Ja die vind ik ook mooi doet denken aan sprookjes van 1001 nachtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef nokwanda het volgende:
ik hou wel echt van de naam van het kleinkind hier M ouna
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Weet je wat de pest is die mannen gaan het aangeven en kunnen zo alles veranderen.
Ik had eigenlijk nog een 3e naam maar dat was mijn vader het niet mee eens. Dus die heeft hij weggelaten
Ik ken een meisje dat zo heetquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef Ynske het volgende:
Ow en Kobevinnik ook heel lief klinken, maar goed, dan wel op zn belgisch met een zachte klank
welterustenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef nokwanda het volgende:
Ik geloof dat ik gesommeerd wordt om mee naat tedje boe te gaan. Dus ik ga maar weer eens. Kan ik in bed verder schuddebuiken van het lachen om dit geklets hier
Mn ene oppaskindje heeft een vriendinnetje dat Loena heet, die andere een die Luuna heet... en ik haal ze altijd door elkaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef oh-oh het volgende:
Mn moeder noemt de oudste van mn zus ook nog steeds Luuuuuuna.
Terwijl de rest van de wereld gewoon Loena zegt
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef oh-oh het volgende:
En mn vader maar zeggen ja hoe kan ik nou weten dat Johannes met dubbel n is
Mn moeder had mn vader weer es overschatquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
R heeft ook Johannes als doopnaam, ik heb voor vriendlief maar een briefje geschreven om zulke verwarringen te voorkomen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef oh-oh het volgende:
Mn moeder noemt de oudste van mn zus ook nog steeds Luuuuuuna.
Terwijl de rest van de wereld gewoon Loena zegt
3 werkdagen dus als je op vrijdag avond bevalt heb je nog evenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Persoonlijk ben ik niet rouwig dat die 3e naam er niet is was nogal een jut en jul gehalte.
Het moet toch binnen 3 dagen dat aangeven? Als je een zware bevalling hebt zie ik mezelf dan nog niet mee gaan naar het gemeentehuis.
In sommige ziekenhuzien kan het ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Persoonlijk ben ik niet rouwig dat die 3e naam er niet is was nogal een jut en jul gehalte.
Het moet toch binnen 3 dagen dat aangeven? Als je een zware bevalling hebt zie ik mezelf dan nog niet mee gaan naar het gemeentehuis.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn moeder had mn vader weer es overschat
Het kan tegenwoordig ook in veel ziekenhuizen , dat aangeven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Heej, zo heet mijn dochterquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Luna vind ik trouwens ook zo een stom modenaampje
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Luna vind ik trouwens ook zo een stom modenaampje
Jamaar dat bedoel ik, ik ken massa's honden en katten die zo heten, en kanari;s en knijnen, ik zou mn kind niet zo noemen.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het kan tegenwoordig ook in veel ziekenhuizen , dat aangeven.
Mn zusje is ze allemaal zelf gaan aangeven.
Te voet, maar ze wonen wel in het centrum.
Bij de gemeente dus. Ze wilde wel ff lekker een stukkie lopen
Jullie hebben toch een otoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet dan eerst dik 4km lopen. Mwah dat zie ik mij dan nog niet doen. Aangezien fietsen naar het dorp voor mij momenteel al een hele opgave is.
Billy vind ik ook een hele lieve naam! Zo heette m'n dwerghamsterquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar dat bedoel ik, ik ken massa's honden en katten die zo heten, en kanari;s en knijnen, ik zou mn kind niet zo noemen.
Van de namen van de beesten hier zou ik alleen wellicht Billy wel liever voor een zoon gebruikt hebben. Dat is zo een leuk naampje
wel 2 ja maar ik weet niet of ik autorijden zelf dan al zo'n succes vind. Ik zie het tegen die tijd wel.quote:
Mn zusje floepte al die kids dr binnen twee uur uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
. Ik had het niet eens gekund als ik het had gewild. Had een keizersnede gehad en was al blij dat ik fatsoenlijk de wc kon halen
Meestal geeft de man de geboorte aan heurquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
wel 2 ja maar ik weet niet of ik autorijden zelf dan al zo'n succes vind. Ik zie het tegen die tijd wel.
Je hebt toch een Zorroquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb geen kattennamen die geschikt zijn voor mensen.
Ik ben ook op 2e kerstdag gedoopt! Ik vind het ook een hele mooie naam!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef indaha het volgende:
Mijn petekind heet Noellemaar ze is ik oktober geboren dus toen hebben ze haar maar op 2e kerstdag laten dopen dan klopte het weer, ik vond het gelijk een mooie naam
Weet ik maar de discussie ging er over dat een man de namen kon veranderen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meestal geeft de man de geboorte aan heur
das wel grappig, jut en julquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Mijn collega heet Noelle, en haar moeder hertrouwde toen ze nog vrij jong was met een man die een dochter heeft die Joelle heet, en die twee waren even oud en dus ineens zussen in 1 huis
Ja best vreselijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |