Je bent het met mee eens toch?quote:
Goeie troll.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef chroestjov het volgende:
Terechte klacht, trollen is niet leuk.
Was dit maar zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef RichCalibier het volgende:
en aangezien de meeste users wel volwassenen genoeg zijn om dit te doen
'ligt' PEEEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEE KK TURK BURG IN OFZO HEHAHAHAHAquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef amenth het volgende:
Ik probeer atlijd redelijk serieus te blijven alleen door overvloed aan racisten ben ik met de massa meegesleurd in het dal om ook mindere aspecten aan het ligt te brengen zoals de maan naar de wateren glinstert
Zo, even voor je aangepastquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef chroestjov het volgende:
Onterechte klacht, trollen is leuk.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:36 schreef Pochamapan het volgende:
[..]
ik stink naar poep en plas en pis;d
alles ontstaat met een reden..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef amenth het volgende:
Ik probeer atlijd redelijk serieus te blijven alleen door overvloed aan racisten ben ik met de massa meegesleurd in het dal om ook mindere aspecten aan het ligt te brengen zoals de maan naar de wateren glinstert
Ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef Albertson het volgende:
Wie zegt dat het beeld van jouw klb garant staat voor een klb die door de hele userbase als het best wordt gezien?
dan moet je het ook kunnen hequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef Hyundai het volgende:
Trollen is best leuk, behalve in mijn eigen topics.
Wat is jouw wezenlijke bijdrage cq. tegenprestatie in dit "akkoordje" ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef RichCalibier het volgende:
wil ik bij deze een akkoordje maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |