owquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik rook terwijl ik gebeft word, doet diegene toch iets niet goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
1.60 zitten we al aan of niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zolang als dat duurt.
Ik schrok zondag wel weer even van de benzineprijs hoor
Erna daarentegenquote:
Of juist wel maar dan is het andere rookquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
1,56 bij zo'n onbemande pomp. De tyfusquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1.60 zitten we al aan of niet?
Laat jij anus vullen op de lokale parking door een neger genaamd George?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 44 tankbeurten voor George
Pakje a ¤6,- per dag. Dat maal 365. En dan reken ik niet eens de weekenden en feestjes enz mee. Daar wordt vaak nog meer gerookt.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of juist wel maar dan is het andere rook
Dat ook jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las verkeerd, dacht nl. even dat je van roken meer hoofdpijn kreeg, en dat betwijfelde ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zekers wel, sigaretten zeuren niet.
Inkoppertje:quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1.60 zitten we al aan of niet?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik las verkeerd, dacht nl. even dat je van roken meer hoofdpijn kreeg, en dat betwijfelde ikmaar ben er weer vantussen, dag pupkes!
Ja, het wordt echt erg.. Die Pomp daar bij Peu was vorige week ook zo duur, dat was de goedkoopste in de buurtquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
1,56 bij zo'n onbemande pomp. De tyfus
Ik mag hopen dat ie toch stopt als ik half dood lig te gaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet als je weer moet hyperventileren?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat jij anus vullen op de lokale parking door een neger genaamd George?![]()
Kan je beter gaan roken
44x vluchtenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 44 tankbeurten voor George
George is mijn autoquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat jij anus vullen op de lokale parking door een neger genaamd George?![]()
Kan je beter gaan roken
Wie is ie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie toch stopt als ik half dood lig te gaan
Of hij snapt het niet en denkt dat ie geweldig goed bezig is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het verschil tussen je orgasme en half dood liggen gaan van hyperventilatie van elkaar te onderscheiden is lijkt me van wel..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Inkoppertje:
Je hebt een groeispurt?
Een fictief figuur dat hopelijk wel stopt met beffen als ik begin te hyperventilerenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is ie?En waarmee moet hij stoppen?
Ghehe dat ie denkt dat ie goed bezig is en het nog een tandje opschroeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of hij snapt het niet en denkt dat ie geweldig goed bezig is.
Taking your breath away
Weet je dat het bijna elke week van het jaar is? Op 8 weekjes na dan..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
44x vluchten
[..]
George is mijn auto
Dat was ik ook wel kwijt denk ik ja, misschien iets minder. Dat bespaar ik nu allemaalquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Eigenlijk moet ik ook gewoon stoppen met roken.
Ben er per jaar minimaal ¤2190 aan kwijt
Vast wel, toch.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of hij snapt het niet en denkt dat ie geweldig goed bezig is.
Taking your breath away
Dat verschil is echt wel goed te merken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het verschil tussen je orgasme en half dood liggen gaan van hyperventilatie van elkaar te onderscheiden is lijkt me van wel..
Pun intendedquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ghehe dat ie denkt dat ie goed bezig is en het nog een tandje opschroeftnare woordspeling mbt beffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |