quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef Monopoly het volgende:
BLIJF KLIKKEN EN DONEREN LIEVE LUISTERAARS
Jullie worden slapend rijk zekerquote:
Spam.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef mash_ het volgende:
ja ga allemaal naar www.blackopsmovies.com en klik op de ads
Ban?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef mash_ het volgende:
ja ga allemaal naar www.blackopsmovies.com en klik op de ads
Het gaat naar meets en verbetering van de radio.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
[..]
Jullie worden slapend rijk zeker
Weet ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het gaat naar meets en verbetering van de radio.
450 euro.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Hoeveel krijgen jullie binnen aan reclame
Ja, anders kun je steeds op je eigen site op banners gaan klikken en rijk wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef mash_ het volgende:
Ik heb trouwes al geklikt. maar te vaak op een dag klikken heeft geen zin. dat krijgt google door
Waar moet ik klikken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef Monopoly het volgende:
BLIJF KLIKKEN EN DONEREN LIEVE LUISTERAARS
en vragen of je wil klinken is ook weer lekker verbodenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef mash_ het volgende:
Ik heb trouwes al geklikt. maar te vaak op een dag klikken heeft geen zin. dat krijgt google door
Sterker nog, als ze gaan onderzoeken hoe het komt dat er zoveel clicks zijn zullen ze problemen maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef mash_ het volgende:
Ik heb trouwens al geklikt. maar te vaak op een dag klikken heeft geen zin. dat krijgt google door
kloptquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef dragems het volgende:
[..]
en vragen of je wil klinken is ook weer lekker verboden
webhawkjuhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |