ik weet alleen dat als je een nummer in Side List (onder je browser) plaatst kan je het voorbeluisteren, als je dit goed instelt in je config krijg je het dan over je headphonesquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef Beach het volgende:
Hoe kan ik precies voorbeluisteren met VDJ7 en hoe sluit ik mijn headphones goed aan?
Ik heb een creative xfi xtreme gamer geluidskaart.
En zowel Creative asio als asio4all, maar als ik daarop klik in vdj7 zie ik alleen de latency die ik kan instellen.
En welke knop is voorbeluisteren? Ik las er zoiets over dat dat alleen met een knop kon dan ook ofzo.
Dit, als ik zoiets probeer in te stellen geeft hij problemen met drivers of geluidskaart functies ofzoiets die ik niet heb?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef Muchachooo het volgende:
weet iemand hoe ik mijn interne laptop mic kan gebruiken in VDJ? want dan kan ik ook praten in mijn show morgen op school
Dan moet je de mic veranderen bij de config.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dit, als ik zoiets probeer in te stellen geeft hij problemen met drivers of geluidskaart functies ofzoiets die ik niet heb?
Ja ik heb het zelfde probleem, maar mijn microfoon doet het niet ofzo, wil ik opnemen gaat mijn lampje van mijn webcam wel branden, maar zelf hoor ik mij niet..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef bularax het volgende:
[..]
Dan moet je de mic veranderen bij de config.
Je hoort jezelf sowieso niet in VDJ.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja ik heb het zelfde probleem, maar mijn microfoon doet het niet ofzo, wil ik opnemen gaat mijn lampje van mijn webcam wel branden, maar zelf hoor ik mij niet..
Er zijn volgens mij ook gratis apps voorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Kan ik niet op een andere manier op iPod touch luisteren?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met dat ASIO ding doen? Ik zet hem zo aan, maar ik kan nog steeds geen mic selecteren.
Had ik ook, zoek Asio4all op google.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Muchachooo het volgende:
als ik + Mic selecteer in config moet ik per se een asio driver gebruiken, dus ik kan mijn interne mic niet gebruiken
Je hoor , dat kanquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef Knuck-les het volgende:
Kan het ook met Traktor Pro? Welke instellingen moet ik dan gebruiken?
Ik heb dus hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kom er nog steeds niet uit hoe ik live kan presenterenheb ASIO4ALL geinstalleerd, maar kan nog steeds niet in VDJ mijn microfoon instellen bij Sound Input.....
Bij Settings:quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef Beach het volgende:
Hoe kan ik precies voorbeluisteren met VDJ7 en hoe sluit ik mijn headphones goed aan?
Ik heb een creative xfi xtreme gamer geluidskaart.
En zowel Creative asio als asio4all, maar als ik daarop klik in vdj7 zie ik alleen de latency die ik kan instellen.
En welke knop is voorbeluisteren? Ik las er zoiets over dat dat alleen met een knop kon dan ook ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |