quote:
bakpao, warm vleesquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef jantjeschmit het volgende:
Wat moet er op een pizza onzin? gaan we introduceren
Dat is een echte pizzeriaquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar die Turk van de Pizzeria ?!
Dat was o.us toch
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:16 schreef OverRated het volgende:
Ja koelkast, wat is het nummer van pizzeria
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat was o.us toch
origineelquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat was o.us toch
KUT! Moet ook nog WIDM kijken!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
ik loop enorm achter door deze radio
omdat onzin radio baas is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
ik loop enorm achter door deze radio
Waarom heb ik jou niet op msn?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
KeFFur JONGE ACCEPTEER MIJ EENS OP MSN
OKE DANK JE DOEI
Dan maken we er een serie vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee da's te flauw, ik wil nog eens bellen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:18 schreef Beach het volgende:
Waarom kreeg ik een ad over chatten met alleenstaande papa's
Dat kan wel geregelt worden hoorquote:
Nee denk het nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:18 schreef Driepink het volgende:
ik ben echt nerveus..
ik hoop dat jullie de muziek beetje goed vinden..
Hij scant je geschiedenis dus ik weet niet??quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:18 schreef Beach het volgende:
Waarom kreeg ik een ad over chatten met alleenstaande papa's
ik welquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:18 schreef Driepink het volgende:
ik ben echt nerveus..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat kan wel geregelt worden hoor
en ik dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat kan wel geregelt worden hoor
Ajoh.. Er is vast wel iets wat wij leuk vinden!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:18 schreef Driepink het volgende:
ik ben echt nerveus..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Met een of andere kutachtergrond.
het is 1 stijlquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ajoh.. Er is vast wel iets wat wij leuk vinden!
Ja af en toe wat overgang foutjes, maar dat is gewoon nog oefenen... verder lekkere muziekquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef dockx het volgende:
Had gutz nog niet echt horen draaien, maar dit vind ik best aantrekkelijk moet ik eerlijk bekennen..
dhaha gaat zometeen los op mijnset, ik voel het!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef Dhaha het volgende:
oproeb
wie heeft mijn show van 20:00 opgenomen en wil deze uploaden? alvast hartelijke dank.
Hij moet iets meer zijn bass intomen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja af en toe wat overgang foutjes, maar dat is gewoon nog oefenen... verder lekkere muziek
DM me je msn dan maar even.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik wel alleen maar leuken mensen in mijn msn
ik ben leuk, qua karakter tenminstequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik wel alleen maar leuken mensen in mijn msn
Klinkt wel okequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:18 schreef Driepink het volgende:
ik ben echt nerveus..
Kostelijk gelachen vannacht..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan neem ik hem weer op
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik faalde, was de quote ook vergeten
Heb je hem gister opgenomen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan neem ik hem weer op
JE MOET MIJN OVERGANGEN NIET HOREN DAN!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja af en toe wat overgang foutjes, maar dat is gewoon nog oefenen... verder lekkere muziek
quote:
Ik ga morgen voor je kijken kut, zunne grote vuurbal jonguh!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef Dhaha het volgende:
oproeb
wie heeft mijn show van 20:00 opgenomen en wil deze uploaden? alvast hartelijke dank.
Ja dat lijkt er wel een beetje op maar hij gebruikt gewoon virtual DJ..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Livemix waarbij een DJ net als in een club gaat draaien?
Zo slecht van me!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Gutz het volgende:
[..]
Heiligschennis aan 't plegenEen Remix
Zat in mijn middaguitzending maar die heb ik niet online gezet, te slechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb je hem gister opgenomen?
Zet dat nieuws is online dan?
Zo makkelijk is het niet hoorquote:
Ik wil ook jouw msnquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet hoor
Ow okequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zat in mijn middaguitzending maar die heb ik niet online gezet, te slecht
Ja, ok. Maar daar kan hij nog een midicontroller aan hebben hangen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja dat lijkt er wel een beetje op maar hij gebruikt gewoon virtual DJ..
Je hoort de gitaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet bepaald![]()
maar het staat er wel
Ik heb je skype ook alquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet hoor
Die vroege uitzending heb je niks aan gemist, die late wel, maar die staat online!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ow oke
Ik heb je vandaag niet meegekregen
Bijnaquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef Zokunen het volgende:
en om maar lekker fout te doen:
LAPO?
Ja maar ik denk het niet, als hij er een midicontroller aan zou hebben hangen gingen de overgangen wel wat vloeienderquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar daar kan hij nog een midicontroller aan hebben hangen.
Ik had zulke hoge verwachtingen bij het zien van de titelquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Een vieze mix. Het begon wel goed.
En daar is de downloadlink van.. ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die vroege uitzending heb je niks aan gemist, die late wel, maar die staat online!
Hij kan ook gewoon nog onervaren zijn?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja maar ik denk het niet, als hij er een midicontroller aan zou hebben hangen gingen de overgangen wel wat vloeiender
mijn overgangen worden pas kut..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja maar ik denk het niet, als hij er een midicontroller aan zou hebben hangen gingen de overgangen wel wat vloeiender
My Thoughts Exactlyquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik had zulke hoge verwachtingen bij het zien van de titel
Nee, ben aan 't kloten via VDJ, nu wel ff Echte Dire straits als goedmakerquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef Snaavel het volgende:
[..]
gewoon helemaal! ik heb er verdoemde zin inquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
dhaha gaat zometeen los op mijnset, ik voel het!
Waarom ga je dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
mijn overgangen worden pas kut..
Mijne ook, ik krijg mijn geleende BCD3000 niet aan de praatquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
mijn overgangen worden pas kut..
Dat is waar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
waarom niet ?
iedereen begon slecht
Er komt weinig productiefs uit mij behalve ONZ radioquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Zokunen het volgende:
BTW pirania, ligt DEV nu compleet plat?
2 schuifjes met 1 muis is moeilijk heur!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef sciter het volgende:
[..]
Mijne ook, ik krijg mijn geleende BCD3000 niet aan de praat
Dan zou het jammer zijn dat hij nu al een midicontroller zou hebben, ik zou eerst oefenen met virtual dj en dan pas een midicontroller aanschaffen.. dat is waarom ik nu nog geen midicontroller heb omdat ik mij nog niet ervaren genoeg vind voor een midicontroller, ik kan wel met virtual DJ omgaan enzo.. maar ervaren nog niet..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef sciter het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon nog onervaren zijn?
En #122 postte je ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef Gforce304 het volgende:
[..]
hoe bedoel je k ben nieuw:P hiero
Dit dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er komt weinig productiefs uit mij behalve ONZ radio.
kekquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er komt weinig productiefs uit mij behalve ONZ radio.
Ja en dan nog eens 3 equalizersquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
2 schuifjes met 1 muis is moeilijk heur!
sultans of swing
Ja, ben niet echt van de dire straits ofzo. Maar mag ook niet ontkennen dat ik het niet goed vind.quote:
In de zomer kan er waarschijnlijk wel een BBQ bij mij afquote:
Praten is tochleuk joh.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef Driepink het volgende:
nog 6 mins
ik ben blij dat ik niet hoef te praten, zou echt dichtklappen!
Ik ben ook een hele tijd gaan oefenen voordat ik een controller leende van iemand. Nu werk ik met traktor, maar VDJ is makkelijker.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Dan zou het jammer zijn dat hij nu al een midicontroller zou hebben, ik zou eerst oefenen met virtual dj en dan pas een midicontroller aanschaffen.. dat is waarom ik nu nog geen midicontroller heb omdat ik mij nog niet ervaren genoeg vind voor een midicontroller, ik kan wel met virtual DJ omgaan enzo.. maar ervaren nog niet..
Heb je geen crossfader?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja dat 2 schuifjes geburen is echt klote zonder midi
Valt wel mee, dacht ik eerste keer ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef Driepink het volgende:
nog 6 mins
ik ben blij dat ik niet hoef te praten, zou echt dichtklappen!
Ja daarom..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ben ook een hele tijd gaan oefenen voordat ik een controller leende van iemand. Nu werk ik met traktor, maar VDJ is makkelijker.
http://hotfile.com/dl/965(...)rdag_middag.zip.htmlquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En daar is de downloadlink van.. ?
WAS DAT MET DORA?
Toen tunede ik in toen er op werd gehangen.
Geef je bureaustoel een hele harde zwieper naar links of rechts. Wel erop blijven zitten en uiteraard werkt dit alleen als er wieltjes onder zitten.quote:
IK WIL OOK DJ ZIJNquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Valt wel mee, dacht ik eerste keer ook.
Ajoh, gewoon blaadje maken!
Je pa en je ma, dat was best lekker?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef Zokunen het volgende:
did nummer ook vaak gehoord toen mn pa nag met mn ma was, best lekker
Zonder de LF-EQ worden veel overgangen heel hard enzo. Ik doe van het in te mixen liedje de bass een beetje naar beneden zodat de bass van het lopend liedje blijft overheersen totdat ik het anders wil.quote:
Moest net hetzelfde denkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je pa en je ma, dat was best lekker?
Dj traktorquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ben ook een hele tijd gaan oefenen voordat ik een controller leende van iemand. Nu werk ik met traktor, maar VDJ is makkelijker.
Ik gebruik andere software, maar het zou best kunnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat is die balk int midden?![]()
Weinig verstand van hoe t heet allemaal
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef dragems het volgende:
zingt mee: SHE'S AN EASY LOVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toen mn ouders nog niet gescheiden waren, en toch is dit stiekem best wel een lekker nummer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je pa en je ma, dat was best lekker?
klein beetjequote:
Ga kapsalon halen/quote:
Geen tijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ziek filmpje trouwens:
http://www.dumpert.nl/med(...)._bezopen_dames.html
Afblijven en de volume faders gebruiken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat is die balk int midden?![]()
Weinig verstand van hoe t heet allemaal
Oh, dat zal m wel zijn ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik gebruik andere software, maar het zou best kunnen.
wat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef -Datdus- het volgende:
http://onz-radio.nl/djqs/11--datdus-.html ik heb de minste views..
Ubuntuquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef Snaavel het volgende:
Godver, krijg mijn microfoon niet werkend met mijn hackintosch en virtual DJ..
De verleiding wordt groter om er nu alsnog windows op te knallen.. niet genoeg Hardeschijf ruimte om een dual boot te maken met windows..
Mac, ik hou me inquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef Snaavel het volgende:
De verleiding wordt groter om er nu alsnog windows op te knallen.. niet genoeg Hardeschijf ruimte om een dual boot te maken met windows..
Ik heb nog wel salade voor je liggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
ik ook! nog al veel honger..
dumpertquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ziek filmpje trouwens:
f5quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef -Datdus- het volgende:
Met 6 werkte het goed toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben bang dat m'n streaming niet goed werkt, ik heb er vanmiddag 3 uur over gedaan om m'n mic aan de praat te krijgen met deze VDJ7.. daarom mooie test vanacht, zodat ik zaterdag niet epic faal, ik heb een gigantische knal set voorbereid voor zaterdag.
Dank je.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Na de 33e keer was t niet grappig meer.
Gebruik ze allebei..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef sciter het volgende:
[..]
Afblijven en de volume faders gebruiken.
Wat voor muziek?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben bang dat m'n streaming niet goed werkt, ik heb er vanmiddag 3 uur over gedaan om m'n mic aan de praat te krijgen met deze VDJ7.. daarom mooie test vanacht, zodat ik zaterdag niet epic faal, ik heb een gigantische knal set voorbereid voor zaterdag.
Wat is ubuntu kudt zeg.quote:
Iedereen maakt zn eigen viewsquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef -Datdus- het volgende:
Beatmixen is een eitje met de sync knopquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Gebruik ze allebei..
Eerst volume omlaag, dan schuifen naar de andere kant
Weet wel dat ik niet moet gaan beatmixen
Radio-onzin, iedereen wil draaien op dit geweldige station!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef sciter het volgende:
[..]
Wat voor muziek?
Ik wist niet dat er zoveel (potentiele) DJ's op ONZ zaten?
WTF gast!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ziek filmpje trouwens:
wat heb jij dan voor een crappy schijf?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef Snaavel het volgende:
Ik zou gaan slapenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Eens ff checken wat Driepink gaat doen, ik ben benieuwd.
Met 6 kreeg ik mn MIC niet aan de praat... met 7 wel na 3 a 4 uur kloten met settings op 3 verschillende fronten (soundcard, windows, ASIO driver) dus ik hoop dat het goed gaatquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
Gasten, waarom lopen jullie zo te fucken met mijn requestpagina..
Fok! ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
Zijn externen denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
Dora kan best goed koken toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel salade voor je liggen___
Das waarquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Radio-onzin, iedereen wil draaien op dit geweldige station!
Misschien zijn het spidersquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
ja moet een ww op komen voor de dj`squote:Op donderdag 13 januari 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
Anders is er ook nog een hulptopic in ONZquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met 6 kreeg ik mn MIC niet aan de praat... met 7 wel na 3 a 4 uur kloten met settings op 3 verschillende fronten (soundcard, windows, ASIO driver) dus ik hoop dat het goed gaatmaar mooie test vanavond.
Wat ik heb gedaan en dat raad ik iedereen aan:quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef EggsTC het volgende:
Ik altijd aan een begrafenisquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef PiRANiA het volgende:
Bij Phil Colins moet ik altijd aan south park denken.
Of niet individueel afstrepen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja moet een ww op komen voor de dj`s
QFTquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan en dat raad ik iedereen aan:
• Ga eerst eens oefenen door plaatjes te draaien en er wat tussen te zeggen en dit op te nemen.
Zo wen je aan je stem, en aan het praten tegen een computer.
• Beluister het terug, en probeer te kijken wat je fout doet en wat niet.
• Articuleer goed en zorg dat je een flesje water bij je hebt staan.
Oh ja op afgespeeld drukken nou haha leuke kindertjes dus weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
Dat blijkt maar weer..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja moet een ww op komen voor de dj`s
Knopjes niet nee..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Spiders die dit doen;
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
..
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Na de 33e keer was t niet grappig meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |