ik wou dat die van mij eens om half 7 begon, bij ons begint ie al om 6 uur en soms half 6quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef milka82 het volgende:
Oh hai! Zal mijn nest opzoeken,het was vanochtend half zeven al feest hier met mijn twee mafkezen. Een lol dat ze hadden met zijn twee,mama wat minder...
Senseoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Mss het volgende:
Zo, ik heb zo'n beetje als laatste persoon in Nederland een Senseo gekocht
QFT!quote:
Ik wel, Orbeatle denk ik iets minder. Ik zal een spelletjesituatie schetsen:quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
QFT!
Zeg Debsterr, hebben jij en Orbeatle op korte termijn zin in een spelletjesavond?
Nee hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Mss het volgende:
Zo, ik heb zo'n beetje als laatste persoon in Nederland een Senseo gekocht
Zeg Debsterr, kom je binnenkort een keer spelletjes doen? Zonder Orbeatle?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wel, Orbeatle denk ik iets minder. Ik zal een spelletjesituatie schetsen:
We spelen Monopoly. Ik zeg: "De eerste ronde niets kopen hè.". Orbeatle is het rondje door, wordt direct na Start naar de Dam gewezen, koopt 'm niet... Ik blijf stil. Ik gooi de dobbelstenen en zeg gelijk: "Fijn, dat je de Dam niet koopt!". Orbeatle beseft de situatie.. en gooit het bord om.
Ja graagquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg Debsterr, kom je binnenkort een keer spelletjes doen? Zonder Orbeatle?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We spelen Monopoly. Ik zeg: "De eerste ronde niets kopen hè.". Orbeatle is het rondje door, wordt direct na Start naar de Dam gewezen, koopt 'm niet... Ik blijf stil. Ik gooi de dobbelstenen en zeg gelijk: "Fijn, dat je de Dam niet koopt!". Orbeatle beseft de situatie.. en gooit het bord om.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Heb een ontzettende blergh avond.
Lindy zullen we samen evenover deze dag?
![]()
![]()
Ik duik mij bed maar in.
Goedemorregeeeeequote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hopelijk heb je vandaag een betere dag!
Morning allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |