Das weer jammer dan ja.. Maar goed, ik doe het zelf nooit eigenlijk..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik ook hoor. Maar toch te vaak vrienden gehad die niet zo waren.
Wat is dat?quote:
Jeeejquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Verkapt naamtopique voor MissB en Samzz dus
Ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat ga je bij een bedrijf in Utrecht doen ofzo?
Vertel eens wat, man!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik morgen ookquote:
DE NS?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:53 schreef Watertornado het volgende:
<----
[..]
Ja.
Raad eens bij wat voor een bedrijf ik ga afstuderen?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey MissB, da liedje van net he.... daar is wat mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ben jij toch een opmerkzaam man! Luister nu The Little Things
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik zaterdag. En ook nodig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik morgen ookIk heb wallen, dus het is nodig
Nope. Maar dat gaat wel weer overquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ziek zijn is niet goed voor een mens
Dus we kunnen zo een uitgebreid verslag verwachten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
TT met terugwerkende kracht, want het ging over afgelopen zaterdag
Daar was ik niet dus het was niet tof.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
TT met terugwerkende kracht, want het ging over afgelopen zaterdag
Dat klinktquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
Creme de Cassis + cola = spiked cherry coke
En dat is lekker?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
Be careful what you wish for...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey, ik ga slapen, ik verwacht wel dat er iemand mij om kwart voor 6 morgenochtend even wakker belt
terusten!
Uhuh het is lekker!quote:
Lekker aan het experimenteren?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik houd niet van Cherry cokequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
Be careful what you wish forquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey, ik ga slapen, ik verwacht wel dat er iemand mij om kwart voor 6 morgenochtend even wakker belt
terusten!
Prachtig gebouw van binnen en van buiten. Ik mag 40 uur per week naar de buitenkant kijken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee,
en
[..]
nee.
Hoewel de Inktpot een leuke locatie is.
Voel je je eigenlijk nu wel beter?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Be careful what you wish for
Truste mup!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker aan het experimenteren?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Be careful what you wish forSpuit11
Truste mup!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Be careful what you wish for...
Kwart voor 6 dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Be careful what you wish forSpuit11
Truste mup!
Ook leuk. Ik heb uitzicht op een rangeerterrein.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Prachtig gebouw van binnen en van buiten. Ik mag 40 uur per week naar de buitenkant kijken.
Whut?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |