Je boobs zijn toch ook epic:quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah daar was ik al bang voor
Moet wel gewoon kunnen internetten ermee op z'n tijd, minimaal messenger draaien..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan idd, ziet er niet erg stabiel uit.
Heb het laatst op een touch pro 2 gezet, en het draait niet echt stabiel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet wel gewoon kunnen internetten ermee op z'n tijd, minimaal messenger draaien..
En 1 nummer onder de speed-dial kunnen opslaan? Heb je gelijk een groepsgesprek met al je vriendenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet wel gewoon kunnen internetten ermee op z'n tijd, minimaal messenger draaien..
Jij bestaat uit enkel wodka?quote:
40% alcohol is de overeenkomstquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bestaat uit enkel wodka?
Sleutel thuis latenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dan de sleutel kwijtraken na al dat bier.
Dus jij vind het grappig dat ik verlegen benquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
40% alcohol is de overeenkomst
Echt niet maar eentje! Wel 2 hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En 1 nummer onder de speed-dial kunnen opslaan? Heb je gelijk een groepsgesprek met al je vrienden
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bestaat uit enkel wodka?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je boobs zijn toch ook epic:
Lieve Huppel, je boobs spoken nog steeds rond in mijn gedachten.
Maar nu heb ik je eindelijk weer ontmoet.
Ze zijn volgens mij zelfs nog wat gegroeid na al dat lange wachten.
Geef mij eens een fijne knuffel lekker ding, toet toet.
Doe mij een Wodka jusquote:
Oh ja hahaquote:
quote:
Ik vind verlegen mannen vaak wel heel schattigquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sleutel thuis laten
[..]
Dus jij vind het grappig dat ik verlegen ben
Dat wordt nog wat danquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind verlegen mannen vaak wel heel schattig
Ja, heel even en dan moeten ze snel weer normaal doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet. Ik noem ze homo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. En doen ze het niet ga ik ze pesten. Dan verander ik in een bitchquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, heel even en dan moeten ze snel weer normaal doen
Peu heeft ook een ex die op verlegen mannen valtquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Peu heeft ook een ex die op verlegen mannen valt
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is tenmiste nog ietsquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, waar blijft die srewdriver en mijn bitterballenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. En doen ze het niet ga ik ze pesten. Dan verander ik in een bitch
EN je hebt het overleefd!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Trots op mezelf![]()
Ik ben NIET vergeten de kliko buiten te zetten
EN ik wist de wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |