ja ok, maar je zoekt de vent niet uit op de naam van zn dochter, dus dat vind ik minder dan wanneer je een tim en tom, rikky en ronny, jip en janneke enzo zelf kiestquote:
Loserquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef oh-oh het volgende:
jezus fuck dat ie dan ook een nieuwe opent of zo
* angstig naar de kerstboom kijktquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoooooooo mn kerstkaarten beginnen vanzelf naar beneden te vallen.
Zou god me iets proberen te vertellen?
niet dat ik weetquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef Muis006 het volgende:
Heeeee.
Zwabber, heb je SS Doomtrooper weleens gezien?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* angstig naar de kerstboom kijkt
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeg me dat je die niet nog hebt staan
quote:
Die heb ik niet gezienquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Issie slechter dan Plan 9 from outer space??????????????????????
Das de slechtste film ooitquote:
* Atuigen gaat ( de kerstboom he...)quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* Atuigen gaat ( de kerstboom he...)
Nee man, das Cabin Feverquote:
Ach hij/zij wordt nat zielugquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:55 schreef vamperotica het volgende:
Ah gut... Het regent
[ afbeelding ]
Hij zit al binnen... zich droog te wrijven hier op schootquote:
Slaap lekkerquote:
Alles valt dood.. wat doe je?quote:
*Emmertje pakt en hozen gaatquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nog steeds méér water in mijn kantoor dan ik prettig vind, maar het zijn in elk geval geen plassen meer.
Dat het grondwater maar snel mag dalen
U is een held!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:27 schreef asfalthooligan het volgende:
en is net 40 minuten weer thuis
Dat moet haast wel tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:35 schreef Rewimo het volgende:
Zitten vast wel een paar lekkere tussen
Nou Ll die mag JIJ hebben van mequote:
Graag gedaan , zo ben ik nu eenmaalquote:
BAM JONGUHquote:
Je mag hem/haar (?) houden hoorquote:
Ik heb het al aan Ll geschonkenquote:
quote:Politiebescherming voor Moulijn-'grapjas'
De politie in Mijdrecht houdt rekening met de komst van Feyenoord-supporters, die wraak willen nemen voor een grap over Coen Moulijn.
Een redacteur van een lokale omroep uit Mijdrecht twitterde dat de crematiekosten van de voetballer bespaard hadden kunnen worden bij de brand in Moerdijk.
Ferry Mulder vroeg zich vorige week op Twitter af "of ze Moulijn niet beter in de brand in Moerdijk hadden kunnen smijten. Dat had de kosten van het crematorium gescheeld."
Belaagd
Direct nadat redacteur @Redlum25 zijn 'grap' twitterde, werd hij virtueel belaagd door talloze woedende Feyenoord-fans.
De politie houdt de woning van de man en de studio van de lokale omroep extra in de gaten. Ook zijn de experts van het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme ingeschakeld.
Geen ideequote:
Daar ben je dan ook te jong voorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh en dan ook nog zo een flauwe grap![]()
Ik wist heel niet wie die hele Moulijn was voor ie dood was
Ja het is ook gewoon geen grappige grapquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh en dan ook nog zo een flauwe grap![]()
Ik wist heel niet wie die hele Moulijn was voor ie dood was
En te niet Feyenoord / voetbalquote:
quote:
Neeee, Shary-An en zeker Jennifer moeten weg. Als die laatste doorgaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Maar 48 mensen gestemd?
Ik kom echt nooit in TAL![]()
Ik hoop dat alle uitslagen kloppen, precies mijn voorkeuren
Jij denk het wel, heb eerst om 17u nog een gesprek in Den Haag bij een mogelijk nieuw project, maar ben denk ik op tijd thuisquote:
Ah leuk, ik had dr al een poos niks meer over gehoord bedacht ik ineensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wel goed, deze en volgende zaterdag paar afspraken staan om bij een paar huizen te kijken, en die zaterdag daarna (de 29e uit mn hoofd) is het bij paar open huis, moeten die dag wel naar Aalsmeer, maar grote kans dat we op weg daarheen bij een paar gaan kijken
Nee klopt, het is eind december pas weer beetje op gang gekomen, aangezien we toch pas per 1-3 iets kunnen kopen omdat dan de proeftijd van DVM om isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah leuk, ik had dr al een poos niks meer over gehoord bedacht ik ineens
Kijken kan geen kwaad toch? En zat huizen die je pas per veel later kan kopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee klopt, het is eind december pas weer beetje op gang gekomen, aangezien we toch pas per 1-3 iets kunnen kopen omdat dan de proeftijd van DVM om is
Oh en zooi is datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef Bamba het volgende:
Spannend Ll!!
Ze zijn hier begonnen met de gevelreiniging in de straat. Wat een teringherrie
Verhuizen de katten met je mee?quote:
Ja daarom gaan we nu dus al eea bekijken. We hadden nu ook gewoon een veel te lange lijst van dingen die we wel leuk vondenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijken kan geen kwaad toch? En zat huizen die je pas per veel later kan kopen
Ze gelukkig nog niet bij ons bezig. De muren zijn nu bruinig, na de reiniging schijnen ze weer geel te zijnquote:
Ja das leuk, gewoon veel dingen gaan zien zodat je wat meer inzicht krijgt in wat dr te koop isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja daarom gaan we nu dus al eea bekijken. We hadden nu ook gewoon een veel te lange lijst van dingen die we wel leuk vondenGewoon ff wat dingen echt bekijken, dan hebben we ook een wat beter idee van de oppervlakte die we willen, welke ligging, etc. etc.
Das wel geniaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef nokwanda het volgende:
Vanochtend vroeg zijn ze om 7.15 uur begonnen met de steigers te plaatsen bij de buren voor een gevelrenovatie. Wij werden wakker gemaakt door Mudhle die de hele tijd laag zat te brommen omdat ze onraad hoorde
Dat doet ze altijd als ze een geluid hoort dat ze niet kent. We hebben een waakpoes.
Zaad van Greysquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ontbijt nu met vitalu ontbijtcrackers meerzaden uit Greys dr doos !
Het is heel handig om je te orienteren. Alleen wel kut als je net dan je droomhuis tegen het lijf loopt en je dan niks kunt doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijken kan geen kwaad toch? En zat huizen die je pas per veel later kan kopen
Nou de huizen staan tegenwoordig zo lang te koop dat dat niet eens een probleem zal zijn vaakquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is heel handig om je te orienteren. Alleen wel kut als je net dan je droomhuis tegen het lijf loopt en je dan niks kunt doen.
Dus jullie zitten ook in de herrie? Bij ons moeten er zo'n 20 huizen gereinigd wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef nokwanda het volgende:
Vanochtend vroeg zijn ze om 7.15 uur begonnen met de steigers te plaatsen bij de buren voor een gevelrenovatie. Wij werden wakker gemaakt door Mudhle die de hele tijd laag zat te brommen omdat ze onraad hoorde
Dat doet ze altijd als ze een geluid hoort dat ze niet kent. We hebben een waakpoes.
it wasn't mequote:
Ik dacht het echt evenquote:
Ze hebben bij mijn ouders een tijdje terug in de hele wijk de gevels gereinigd, de voegen eruit en dan opnieuw voegen. Echt weken in een mist van stof gezeten en ze konden echt het hele huis van onder tot boven soppen. Maaaaaaaar het was wel enorm opgeknapt toen de stenen weer schoon waren en er een mooie nieuwe voeg in zatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dus jullie zitten ook in de herrie? Bij ons moeten er zo'n 20 huizen gereinigd worden. En daarna begint de grote renovatie in de straat. We zitten dus voorlopig nog wel in de herrie
Ik had gewoon een hele bizarre belster , met een ongelooflijk onsamenhangend lulverhaal, ik dacht dit kan niet echt zijn.quote:
Nieuwe voegen doen ze bij ons ook idd! Ach, we krijgen er idd iets heel moois voor terug, dus de herrie en troep nemen we dan maar even voor liefquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben bij mijn ouders een tijdje terug in de hele wijk de gevels gereinigd, de voegen eruit en dan opnieuw voegen. Echt weken in een mist van stof gezeten en ze konden echt het hele huis van onder tot boven soppen. Maaaaaaaar het was wel enorm opgeknapt toen de stenen weer schoon waren en er een mooie nieuwe voeg in zat
Als ik het was dan zou je het niet vragenquote:
Hihi, zo heb ik jaren in een bruin ouderlijk huis gewoond, tot de gevel gereinigd werd, en het ineens een rood bakstenen huis bleek te zijn met gele stenen met patroontjes boven de ramen en zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben bij mijn ouders een tijdje terug in de hele wijk de gevels gereinigd, de voegen eruit en dan opnieuw voegen. Echt weken in een mist van stof gezeten en ze konden echt het hele huis van onder tot boven soppen. Maaaaaaaar het was wel enorm opgeknapt toen de stenen weer schoon waren en er een mooie nieuwe voeg in zat
Haha benieuwd of ze je ook echt mailt dan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had gewoon een hele bizarre belster , met een ongelooflijk onsamenhangend lulverhaal, ik dacht dit kan niet echt zijn.
Maar ze heeft me beloofd het te mailen
Ik hoop het, want ik wil het nog es wel nalezen wat ze allemaal zeiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha benieuwd of ze je ook echt mailt dan!
Yup! 3 wordt ie!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:07 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij heb jij vandaag een jarige in huis, klopt dat?Gefeliciteerd!
Daar ben ik nog niet uit... Hij wilde de mevrouw houden en ik mocht meneer, maar ik wil ze niet uit elkaar halen dus dan maar samen daar... Maar eik vind ik dat de kids ontzettend veel troost bij ze vinden...quote:
Wat zijn ze dan ineens groot he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
De middelste van mn zusje begint de 24e ook al op school
Neu, ben je mal zeg! Alsof ik het water kan tegenhouden als ik ernaar ga zitten kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:56 schreef vamperotica het volgende:
Elies...Zal ik er maar vanuit gaan dat de plannen wat gewijzigd worden? Denk dat je het druk genoeg hebt met zwemmen?
Oh kom je ook langs mij en Rewimo toevallig?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neu, ben je mal zeg! Alsof ik het water kan tegenhouden als ik ernaar ga zitten kijken
Nee hoor; bus is gehuurd en ik ga vanavond rondjes scheuren
Ze mailde gisteren voor het eerst in maanden weer es foto's en middelste verandert echt hardquote:
If so, dan ben ik hopeloos verdwaald, want ik doe (als het goed is) Zuid Holland vanavondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh kom je ook langs mij en Rewimo toevallig?
Bummerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
If so, dan ben ik hopeloos verdwaald, want ik doe (als het goed is) Zuid Holland vanavond
Zul je altijd zien... twee mensen gaan uit elkaar en dus de beestjes ook. Kudu's voor jou dat je dat wil voorkomen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet uit... Hij wilde de mevrouw houden en ik mocht meneer, maar ik wil ze niet uit elkaar halen dus dan maar samen daar... Maar eik vind ik dat de kids ontzettend veel troost bij ze vinden...
Nee ik gooi die verf volgende week wel tegen een postbode aanquote:
Pardon?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
one two three four five six seven eight
Oh ah gedoe doet me aan Britney denken maar Ll is er beter in zie ikquote:
Je kent DJ Otzi toch wel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ah gedoe doet me aan Britney denken maar Ll is er beter in zie ik
Niet van naam wel vd carnavalquote:
Ze vond zichzelf vies en wilde gewassenquote:
Alweerquote:
Die meisjes zijn wel echt leuk om te zien en zo, daar kun je lekker mee over straat jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi Oh oh dat is een leuke kluwen handenbindertjes
Ze lijken precies op belgische kids van een vriendin van me toen ze 2 jr jonger waren en die waren echt heul makkelijk zeg. Dat zijn ze nog steeds, deel vd opvoeding denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die meisjes zijn wel echt leuk om te zien en zo, daar kun je lekker mee over straat ja
Oh ze zijn niet zo heel makkelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze lijken precies op belgische kids van een vriendin van me toen ze 2 jr jonger waren en die waren echt heul makkelijk zeg. Dat zijn ze nog steeds, deel vd opvoeding denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |