quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb pijn... Ik ga maar eens de laptop wegleggen en in een fijnere positie liggen
Slaap lekker, sweeties
Ik heb weekendquote:
trustequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb pijn... Ik ga maar eens de laptop wegleggen en in een fijnere positie liggen
Slaap lekker, sweeties
Truste Samzzquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:06 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
dag meisje, beterschap nogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Truste Samzz
En ik doe met je mee.
Slaap lekker, Singles!![]()
Delen?quote:
quote:
Ik ben al dolblij met 10%quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dan ben ik ineens de helft kwijt
Nou dat mag je nog wel hebben van mequote:
Oh nee dat is niet fijn...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:08 schreef littledrummergirl het volgende:
onverwacht blijven slapen op werk zonder n pyama is best rukkan ook niet in mn kleren slapen want morgenochtend nog werken...
Kijk, daar kom ik morgen zeker wel mee doorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dat mag je nog wel hebben van me
hopelijk geen brandalarm vanachtquote:
Slaap lekker wijffiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga maar eens in mijn bedje liggen wat tv kijken![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hopelijk geen brandalarm vanacht
Doe er dan wat aan,,,,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben geil verdomme
Kan er ook nog wel bij
Weltrustequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga maar eens in mijn bedje liggen wat tv kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |