Omnomquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net een biefstukje op met champignonsaus
Wij waren de aardappeltjes vergetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef freecell het volgende:
Omnom
Aardappels ongeschild en niet voorgekookt in de oven op zijn simpelst: Aardappels in partjes, 200 graden, half uurtje met zout en paprikapoeder.
TARA eet nog niet niet zijn vingers op
Op komst?? Onze klassen zijn allemaal half leegquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef DarkElf het volgende:
morgen ga ik ouderwetse kippensoep makenzin in.
zo met het griepseizoen op komst is wat joodse penicilline in de vriezer hebben nooit weg
Je had alleen zout en paprikapoeder gebakken??quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij waren de aardappeltjes vergetenSerieus...
we wilden ook gebakken aardappels bij de biefstuk doen, maar we zijn vergeten aardappels te kopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Je had alleen zout en paprikapoeder gebakken??
Aardappels heb ik echt altijd wel in huis.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
we wilden ook gebakken aardappels bij de biefstuk doen, maar we zijn vergeten aardappels te kopen
Ah ok, dat kan ik wel begrijpenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
we wilden ook gebakken aardappels bij de biefstuk doen, maar we zijn vergeten aardappels te kopen
Gisteren de laatste aardappels geschild, nu had ik dus nieuwe moeten halen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef freecell het volgende:
Aardappels heb ik echt altijd wel in huis.
Ja is wel erg moeilijk voor hem altijd vind ik.. Gezien zijn verstandelijke handicap is het soms lastig inschatten wat hij leuk vindt. Maar hij leest graag en goed, dus ik hoop vooral dat dit een beetje op zijn niveau is qua verhaal..quote:
Ja nou...omdat het eten gisteren zo vies was. En dat is het zelden bij mij thuisquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef freecell het volgende:
Waarom eet iedereen vandaag zo lekker
En waarom maken jullie me nú lekker met dit soort dingen en niet over twee weken oid
ok, goed puntquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja nou...omdat het eten gisteren zo vies was. En dat is het zelden bij mij thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |