Nee, als je iemand als seniore deelnemer beschrijft, en als je er dan op wordt gewezen dat ze 26 is je woorden niet intrekt, dan ben je een troll.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus als je eens een post hebt ZONDER waardeloze theorie over wie de mol is ben je een troll?
Ik denk niet dat het eerder is voorgekomen dat de hints tesamen wijzen naar diegene die het NIET zijn, plausibel dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
Oeh! Ik heb nog een leuke! Vorige week museo de ARTe, vandaag Santa ANA. Misschien is het een hint over wie het niet is?
Ik vind dat ze hem allemaal wel verafgoden. "Opeens verscheen Pieter-Jan en toen was iedereenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef UltraR het volgende:
Waarom geilt Soundos zo op Pieter-Jan?
Het gaat meer over het feit van: nu krijgen we de opdracht te weten, of nu gaat er iets spannends gebeuren. Niet echt van : WOW wat is die Pieter-jan toch een beroemdheid/lekker ding?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat ze hem allemaal wel verafgoden. "Opeens verscheen Pieter-Jan en toen was iedereen" en "...er verscheen een silhouet en we hadden allemaal van YES DIT WORDT VET." Ik bedoel, oké, ik ben strontjaloers dat die mensen aan zo'n tof spel mogen doen maar kom op, het is Pieter-Jan maar.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb ik al eens gezegd hoe jong Hannah wel niet is? 26 schijnt!
Dat onderbreekt toch wel de reeks van oudere (ik zou bijna zeggen 'seniore') vrouwen die als eerste afvallen, erg opvallend en op feiten berust!
Zo beter ?
Maar het zou wel tof zijn als Art en Jan opeens slipjes naar 'm gaan gooien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Het gaat meer over het feit van: nu krijgen we de opdracht te weten, of nu gaat er iets spannends gebeuren. Niet echt van : WOW wat is die Pieter-jan toch een beroemdheid/lekker ding?
Daar heb ik inderdaad ook op gelet, maar dat was vorig jaar al gedaan toch? Ik zag niet echt iets opvallends eigenlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
Geen idee of het genoemd is, en of het wat te betekenen heeft. Vorige week had Art zo'n Inge-actie met vingers in een bepaalde houding a la gebarentaal, en vanavond zag ik Pepijn ook zo'n zelfde actie doen bij de groepsfoto.
Haha, kijken of hij dan nog zo mysterieus en nuchter blijft met zijn pokerface..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar het zou wel tof zijn als Art en Jan opeens slipjes naar 'm gaan gooien.
Ten tijde van Angela was het allemaal nog veel gewonerquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat ze hem allemaal wel verafgoden. "Opeens verscheen Pieter-Jan en toen was iedereen" en "...er verscheen een silhouet en we hadden allemaal van YES DIT WORDT VET." Ik bedoel, oké, ik ben strontjaloers dat die mensen aan zo'n tof spel mogen doen maar kom op, het is Pieter-Jan maar.
Het viel mij ook gewoon op. Het zou ook té duidelijk zijn zo'n hint m.i.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad ook op gelet, maar dat was vorig jaar al gedaan toch? Ik zag niet echt iets opvallends eigenlijk.
oke. dan is art de mol..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Op 33.30 loopt er iemand in beeld met fiets aan de hand die misschien wel hetzelfde rode shirt aan heeft als Art had in aflevering 1:
[ afbeelding ]
Hij doet het best goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind hem juist wel tof als presentator. Hij speelt 't lekker mysterieus inderdaad.
Karel van der Graafquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind hem juist wel tof als presentator. Hij speelt 't lekker mysterieus inderdaad.
Al kan die uitspraak van Jan natuurlijk ook zijn geknipt uit een heel ander moment.. ze suggereren nu heel erg dat hij op Art zit, maar wieweet zei hij wel dat ie de mol doorhad na een andere opdracht!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:47 schreef Toad het volgende:
Op basis van de eerste twee afleveringen zou ik zeggen dat Karin de mol is. Verpest opdrachten, doet zich anders voor dan ze werkelijk is (dommer) en valt buiten de groep.
Volgens mij zit Jan volledig op Art nadat 'ie opeens in de ruïne opdracht ging rennen. En Jan ging er niet uit. Dus dat pleit weer voor Art.
Dat het samen 3 is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
en wat is er opvallend aan het cijfer 111?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |