Nee dat niet, maar wij hebben een wat andere lichaamsbouw waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja de kleur is flink anders. Mijn foto is wel kleurecht. Komt ie bij jou langer dan?
Dat denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wij hebben een wat andere lichaamsbouw waarschijnlijk.
Die is vandaag op de post gedaan!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zit daar het jurkje wat je mij hebt verkocht bij?Of heb je die ondertussen ook op de post gedaan?
Ik doe een poging, maar ik ben aan het balanceren op de bedrand (mn lange spiegel is stuk) en het wil nog niet helemaal.quote:
Haha, lief dat je 'm nog even in de was doet!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die is vandaag op de post gedaan!
@Breathtaking: mijn kat (lees: enorme haarbal) was zo leuk om in mijn kledinglade te duiken, dus ik was je rok nog een keer. Ik neem tenminste aan dat je geen prijs stelt op kleding met kattenharenIk doe hem vanavond op de post dan.
Geen probleem hoor, ik hoop dat de haren er nu vanaf zijn... rok zit inmiddels rechtstreeks uit de droger geseald in de envelop. Het zijn geweldige beestjes, maar echt, die haren...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, lief dat je 'm nog even in de was doet!
Er is niet tegenop te stofzuigen iigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ja kan me voorstellen dat dat echt niet te doen is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |