Mjah maar zus en zwager zijn geen (ex)partnerquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar bij Zus&Zwager gewoond, zij verdienen samen aardig wat, maar dat heeft nooit invloed gehad op hetgeen ik kreeg. En als zo iemand onduidelijk gaat brabbelen, is dat wellicht iets om nog verder uit te zoeken?
En tijdelijk bij iemand intrekken om de malle molen in gang te zetten heeft geen zin?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar als ik bij jou kom wonen tijdelijk heb ik er wel recht op.
Dat verschil zit me dwars.
Ik heb nu alle machines in werking gezet om een woning te zoeken enz. Ik wil hier echt weg. De relatie is voorbij. Maar omdat hij mn partner was heb ik geen recht op uitkering.
Heb ik ook nog gevraagd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus symbolisch huren voor 1 euro lost het ook niet op? Damn...... ik ken gewoon niemand in die buurt die veeeeeeeeeeeeeeeel ruimte heeft...
Zijn we weer terug bij: bij wie dan my dear?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En tijdelijk bij iemand intrekken om de malle molen in gang te zetten heeft geen zin?
Maar als jullie fiscaal geen partners waren, dan weet toch niemand dat jullie een relatie hadden?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah maar zus en zwager zijn geen (ex)partner
Ergens snap ik de soos ook wel hoor. Op deze manier kan iedereen zeggen: ja het is mn ex, ik zoek woonruimte, slaap nu op de bank, geef mij geld. En dan half jaar geld beuren en dan roepen: ja we proberen het toch nog maar een keer samen.
Bewijs dan maar eens dat het niet zo was.
Blijven wonen waar je zit en van post-adres verhuizen. Dan een uitkering vragen op basis van die nieuwe gegevens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn we weer terug bij: bij wie dan my dear?
In Emmen zou ik niemand weten. Maar je hebt toch vrienden? Engel bood je onderdak aan...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn we weer terug bij: bij wie dan my dear?
Hij heeft dit huis 3 jaar geleden gekocht. We zijn er toen samen ingetrokken. De gemeente ziet dus dat we beiden op dezelfde dag zijn ingeschreven op deze woning.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar als jullie fiscaal geen partners waren, dan weet toch niemand dat jullie een relatie hadden?
Doet er niet toe. Gezamenlijk huishouden voeren is voldoende en dat achterhalen ze gewoon door te kijken hoeveel mensen er zolang op een bepaald adres staan geschreven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar als jullie fiscaal geen partners waren, dan weet toch niemand dat jullie een relatie hadden?
Ik wacht nu eerst dat gesprek van 1 feb af. Als ik daar weer te horen krijg we kunnen niets doen ga ik wel bij het leger zitten ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Emmen zou ik niemand weten. Maar je hebt toch vrienden? Engel bood je onderdak aan...
Ik snap dat je niet uit Emmen weg wilt en ik zal er wel te makkelijk over denken. Maar ik zou dat aannemen, en uitkering regelen en van daaruit op zoek naar een huisjeIk weet zeker dat Huppelkind dat wel snapt.
En dan controle krijgen, gepakt worden en helemaal geen recht meer hebben op uitkeringquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Blijven wonen waar je zit en van post-adres verhuizen. Dan een uitkering vragen op basis van die nieuwe gegevens.
Ja, sowieso 1 feb afwachten iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wacht nu eerst dat gesprek van 1 feb af. Als ik daar weer te horen krijg we kunnen niets doen ga ik wel bij het leger zitten ofzo.
Je inbox zit volquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu pak ik een flesje Grolsch![]()
En verwacht ik van jullie allemaal leuke MI's en dergelijke zodat ik vanavond iig met een lach op mn gezicht in slaap val
Thnxquote:
MI's.. van jou een een flesje Grolsch? Dat gaat wel wat ver hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
En verwacht ik van jullie allemaal leuke MI's en dergelijke zodat ik vanavond iig met een lach op mn gezicht in slaap val
En dat is anders dan nu?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan controle krijgen, gepakt worden en helemaal geen recht meer hebben op uitkering
Nee jullie moeten mij MI's bezorgenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MI's.. van jou een een flesje Grolsch? Dat gaat wel wat ver hoor
Waarom?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
Grolsch
Ik ben ook wel toe aan een flinke berg alcohol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nu weet ik dat ik ooit als ik een woning toegewezen krijg nog recht heb op een uitkering.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
Huppel.... ik weet niet of je hier een geweldige lachbui van krijg maaaaaaaaaaaaaaaaaaar......
picture this.......
-Engel- gaat naar C1000... koopt een zak ongepelde walnoten...... en slaat er vervolgens vrolijk met de hamer op los.....
Eerder misselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al lijkt het me wel grappig om jou aggressief te zien
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
bij de meet zal ik dan maar een hamer en walnoten meenemenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerder misselijk
Al lijkt het me wel grappig om jou aggressief te zien![]()
Ik zou wel een leeg flesje pakken. Van die dop krijgje inwendige bloedingenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |