abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91471213
Wat een deceptie ook weer vandaag.... :{

Eerst door Schalkhaar gereden waar blijkbaar enorm hoge drempels liggen, met 40 waar je 30 mocht reageerde de auto met "skloenk sloek" terwijl het onderstel diep door de knieën ging, terwijl ik daar met de BigX nooit last van had.

Vervolgens een afspraak gehad met een relatie die ik vorig jaar voor het laatst gezien heb en wat altijd een best knappe vrouw was......eerst dacht ik wat is ze aangekomen, maar zowel haar buik als gezicht zijn compleet ontploft. Daar komen dan nog eens overduidelijke wallen bij die aangeven dat ze waarschijnlijk elke nacht meerdere keren kotsend boven de WC hangt....kinderen, je moet het er maar voor over hebben.

En alsof dat niet genoeg is vanuit het centrum ook ongeveer elk stoplicht tegen gehad om vervolgens op de provinciale weg achter één of andere Anita in haar Microcar te hangen. o|O
pi_91471372
je hebt een X5, waarom rijdt je niet over die microcar heen :P En balen voor die vrouw ;(
Brinky, de nieuwe BMW
pi_91471717
Sinds eind december rij ik al (tijdelijk) een E220 CDI, daarom verbaasde ik mij ook over de hoogte van de drempels, want met BigX is me dat nooit opgevallen.

Balen voor die vrouw? Balen voor mij, ik moest steeds naar die gruwelijk verminkte kop kijken. :+
pi_91471958
Ik wil niet eens proberen dan om met mijn auto over die ''drempel'' te rijden.. zal niet goed gaan :P

Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91472381
quote:
Op maandag 17 januari 2011 17:27 schreef von_Preussen het volgende:
Sinds eind december rij ik al (tijdelijk) een E220 CDI, daarom verbaasde ik mij ook over de hoogte van de drempels, want met BigX is me dat nooit opgevallen.

Balen voor die vrouw? Balen voor mij, ik moest steeds naar die gruwelijk verminkte kop kijken. :+
ooh zit dat zo? :+
Brinky, de nieuwe BMW
pi_91473828
Gister nog zo'n klapjostie gezien. Seat Ibiza, kachelpijp als uitlaat eronder, flink verlaagd, en maar rondjes rijden de hele tijd. En bij de drempels vol in de ankers en terug naar de eerste versnelling :|W
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_91475420
Een maat van mij heeft ook serieuze problemen met drempels, hij heeft een BMW 325i cabrio (E30 / 1987) wat toen af fabriek met een M-sportpakket is geleverd. Daardoor is de auto zo laag dat ie met enige regelmaat z'n caterpan kapot heeft gereden.
Nu heeft hij die auto compleet opgeknapt (naar de spuiter geweest, interieur opgeruimd, nieuwe orginele velgen eronder, nieuwe kap erop, orginele bumpers + uitlaat erop) en daarbij de verlaging ongedaan gemaakt om zo de drempels te ontlopen.

Wat mij ook een beetje stoort is dat ze niet allemaal gelijk zijn hoewel ze in dezelfde "zone" (qua snelheid) liggen. In Ruurlo heb je ook een stel drempels waar je met 20km/h nog door de auto stuitert terwijl ergens anders de drempels in een 30km/h gebied nog goed te doen zijn.
pi_91475498
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:31 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Nice, en nu foto's he ^O^
Wou ze vanmiddag maken maar het regende :(.

Wanneer moet je nou ongeveer je olie verversen?
Heb een auto gekocht en de vorige eigenaar weet niet wanneer ie ververst is, hij had hem een half jaartje.
Merk je iets aan de auto als je "oude" olie hebt.
Er zit natuurlijk wel nog genoeg in.

Ik heb 10w40 semi synthetische motorolie gekocht(eigenlijk gekregen, kassa heeft het niet afgerekend :P), neem aan dat dit gewoon goed is voor mijn polo uit 1990?

[ Bericht 14% gewijzigd door Kadooosh op 17-01-2011 18:59:11 ]
pi_91476243
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Wou ze vanmiddag maken maar het regende :(.

Wanneer moet je nou ongeveer je olie verversen?
Heb een auto gekocht en de vorige eigenaar weet niet wanneer ie ververst is, hij had hem een half jaartje.
Merk je iets aan de auto als je "oude" olie hebt.
Er zit natuurlijk wel nog genoeg in.

Ik heb 10w40 semi synthetische motorolie gekocht(eigenlijk gekregen, kassa heeft het niet afgerekend :P), neem aan dat dit gewoon goed is voor mijn polo uit 1990?
Tja wanneer.. als jij niet weet wanneer het voor het laatst is gedaan, en de vorige eigenaar ook niet. Dan kan het geen kwaad om het te verversen :)
En ja, die olie is goed, je hebt ongeveer 3.5 liter nodig in je polo :)
Kan je trouwens ook terug vinden in je Haynes manual!
Neem ook gelijk je olie filter + nieuwe carterring mee.

Ik ga over een maandje mn polo zelf een grote beurt geven. Ben alvast materiaal aan t verzamelen :)

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Gister nog zo'n klapjostie gezien. Seat Ibiza, kachelpijp als uitlaat eronder, flink verlaagd, en maar rondjes rijden de hele tijd. En bij de drempels vol in de ankers en terug naar de eerste versnelling :|W
Ik weet niet of je dat nou vergelijkt met mijn auto :P
Maar goed, doesn't matter, zo'n uitlaat komt er iig bij mij nooit onder!
Meeste drempels kan ik gewoon zonder remmen overheen zonder iets te raken, zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar zelf in een standaard auto heb je dan zoiets van jesus dat was een flinke drempel :)
pi_91476539
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:03 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Tja wanneer.. als jij niet weet wanneer het voor het laatst is gedaan, en de vorige eigenaar ook niet. Dan kan het geen kwaad om het te verversen :)
En ja, die olie is goed, je hebt ongeveer 3.5 liter nodig in je polo :)
Kan je trouwens ook terug vinden in je Haynes manual!
Neem ook gelijk je olie filter + nieuwe carterring mee.

Ik ga over een maandje mn polo zelf een grote beurt geven. Ben alvast materiaal aan t verzamelen
Heb precies 4 liter dus dat is mooi.
Moet alleen dan nog een olie filter + nieuwe carterring kopen, hebben ze dat bij de halfords en weet je welke type etc ik nodig heb?

Heb die vraagbaak vandaag binnen gekregen en zie het er niet 123 in staan maar ik heb die van Olving.
Ziet er allemaal erg technisch uit :p.

Maar hoe merk je eigenlijk dat je oude olie hebt?
  maandag 17 januari 2011 @ 19:09:01 #161
251095 Purdey
Better off alone..
pi_91476591
Ik heb vandaag ook weer eens een ritje gemaakt, niet heul veel, 30 kilometer, maar het is wat ;)
Even met schoonzus lief op pad geweest :) Zat rustig, deed niet hysterisch en met een muziek erbij werd het een fijne dag. Hoezo blue monday?!

Ik heb vandaag ook precies 7 maanden m'n rijbewijs!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_91476770
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Heb precies 4 liter dus dat is mooi.
Moet alleen dan nog een olie filter + nieuwe carterring kopen, hebben ze dat bij de halfords en weet je welke type etc ik nodig heb?

Heb die vraagbaak vandaag binnen gekregen en zie het er niet 123 in staan maar ik heb die van Olving.
Ziet er allemaal erg technisch uit :p.

Maar hoe merk je eigenlijk dat je oude olie hebt?
Filter + ring gaat denk ik niet bij de Halfords. Probeer bij de Brezan, die ktunnen het voor je bestellen.

Oude olie, merk je vooral aan de kleur.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 17 januari 2011 @ 19:25:36 #163
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_91477691
In het VW 1.3 NZ blok gaat toch 3.5 liter in de carter maar toch ook nog een halve liter in het filter? Moet er nou 3.5 liter olie in of 4 liter?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_91478024
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:25 schreef Geelman het volgende:
In het VW 1.3 NZ blok gaat toch 3.5 liter in de carter maar toch ook nog een halve liter in het filter? Moet er nou 3.5 liter olie in of 4 liter?
Ik weet het niet, maar ik heb 2 vraagbaken, en in beide staat gewoon totaal 3.5 liter!
Lijkt me ook sterk dat ze dat appart gaan bepalen :)

Ik heb een MANN filter type W719/5
Maar er zijn genoeg andere varianten die ook voldoen, kwam deze toevallig tegen op mp.
Meeste auto onderdelen handelaren weten wel welk filter jij nodig hebt!
pi_91478091
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:09 schreef Purdey het volgende:
Ik heb vandaag ook weer eens een ritje gemaakt, niet heul veel, 30 kilometer, maar het is wat ;)
Even met schoonzus lief op pad geweest :) Zat rustig, deed niet hysterisch en met een muziek erbij werd het een fijne dag. Hoezo blue monday?!

Ik heb vandaag ook precies 7 maanden m'n rijbewijs!
Mooizo :) eindelijk eens een lekker ritje!
  maandag 17 januari 2011 @ 20:54:51 #166
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_91484623
Ik voel me slecht, ik heb gister op de A6 meerdere keren de 200 km/h aangetikt omdat ik een Ibiza Cupra R wilde bijhouden :N Terwijl ik met deze benzineprijzen juist zuinig wil rijden :'(
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_91485674
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Grielen het volgende:
Ik voel me slecht, ik heb gister op de A6 meerdere keren de 200 km/h aangetikt omdat ik een Ibiza Cupra R wilde bijhouden :N Terwijl ik met deze benzineprijzen juist zuinig wil rijden :'(
Met een AX trappen om een Phaeton bij te houden merk je ook wel :')
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_91485755
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Dat het niet lukt? of je benzine verbruik? :P
pi_91485892
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:11 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Dat het niet lukt? of je benzine verbruik? :P
Hij liep wel telkens flink uit.. Maar over een stuk van een aantal kilometer reden we gemiddeld wel ongeveer hetzelfde.. Ik kon alleen een aardige constante snelheid aanhouden :P.. Vooral benzineverbruik ja ;(
pi_91485937
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Hulde! ^O^
  maandag 17 januari 2011 @ 21:15:51 #171
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_91486057
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Grielen het volgende:
Whehe, Cupra's gooi ik in de tank van de Benz om het octaan te verhogen; Impreza's ook trouwens :9
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_91486701
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Hulde! ^O^
Ik wil een sticker op m'n kentekenplaathouder: "later als ik groot ben wil ik een touareg worden" :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_91486704
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Hulde! ^O^
Had er zin aan paar weken terug :@
  maandag 17 januari 2011 @ 21:28:06 #174
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_91486882
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:49 schreef von_Preussen het volgende:

Wat mij ook een beetje stoort is dat ze niet allemaal gelijk zijn hoewel ze in dezelfde "zone" (qua snelheid) liggen. In Ruurlo heb je ook een stel drempels waar je met 20km/h nog door de auto stuitert terwijl ergens anders de drempels in een 30km/h gebied nog goed te doen zijn.
die eerste drempel als je van zieuwent naar ruurlo rijd, na de 4sprong bij mariënvelde, das ook een onding (in de 60zone, wat tegenwoordig die hele weg is met zijn rare slingers erin)
  maandag 17 januari 2011 @ 21:30:14 #175
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_91487023
Ongelofelijk trouwens wat een koppel mijn auto heeft bij 4500 toeren. Dat ding trekt hem zo door :9
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')