Niets is logisch en nergens wordt over nagedacht op zo'n moment. Dennis Storm was daar in 2009 erg goed in, die zorgde er voor dat eerst iedereen even nadacht voordat men aan een opdracht begon. Het programma suggereert altijd een bepaalde waterdichtheid qua opdrachten, maar als je goed luistert zijn er altijd gaten in het net te vinden, zoals vandaag Jan bewees met zijn hooibaal.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef sjak het volgende:
Hoe stonden ze eigenlijk voordat ze in een rij moesten staan bij het levende schilderij. Maw was het logisch dat Jan achteraan ging staan en Soundos vooraan?
Nee inderdaad, ze is ietwat schreeuweriger, maar verder.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Soundos ook lang zo irritant niet als dat iedereen hier zegt dat ze is.
Nou, mwa, tja, de Mol heeft wel een opdracht en moet de opdrachten zoveel mogelijk verpesten...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niets is logisch en nergens wordt over nagedacht op zo'n moment. Dennis Storm was daar in 2009 erg goed in, die zorgde er voor dat eerst iedereen even nadacht voordat men aan een opdracht begon. Het programma suggereert altijd een bepaalde waterdichtheid qua opdrachten, maar als je goed luistert zijn er altijd gaten in het net te vinden, zoals vandaag Jan bewees met zijn hooibaal.
Hmm, wat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al een paar jaar op rij dat zo'n seniore vrouw als eerste afvalt.
Hannah is 26.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
maar is wel de enige die een groot geldbedrag binnen sleept.. ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Paxcon het volgende:
ik denk trouwens niet dat het Karin is, want hoe zij keek toen ze hoorden dat de mol in de bus zat kon haast niet gespeeld zijn. Die Jan houdt zich overal een beetje buiten enzo. Ik verdenk hem het meest. Hij heeft ook een beetje een geniepig hoofd
Hoezo niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm... Nee hier ga ik niet eens op in
Ja. Ze is kreupel en rimpelig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Obvious troll.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik herinner me toch dat de vorige keren Loretta Schrijver, Vera Mann & Annet van Trigt als eerste afvielen.
En die zien er jonger uit als Hannah.
Hotelkamer van Horace en Pepijn 111. Meer heb ik eigenlijk niet gezien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Obvious troll.
Zijn er nog opvallende dingen gebeurd qua cijfers?
en wat is er opvallend aan het cijfer 111?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hotelkamer van Horace en Pepijn 111. Meer heb ik eigenlijk niet gezien.
Geen ideequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
en wat is er opvallend aan het cijfer 111?
Dat is ook wat Soundos al zei, maar dat ligt wel erg voor de hand denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
Oeh! Ik heb nog een leuke! Vorige week museo de ARTe, vandaag Santa ANA. Misschien is het een hint over wie het niet is?
Nou ja, je post had foutieve informatie, aangezien Hannah absoluut niet een van de oudere kandidaten is. En als je dat dan vol blijft houden, dan kan dat wel eens gezien worden als een troll.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus als je eens een post hebt ZONDER waardeloze theorie over wie de mol is ben je een troll?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |