Mwah, niet altijd.quote:
Deze man heeft een goede merk keuze ondanks zijn naamquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef Skull-splitter het volgende:
AKG/Beyerdynamic zoeken voor rond die prijs. Antiruis is echt bagger in het algemeen.
Rest de vraag: wat doe je met je koptelefoon? Gamen, muziek, achter je bureau of on the move?
Iets moet die helften bij elkaar houden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Deze man heeft een goede merk keuze ondanks zijn naam
Muziek achter mijn bureau en on the move.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef Skull-splitter het volgende:
AKG/Beyerdynamic zoeken voor rond die prijs. Antiruis is echt bagger in het algemeen.
Rest de vraag: wat doe je met je koptelefoon? Gamen, muziek, achter je bureau of on the move?
gesloten het liefstquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Deze man heeft een goede merk keuze ondanks zijn naam
Moet de koptelefoon open of gesloten zijn?
Ben er dus ook achtergekomen dat het een mode-acessoire is. Want anders brak dat ding niet zomaar in twee stukkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
SkullcandyEven wat goede merken zoeken voor die prijs... Ik zou trouwens meer denken aan Audio Technica en dat soort merken...
Audio Technica, Beyer Dynamic. AKG en Kos zijn goede merken dan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:16 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
[..]
Muziek achter mijn bureau en on the move.
[..]
gesloten het liefst
hmm. Kan dus net Zo goed een gesloten nemen, en die wat harder zetten? Of......quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef MASD het volgende:
Die anti-ruis dingen zaten bij mijn mp3-speler. Als je in een auto of trein zit is het echt briljant. Volkomen stil behalve de muziek. Minpunt is dat je bij harde ruis buiten lichte vervorming in de muziek krijgt. Maar goed, dat maakt weinig uit als je je oren wilt sparen, je hoeft hem niet zo hard te zetten als je door ruis niets hoort.
hmm. Ja goed, zal ik daar eens naar zoeken. Hahàquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Audio Technica, Beyer Dynamic. AKG en Kos zijn goede merken dan.
Vet van mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
Hè,
Ik had een vraagje, ben binnenkort jarig. En mijn ouders willen met mij een nieuwe headphone uitzoeken.
Ik radbraakt aan tussen de 80 en 120 euro. Ik heb een skullcandy gehad, wel aardig geluidje maar voegt weinig toe. En soms echt heel schel geluid.
En zag laatst op de site van Philips een koptelefoon met Antiruis staan, iemand hier ervaring daarmee?
Of moet ik dat gewoon links laten liggen, het idee met een antiruiskoptelefoon? En moet niet irriterend op het hoofd zitten, zat de skullcandy wel namelijk na een uur of 2 op mijn hoofd te hebben gehad.
Hoop hier wat informatie in te winnen, oh en wil wel graag gewoon uit de winkel halen. Zat zelf aan dixons of MM te. denken. Anderen hebben natuurlijk ook wel koptelefoons.
Je blijft met gesloten altijd omgevingsgeluid hebben. Een actief ruisverminderingssysteem is echt tof. Probeer het eens uit in de winkel zou ik zeggen. Ik kan in ieder geval niet meer zonder.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:09 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
[..]
hmm. Kan dus net Zo goed een gesloten nemen, en die wat harder zetten? Of......
hmm.. ik denk dat ik daar bedoelde;Dacht aan...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vet van mij.
Wat betekent dat: ik radbraakt aan?
Was dit eigenlijk ook van plan. maar voegt het zoveel meer toe? hoor je geen omgevingsgeluiden meer? of juist nog wel dat, maar geen mensen horen praten etc.?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Je blijft met gesloten altijd omgevingsgeluid hebben. Een actief ruisverminderingssysteem is echt tof. Probeer het eens uit in de winkel zou ik zeggen. Ik kan in ieder geval niet meer zonder.
Totale onzin. Een beetje in-ear heeft bijvoorbeeld echt geen ruisonderdrukking nodig, en mijn Beyerdynamics sluiten de omgeving, tot grote frustratie van mijn vriendin af en toe, ook behoorlijk buiten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Je blijft met gesloten altijd omgevingsgeluid hebben. Een actief ruisverminderingssysteem is echt tof. Probeer het eens uit in de winkel zou ik zeggen. Ik kan in ieder geval niet meer zonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |