Downloaden ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies herhalingen zijn stom en dan met bijna iedere 15 minuten reclame...nou, dus niet voor mij
Oh, okequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja
[..]
Gun mij dit nou gewoon, ik heb al zo weinig
de enige serie die ik kijk waarvan ik nieuwe afleveringen zie is NCIS, anderen heb ik niet kunnen vindenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er niks nieuws wordt uitgezonden![]()
Ik weet nog paar weken terug reclame dat er nieuwe afleveringen van Bones zouden komen, ik braaf kijken ELKE maandag en gewoon elke keer een herhaling. En as maandag gewoon geen bones maar een nieuwe serie. Dat wordt weer 13 afleveringen kijken en dan gewoon weer bij 1 beginnen![]()
!!
Ik weet wel een site waar ze volgens mij nieuwe aflevering hebben gezet...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, Gossip Girl is ook opeens verdwenen met het nieuwe jaar
doe ik ook hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef kres het volgende:
[..]
Downloaden ?
Is ook goed te doen met The Big Bang Theory
Oh, ik heb ze op dvd ondertussenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
de enige serie die ik kijk waarvan ik nieuwe afleveringen zie is NCIS, anderen heb ik niet kunnen vinden
[..]
Ik weet wel een site waar ze volgens mij nieuwe aflevering hebben gezet...alleen om online te bekijken
Ja maar baal er van om elke keer weer een week te wachtenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef kres het volgende:
[..]
Downloaden ?
Is ook goed te doen met The Big Bang Theory
Ahh gossie ....quote:
But it worksquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, okeToe maar dan
En nu niet steeds de ik heb zo weinig troef spelen he!
Ik voel me gewoon niet aangesprokenquote:
Jij nietquote:
Samzz en ik met onszelf lelijk noemenquote:
hup en samzz met zeurenquote:
owww...ok..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz en ik met onszelf lelijk noemen
Kan toch nog steeds, of is hij alweer weg?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Proost!
Bluh door die foonsessie met mn ex heb ik opeens gewoon spijt dat ik braaf op de bank heb geslapen en de loge op zolder. Had eigenlijk gewoon respectloos keiharde seks op R. zn bed moeten hebben met hem
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
Oj, wat een lekker ding is het toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |