Of Michel en dan met een vrouwenteken erachter.quote:
Ja maar als je met een normale naam gepest wordt dan vonden ze wss wel iets anders om af te zeiken als het die naam niet was.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hebt niet alles wat aanleiding kan zijn in de hand. En alles en werkelijk alles kan aanleiding zijn.
Tsja, je noemt je kind geen pispaal, dat snap ik wel. Maar echt de meest normale namen kunnen het doen of juist niet.
Er was een soort van relletje met PGRFerrari over een Michellequote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als je met een normale naam gepest wordt dan vonden ze wss wel iets anders om af te zeiken als het die naam niet was.
Als je Spijker genoemd wordt door je ouders en mensen vinden het daarom leuk om je elke keer bij het langslopen een hengst op je kop te geven dat is toch gewoon ook wel een bietje vragen om ellende
Heeft Ll een relaaaatie met PGR?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er was een soort van relletje met PGRFerrari over een Michelle
En Ll heeft daardoor een "gespannen relatie" met PGR
maar wat als iedereen je zwabber noemt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als je met een normale naam gepest wordt dan vonden ze wss wel iets anders om af te zeiken als het die naam niet was.
Als je Spijker genoemd wordt door je ouders en mensen vinden het daarom leuk om je elke keer bij het langslopen een hengst op je kop te geven dat is toch gewoon ook wel een bietje vragen om ellende
Zul je net zien dat dat dan een uiterst stoer kind is met wie iedereen vriendjes wil zijnquote:
Ja nee serieus, mijn vader zou dat doen dus he, als een van ons een kind zo zou noemen, elke keer op die kop tikken en dan zeggen sorry spijker, ik kon het niet latenquote:
Ow haha vandaar. Gelukkig zijn er meer Michelle'squote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er was een soort van relletje met PGRFerrari over een Michelle
En Ll heeft daardoor een "gespannen relatie" met PGR
bopbopbopbopbopbopbopbopbopbopbopbopquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zul je net zien dat dat dan een uiterst stoer kind is met wie iedereen vriendjes wil zijn
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of Stofferquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar wat als iedereen je zwabber noemt?![]()
En Ynske de knuffels hakenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Ll ik wil een kind met je![]()
En JIJ mag de naam bedenken
Nou, leuk voor dat kind.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee serieus, mijn vader zou dat doen dus he, als een van ons een kind zo zou noemen, elke keer op die kop tikken en dan zeggen sorry spijker, ik kon het niet laten![]()
Zo noemen we het kind van mn nichtje ook pertinent Stom ipv Storm
Zou jij het niet doen dan?quote:
Voldoet Zwabber zijn zaad niet meer?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Ll ik wil een kind met je![]()
En JIJ mag de naam bedenken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar wat als iedereen je zwabber noemt?![]()
Dat is wel degelijk een naamquote:
irl noemt niemand me stofferquote:
Jongen die ik kende heet Stoffer - Klaasquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk een naam
Neefje van mijn oma heette zo. Ik geloofde het eerst ook niet tot ik op het kerkhof zijn graf zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |