Zie je nu dat ik wel streng moet zijn?quote:
Dat schijnt de mode te zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
Huppel, jouw ex leest hier mee wat jij zegt en belt jou daar dan over op, begrijp ik dat nu goed?
Een gezonde hollandsche jongen dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik weet dat die van mij toen hij 10 maanden oud was opeens spikkeltjes kreeg overal.
Dat waren dus de waterpokken. De rest heeft ie overgeslagen geloof ik. Maar dan hoorde ik op het plein opeens iets over de 6de ziekte ofzo
quote:
Volgens mij heb je een hartstikke leuk kereltjequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je nu dat ik wel streng moet zijn?
Hij heeft vast, net als die van mij, het leven van een prinsjequote:
Thanksquote:
Doen! 25 euro voor de bh, 13 voor de string of de slip.quote:
Mijn ex leest niet mee hier. Hoor ik er dan nog wel bij?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat schijnt de mode te zijn
Ja leven een dodelijk ziektequote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een hartstikke leuk kereltje
Doet me aan iemand denken
Waar?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Doen! 25 euro voor de bh, 13 voor de string of de slip.
Hunkemoller.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar?Pfff, zou leuk zijn volgende maand, maar ik denk niet dat het erin zit though
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ex leest niet mee hier. Hoor ik er dan nog wel bij?
Valt me nog mee dat hij niet probeert te onderhandelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hij is geweldig hoor, lekker pittig, slim en bijdehand.
Waar gekocht? Want ze hebben vast nog meer mooie setjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Doen! 25 euro voor de bh, 13 voor de string of de slip.
Ik vind 'm werkelijk prachtig! Mooi broekje ookquote:
Of telt een relatie van 3 maanden niet?quote:
Volgens mij heeft ze de string aan. Maar die is inderdaad leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind 'm werkelijk prachtig! Mooi broekje ook
Ja dat deed hij dus net.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
Huppel, jouw ex leest hier mee wat jij zegt en belt jou daar dan over op, begrijp ik dat nu goed?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat hij niet probeert te onderhandelen.
Ok mam ik neem een paracetamol maar dan mag ik een half uur langer opblijven, zoiets
Haha, ik was vroeger net zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is hier soms net de verenigde naties! Denkt hij. Het is hier natuurlijk gewoon een autoritair bewind
Maar overal over in discussie gaan.... hij moet maar advocaat worden ofzo.
Verdient wel goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is hier soms net de verenigde naties! Denkt hij. Het is hier natuurlijk gewoon een autoritair bewind
Maar overal over in discussie gaan.... hij moet maar advocaat worden ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |