wifiquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef NietTeVolgen het volgende:
Je huidige mobieltje houden en een Ipod Touch halen.
Lichtelijk offtopic; heb je de multitasking gestures in iOS 4.3 (voor iPad) al gezien?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
en WebOS heeft de beste oplossing voor multitasken op de markt (beter dan iPhone en Android).
Ja. Wel als je goed rondkijkt. Op een forum als deze of tweakers kopen is iets verstandiger dan marktplaats, maar daar kun je ook een goede koop vandaan halen. Ik koop zelden nieuw, en dan pas nadat ik op marktplaats heb gekeken voor een goed alternatief.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef gogosweden het volgende:
Dus 2e hands is altijd nog beter dan een nieuwe volgens jullie?
Nee, nog niet gezien. Maar de iPad is geen smartphone.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Lichtelijk offtopic; heb je de multitasking gestures in iOS 4.3 (voor iPad) al gezien?
er zijn genoeg tips gegeven, zoek het zelf maar verder uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef gogosweden het volgende:
oke.
laten we het zo stellen.
ik zoek een nieuwe smartphone met de bovengenoemde minimum eisen.
graag een paar goede nieuwe telefeuns.
en 2e hands
op een rijtje dan he
1. iPhone 3G (2ehands) - Dit is echt een allrounderquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef gogosweden het volgende:
oke.
laten we het zo stellen.
ik zoek een nieuwe smartphone met de bovengenoemde minimum eisen.
graag een paar goede nieuwe telefeuns.
en 2e hands
op een rijtje dan he
Aangezien hij heeft aangegeven open te staan voor een tweedehands toestel, is de HTC Wildfire niet echt een goede tip. De HTC Hero en HTC Legend zijn allebei beter, en de Hero is tweedehands voor minder te krijgen dan de Wildfirequote:
Dan koop je de Wildfire tweedehands?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Aangezien hij heeft aangegeven open te staan voor een tweedehands toestel, is de HTC Wildfire niet echt een goede tip. De HTC Hero en HTC Legend zijn allebei beter, en de Hero is tweedehands voor minder te krijgen dan de Wildfire
Hier overigens een review van de Palm Pre en WebOS: http://www.precentral.net/palm-pre-review
"De Hero is tweedehands voor minder te krijgen dan de Wildfire"quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan koop je de Wildfire tweedehands?
Ik dacht dat je een vergelijking maakte tussen een nieuwe Wildfire en een tweedehands Heroquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
"De Hero is tweedehands voor minder te krijgen dan de Wildfire"
Wat is er niet duidelijk aan deze zin? Vergelijk de vraagprijzen van beiden eens op marktplaats. Niet alleen is de Wildfire een minder toestel, maar mensen vragen er meer voor. De Hero is dus by far de betere keus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |