts gelezen, besloten dat ik hem zwart maakte en de rest niet gelezen.
Ik heb hem echt niet zwart gemaakt, ik heb lopen bitchen over de situatie. En als jij weet dat je een week langer moet blijven op je werk dan mag je dat heus wel even doorgeven aan het thuisfront, doe je dat niet dan vind ik dat gewoon een naaistreek. En iedereen weet dat ik een arme sloeber ben, daar maak ik echt geen geheim van en hij zou dat zogenaamd niet weten/doorhebben.
Zou wel fijn zijn ja...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:03 schreef Solique het volgende:
Waarschijnlijk niet, maar ben het zat om weinig tot niet aan sport te doen.
Binnenkort wat checks bij de fysio en evt ziekenhuis, hopelijk vinden ze nu eindelijk eens wat.
Wat een gelul.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef PeuRac het volgende:
Probleem opgelostJij bent financieel afhankelijk van je ex, als je écht had gewild was je er al lang weg geweest. Ik vind het ook makkelijk als ik mn handje kan ophouden
Waar de neuk moet ik dan heen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Probleem opgelostJij bent financieel afhankelijk van je ex, als je écht had gewild was je er al lang weg geweest. Ik vind het ook makkelijk als ik mn handje kan ophouden
ik heb het je eerder verteld, 1 nachtje leger des heils met je kind en je hebt binnen 24u een woning en geldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar de neuk moet ik dan heen?
Kom dan met je geweldige ideeën. Je weet het blijkbaar zo goed.
Laat ik met mn zoon gaan zwerven, dan weet ik zeker dat jeugdzorg hem bij me weg haalt.
Ik kan natuurlijk ook bij het leger des heils gaan zitten, ook zeer veilige situatie.
Sorry hoor dat ik kies voor de veiligheid van mn zoon!
Christus ALLES wat ik sinds oktober heb gedaan is voor mn zoon.
FLIKKER IN ELKAAR ZO WERKT HET NIET!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb het je eerder verteld, 1 nachtje leger des heils met je kind en je hebt binnen 24u een woning en geld
Mij maakt het niet uit, een moeder met kind heeft recht op onderdak hier in Nederland, het enige is dat je 24u op straat moet staan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt he peu.
Je kent mij heel slecht en gewoon zeggen dat ik hier blijf omdat ik dan makkelijk mn handje kan ophouden.
Ben klaar met jou.
Weet je wat het is? Dat roept de NLse staat altijd zo mooi, dat het hier zo goed geregeld is. Met het gevolg dat iedereen (zoals jij, die hier geen flikker mee te maken krijgt) het gelooft. Maar hier in NL, als puntje bij paaltje komt, is het toch allemaal nét even iets moeilijker dan in de eerste instantie voorgeschoteld door de overheid. Maar dat soort dingen zie jij niet, want jij ziet daar prima in je flatje in Utrecht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:16 schreef PeuRac het volgende:
Mij maakt het niet uit, een moeder met kind heeft recht op onderdak hier in Nederland, het enige is dat je 24u op straat moet staan.
Als 25-jarige seksgod zonder kinderen die bijbehorende problemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Dat roept de NLse staat altijd zo mooi, dat het hier zo goed geregeld is. Met het gevolg dat iedereen (zoals jij, die hier geen flikker mee te maken krijgt) het gelooft. Maar hier in NL, als puntje bij paaltje komt, is het toch allemaal nét even iets moeilijker dan in de eerste instantie voorgeschoteld door de overheid. Maar dat soort dingen zie jij niet, want jij ziet daar prima in je flatje in Utrecht.
Iedereen hier weet ook alles van mijn levenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Dat roept de NLse staat altijd zo mooi, dat het hier zo goed geregeld is. Met het gevolg dat iedereen (zoals jij, die hier geen flikker mee te maken krijgt) het gelooft. Maar hier in NL, als puntje bij paaltje komt, is het toch allemaal nét even iets moeilijker dan in de eerste instantie voorgeschoteld door de overheid. Maar dat soort dingen zie jij niet, want jij ziet daar prima in je flatje in Utrecht.
En jij van dat van Huppelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:21 schreef PeuRac het volgende:
Iedereen hier weet ook alles van mijn leven
seksgod?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Als 25-jarige seksgod zonder kinderen die bijbehorende problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |