Zijn dingen als belasting / verzekering ook goedkoper bij een 306?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
neem dan een 306.. kost ook geen drol, maar ga je er ook op rijcomfort zeer op vooruit..
http://link.marktplaats.nl/409972063 is wel cool..1.6 heb je al wel voor 1000 eypo...
Ging inderdaad eentje kopen met sleutelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er op de sloop 1 zoeken MET sleutel.
Of via www.onderdelenlijn.nl
Die standaard (nood) doppen die te koop zijn hebben bij mijn weten nooit een slot.
Ik wilde op uni eens een paper over de bedrijfskundige inslag achter de drugshandel schrijven, alleen werd dat door de professor afgewezen omdat er onvoldoende betrouwbare bronnen beschikbaar zouden zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:35 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat schijnt wel vét goed te verdienen indd![]()
Ik heb een paar voorbeelden in mijn buurt wonen waar je de nodige 'spulletjes' kunt kopen, maar top auto's dat die hebben![]()
Haha, misschien logisch? De jongens waar ik het over heb rijden de hele dag een beetje in hun mooie auto heen en weer, en ik zie ze af en toe op een parkeerplaats aan de overkant uitstappen met iemand, iets overhandigen, en iets op de grond gooien, waarna ze weer weggaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wilde op uni eens een paper over de bedrijfskundige inslag achter de drugshandel schrijven, alleen werd dat door de professor afgewezen omdat er onvoldoende betrouwbare bronnen beschikbaar zouden zijn.
Zulke jongens worden op een moment gepakt, de kunst is om juist dat drugsgeld als springplank te gebruiken om een legitiem inkomen te verwerven. En daar zijn die jongens veel te dom voor, maar ik zie ze in Rotterdam ook regelmatig bezig zijn. Ze zijn trouwens wel actief op zoek naar buitenlanders / buitenlandse kentekens, ik stond eens op een maat te wachten en toeterde om aan te geven dat ik er was, prompt moest ik twee leipe mocro's met flavour uitleggen dat ik niets van hun wilde kopen. Of ik heb ook regelmatig dat ze dan naast me komen rijden en allerlei handgebaren maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:39 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, misschien logisch? De jongens waar ik het over heb rijden de hele dag een beetje in hun mooie auto heen en weer, en ik zie ze af en toe op een parkeerplaats aan de overkant uitstappen met iemand, iets overhandigen, en iets op de grond gooien, waarna ze weer weggaan.
Prima bestaan lijkt me. En bedrijfskundige inslag genoeg, lijkt me zo. Die professoren gaan ook niet erg met hun tijd mee
Vind het goed van de politie dat ze dat doen, want als je ziet wat er gewoon midden in het centrum wordt gedealed (verdikkeme, de politie staat notabene aan de andere kant van de straat) dan is dat echt niet meer normaal. Ik ik begin die mongolen echt een beetje zat te worden, afhankelijk van welke auto ik rijd (de X5 / S-klasse / 7-serie laten ze over het algemeen met rust) is er elke 2e keer dat ik er ben wel een tsjabbo die me wat wil verkopen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Purdey het volgende:
In Rotterdam wordt momenteel inderdaad jacht gemaakt op drugsrunners. Paar weken geleden heeft zich nog een BMW te pletter gereden op de Maasboulevard, die 'gebaren' hadden gemaakt naar een politieauto in burger. Vooral buitenlandse nummerplaten zijn erg populair bij runners.
Je komt vaak wel moeilijk van ze af ook, als je eenmaal aan de praat raakt met ze![]()
De Yab Yum is zelfs al een tijdje dicht, alleen zitten ze nog regelmatig bij de rechter te proberen de tent nog open te krijgen. Maar de oprichter (Theo Heuft) heeft de tent al in 1999 verkocht, en dus ook niets te doen met de criminele figuren die de tent nu runnen.quote:Yab Yum is toch inmiddels dicht trouwens? Zag er wel een tijdje geleden beelden van op TV, mooi exclusief pandje, ook van binnen
Je gaat er er niet serieus op in op die manier, hoop ik. Dan heb je nog veel te leren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zulke jongens worden op een moment gepakt, de kunst is om juist dat drugsgeld als springplank te gebruiken om een legitiem inkomen te verwerven. En daar zijn die jongens veel te dom voor, maar ik zie ze in Rotterdam ook regelmatig bezig zijn. Ze zijn trouwens wel actief op zoek naar buitenlanders / buitenlandse kentekens, ik stond eens op een maat te wachten en toeterde om aan te geven dat ik er was, prompt moest ik twee leipe mocro's met flavour uitleggen dat ik niets van hun wilde kopen. Of ik heb ook regelmatig dat ze dan naast me komen rijden en allerlei handgebaren maken.
Wat de bedrijfskundige inslag in schimmige sectoren aangaat, het boek van Theo Heuft - Yab Yum (naar dat exclusieve bordeel in Amsterdam) is wat dat aan gaat zeer interessant te lezen. Want daar legt die man precies uit hoe hij van zijn bordeel een exclusief merk heeft gemaakt, zonder zich in criminele of schimmige omgevingen te bewegen. Het is in feite een prachtige beschijving over hoe iemand een sterk merk heeft ontwikkeld, het had ook Apple of Starbucks kunnen zijn. Alleen jammer dat z'n club eind jaren 90 door criminelen is overgenomen.
@Goddelijker, ik ben zelf ook relatief jong en rij grote auto's, alleen als iemand opmerking in de drugstrant maakt dan ga ik er ook juist op in: "heee, psssst psssst, moet je kopuh jonguh, ik hep allus, psssst, pssst".
Nee, het is juist sarcastisch van mij bedoelt, daarom maak ik er dan ook een karikatuur van.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je gaat er er niet serieus op in op die manier, hoop ik. Dan heb je nog veel te leren.
Nee, oke.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het is juist sarcastisch van mij bedoelt, daarom maak ik er dan ook een karikatuur van.
Van drugs, zowel als verkoper of als consument, hou ik mij verre. Zelfs een stickie komt er bij mij niet eens in.
Laat ik het zo stellen, ik heb ook wel eens tussen vrienden gezeten die gezellig een stickie hebben gerookt en gevraagd hebben of ik ook een hijs wil, en dan laat ik die beurt gewoon aan mij voorbij gaan (ik zal waarschijnlijk toch alleen maar misselijk en draaierig ervan worden).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, oke.
Zeg nooit dat je je er verre van houdt, sommige gebruikers zijn mensen waar je het totaal niet van zou verwachten.
Maar wanneer ben je crimineel? Dat is ook een mooie natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, ik heb ook wel eens tussen vrienden gezeten die gezellig een stickie hebben gerookt en gevraagd hebben of ik ook een hijs wil, en dan laat ik die beurt gewoon aan mij voorbij gaan (ik zal waarschijnlijk toch alleen maar misselijk en draaierig ervan worden).
Maar je punt kan je zelfs zover doortrekken dat je kan stellen dat iedereen slechts 1 persoon van criminaliteit verwijderd is. Iedereen heeft in zijn omgeving* wel of iemand die crimineel bezig is, danwel iemand die een crimineel kent.
* Daarmee bedoel ik niet je familie of vriendenkring, maar gewoon iemand in de kring van mensen die je kent (bijv. een oud-klasgenoot, een buurman, etc.).
Laten we het zo stellen, als je strafbaar bezig bent is te algemeen, stel dat je dronken eens iets kapot maakt en daarvoor een veroordeling krijgt, dan maakt je dan nog geen crimineel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar wanneer ben je crimineel? Dat is ook een mooie natuurlijk.
Kak, ik zit net iets interessants te kijken, maar wil BodW ook zien. Uitzending gemist dan maar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:29 schreef Piles het volgende:
Schakelen we allemaal in voor Blik op de Weg? Over een minuut of 2 op Ned1
NCIS hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:29 schreef Piles het volgende:
Schakelen we allemaal in voor Blik op de Weg? Over een minuut of 2 op Ned1
Doe maar, jonge gozer in BMW die niet kan rijdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
Kak, ik zit net iets interessants te kijken, maar wil BodW ook zien. Uitzending gemist dan maar.
What's new.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe maar, jonge gozer in BMW die niet kan rijden
Geld volgens mij gewoon als hands-free.. Je mag toch ook een Parrot bedienen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef Kadooosh het volgende:
Even voor de zekerheid hier vragen, ik gebruik mijn gsm als tomtom in de auto, die zit vast op me ruit met zon houder... als ik rijdend daarop iets aanklik kan ik toch geen boete krijgen als ze denken dat ik aan het bellen ben ofzo?
Ja oke dacht ik ook al maar ff voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geld volgens mij gewoon als hands-free.. Je mag toch ook een Parrot bedienen?
Nee hoor, je krijgt alleen een boete als je een telefoon in je hand houdt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef Kadooosh het volgende:
Even voor de zekerheid hier vragen, ik gebruik mijn gsm als tomtom in de auto, die zit vast op me ruit met zon houder... als ik rijdend daarop iets aanklik kan ik toch geen boete krijgen als ze denken dat ik aan het bellen ben ofzo?
Vanwege driving-fun..imho is een handbak gewoon veel leuker te rijden als een automaat... (al zijn Alpina's nur mit automatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
En ik zit net te denken aan een BMW 520d Touring uit 2008 (125.000 gelopen, nette opties, ¤20.000):
http://suchen.mobile.de/f(...)sString=&tabNumber=1
Eigenlijk de perfecte auto om te kopen, lage aanschafkosten, veel comfort, lage maandelijkse lasten (verzekering all-risk + belasting) = ¤108 per maand (ja, in Duitsland).
Edit: Marco, ik zou ook eerder de benzineversie nemen, meer vermogen + geen dure turbo (en eventueel versnellingsbak) die vervangen moet worden. Waarom zou je zo'n zware auto handgeschakeld willen hebben? Is een Alpina D3 (gepimpte 320d) niet iets voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |