En dan? O grote wijze meneerquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Langs het gemeente-loket dus.
Wat een enorme KUT situatie... Als ik je ergens mee kan helpen, moet je het echt zeggen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lief. Maar dat kan dus niet.
[..]
Nee.
Laat je eruit schoppen en krijg urgentie. Of denk ik nu te simpel?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Relatie in oktober verbroken na een flinke ruzie, heb nu prachtige deuken in mn auto die er door R. zijn ingeschopt.
Omdat ik geen woonruimte heb zit ik nog in zijn huis.
Omdat ik nog in zijn huis zit heb ik geen recht op uitkering.
Omdat ik op het randje van suïcidaal sta door al deze ellende is een baan zoeken ook niet echt succesvol.
Kortom.
Ik ben de meest kansloze single
Urgentie is afgeschapt, dan mag ik met koter bij het leger des heils gaan slapen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat je eruit schoppen en krijg urgentie. Of denk ik nu te simpel?
Welke hulp schat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een enorme KUT situatie... Als ik je ergens mee kan helpen, moet je het echt zeggen!
Wat ik me alleen afvraag... Waarom accepteer je geen hulp van je vrienden?
Pfff lastig, en kan me voorstellen dat het erg zwaar is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Relatie in oktober verbroken na een flinke ruzie, heb nu prachtige deuken in mn auto die er door R. zijn ingeschopt.
Omdat ik geen woonruimte heb zit ik nog in zijn huis.
Omdat ik nog in zijn huis zit heb ik geen recht op uitkering.
Omdat ik op het randje van suïcidaal sta door al deze ellende is een baan zoeken ook niet echt succesvol.
Kortom.
Ik ben de meest kansloze single
Ik wil alleen maar uithuilen en jij maakt er meteen een erotisch getint spel van?quote:
Dan vraag je een gesprek met iemand van inkomen en vertel je je verhaal. Dan zal het van de gemeente afhangen wat ze verder ermee doen.quote:
naja dan moet je iemand dichter bij de school van je kind zoekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Heel lief. Maar dat kan dus niet.
Goh zeg dat ik daar zelf nog niet aan heb gedachtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan vraag je een gesprek met iemand van inkomen en vertel je je verhaal. Dan zal het van de gemeente afhangen wat ze verder ermee doen.
Denk je dat ze dat nog niet gedaan heeft?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan vraag je een gesprek met iemand van inkomen en vertel je je verhaal. Dan zal het van de gemeente afhangen wat ze verder ermee doen.
A'foort - Deventer valt wel mee toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
naja dan moet je iemand dichter bij de school van je kind zoeken
Dan zou ik de bh uitdoenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar uithuilen en jij maakt er meteen een erotisch getint spel van?
Natuurlijk. Maar volgens mij proberen mensen gewoon mee te zoeken naar een oplossing nu.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:13 schreef ArTiC het volgende:
Nou...van buiten af oplossingen roepen is echt makkelijk en soms ook terecht maar als je in zo'n situatie zit zelf kan ik echt wel begrijpen dat je radeloos vastgrijpt aan dat kleine beetje zekerheid van een dak boven je hoofd. Zeker met een kind erbij.
Echt niemand anders die je ergens mee kan helpen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke hulp schat?
Die ene vriend met geld teveel die elke keer aanbied om me wat toe te stoppen?
Omdat ik hem niet kwijt wil als vriend, en zodra er geld in het spel is dan gaat dat wel gebeuren
Scherp!quote:
Dat dus en buiten die zekerheid van een dak boven zijn hoofd, want ikzelf wil best in mn auto gaan wonen, is zo'n "scheiding" al moeilijk genoeg voor een kind. Ik wil het niet nog moeilijker maken door het kind de komende tijd van hot naar her te gaan slepen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:13 schreef ArTiC het volgende:
Nou...van buiten af oplossingen roepen is echt makkelijk en soms ook terecht maar als je in zo'n situatie zit zelf kan ik echt wel begrijpen dat je radeloos vastgrijpt aan dat kleine beetje zekerheid van een dak boven je hoofd. Zeker met een kind erbij.
Emmenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
A'foort - Deventer valt wel mee toch?
Ik weet het ook niet... Ik wil wel eens met een kennis van me gaan praten over de mogelijkheden, hij zit daarin ivm zijn werk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Urgentie is afgeschapt, dan mag ik met koter bij het leger des heils gaan slapen.
Trust me duurt niet lang meer en ik doe het
[..]
Welke hulp schat?
Die ene vriend met geld teveel die elke keer aanbied om me wat toe te stoppen?
Omdat ik hem niet kwijt wil als vriend, en zodra er geld in het spel is dan gaat dat wel gebeuren
Misschien kan ik wel bij vrienden terecht die in een woning met 3 slaapkamers wonen samen met hun 3 koters.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt niemand anders die je ergens mee kan helpen?
Al is het maar een kamer voor een tijdje.
Mijn naieve kant denkt altijd dat iemand dat zelf allemaal al bedacht heeft, en om wat voor reden dan ook niet die oplossing gekozen heeft of wel geprobeerd maar het lukte niet ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar volgens mij proberen mensen gewoon mee te zoeken naar een oplossing nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |