Ach, ik ben ook kleinquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet nu al wat het eerste zal zijn dat JK gaat zeggen als ie mij ooit meet: Zo groot ben jij ook helemaal niet en dan mij pesten dat ik een dwerg ben
Ik weet iets veel beters/ergers dat je kan zeggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, das vast 1 van de dingen die ik zeg ja
Oh do tellquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet iets veel beters/ergers dat je kan zeggen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:26 schreef missbehavin het volgende:
Kut, trap ik wéér in dat bliepje in dat nummer, dacht weer dat ik een whatsappje had
Na die file van 5,5 uur en erge dorst en geen pomp in de buurt ga ik op langere trips echt niet meer zonder pak taksi op padquote:
Ja irritant is dat hequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:26 schreef missbehavin het volgende:
Kut, trap ik wéér in dat bliepje in dat nummer, dacht weer dat ik een whatsappje had
Zo epic zijn je boobs nu ook weer nietquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Zou je graag blij maken, maar er is geen whatsapp voor raampjes![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo epic zijn je boobs nu ook weer niet
Poison?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het daarstraks niet eens erg om in de file te staan, kon ik extra lang meeblehren met Alice in Chains
Lolquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo epic zijn je boobs nu ook weer niet
Het ergste is dat ik het weet van dat nummerquote:
Voor alleen tieten neem ik niet de moeite ff te rdp'en naar mijn pcquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel jammer dan, zijn een paar beste tieten.
Wodka.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Poison?
Oh nee, das Alice Cooper![]()
Verstandigquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na die file van 5,5 uur en erge dorst en geen pomp in de buurt ga ik op langere trips echt niet meer zonder pak taksi op pad
Lang leve je autoradioquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het daarstraks niet eens erg om in de file te staan, kon ik extra lang meeblehren met Alice in Chains
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Poison?
Oh nee, das Alice Cooper![]()
Android erop gooienquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Zou je graag blij maken, maar er is geen whatsapp voor raampjes![]()
Het klinkt fout en intrigerend tegelijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Als je echt van Huppel wilt genieten moet je taksi drinken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Epic Caliber radio bevalt wel dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |