ik zeg toch ook papa's auto?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:00 schreef Mattor het volgende:
[..]
Een oude, afgeschreven C-klasse voor 1200 oké, maar een Qashqai gaat je toch niet lukken. Sterker nog, zou er nog maar even een nulletje achter zetten dan.
Het gaat me om dit stukje tekst, niet of de auto nou van papa, mama, oma op opa is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:01 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
van c220 en quashqai papa's auto... en het zijn afgeschreven auto's die je koopt voor 1200 euro en de 500 betaald door papalief
excuus, met die 1200 euro bedoel ik die micra's etc die mijn vriendinnen rijden, niet de merc en nissan, sorryquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef Mattor het volgende:
[..]
Het gaat me om dit stukje tekst, niet of de auto nou van papa, mama, oma op opa is.
Op die manier... Dan is het inderdaad duidelijk. Want als jij wist waar je Quashqai's voor 1200 in kon kopen, zou dikke handel zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:44 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
excuus, met die 1200 euro bedoel ik die micra's etc die mijn vriendinnen rijden, niet de merc en nissan, sorry
dan was ik nu rijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:49 schreef Mattor het volgende:
[..]
Op die manier... Dan is het inderdaad duidelijk. Want als jij wist waar je Quashqai's voor 1200 in kon kopen, zou dikke handel zijn.Wat een kutnaam trouwens... Quashqai...
Ha Monsterd! Een micra met een zonnedak? Vetquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb m'n zonnedak afgetaped. Van de week maar eens kijken wie van mijn vrienden competent genoeg is om dat ding dicht te kitten. Ik vertrouw geen enkel rubbertje meer.
House, niet monsterd. Lancer met lekkend zonnedak.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ha Monsterd! Een micra met een zonnedak? Vet
Hier staat sinds vandaag juiste een nieuwe 2e handquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Hehe, mijn pa heeft t altijd wel over een andere auto.. Maar als ik t dan ga opzoeken dan hoeft t niet meer
Laat Durex het maar niet horen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik vertrouw geen enkel rubbertje meer.
Je moet het in dit topic wél over auto's hebben!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Van de week maar eens kijken wie van mijn vrienden competent genoeg is om dat ding dicht te kitten. Ik vertrouw geen enkel rubbertje meer.
Aangezien je zo erg met mijn en je eigen leeftijd zit. Misschien kun je je even naar je leeftijd gedragen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je moet het in dit topic wél over auto's hebben!
Kwam een Fiat Panda 100hp tegen.. Moet zeggen.. Best kek bakkie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier staat sinds vandaag juiste een nieuwe 2e handZelfde type (Berlingo), maar nu eindelijk met schuifdeuren achter en 1.6 ipv 1.4. En dat is te merken
Ah, jullie zijn weer teruggeruild?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
House, niet monsterd. Lancer met lekkend zonnedak.![]()
Alhoewel haar Micra ook een zonnedak heeft ja.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef JDude het volgende:
Ik werd op de A16 ingehaald door een Thalys met 300 km/u.
Waar slaat dit nou weer op? Ik maakte maar een grapje hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Aangezien je zo erg met mijn en je eigen leeftijd zit. Misschien kun je je even naar je leeftijd gedragen.
De verleiding was te groot, ik móest em wel makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:23 schreef Anne het volgende:
Uitgekauwd grapje, want ik zie hem elke week wel een keer voorbij komen.
Nee, geen steek onder water of snauw.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:23 schreef Anne het volgende:Ik zie het meer als een steek onder water/snauw richting ons.
Maar oke. Excuses dan.
Nu je het er over hebt, bij onze bedrijfsauto (Peugeot 107) is de hele achterbank zeiknat en staat de schimmel op de versnellingspookquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik snap de hele ophef natuurlijk niet vannelle, want ik had het gewoon over een autogerelateerd onderwerp. Niet voor niets dat ik een laagje water er uit stond te soppen vanmiddag met een spons en doekje.
Geen ophef.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik snap de hele ophef natuurlijk niet vannelle, want ik had het gewoon over een autogerelateerd onderwerp. Niet voor niets dat ik een laagje water er uit stond te soppen vanmiddag met een spons en doekje.spons en doekje.
Het wil soms nog wel eens van de meest rare plekken komen, dan zit er aan de ene kant van het dak een gaatje maar lekt het aan de andere kant door.....zuur.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu je het er over hebt, bij onze bedrijfsauto (Peugeot 107) is de hele achterbank zeiknat en staat de schimmel op de versnellingspookEn dat zonder dakraam
Lekker gezond autootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |