Pics van je ogen wil ik dan natuurlijk hequote:
Euhm. Ja.. Bijna..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Jawel man, altijd. Aan de lopende band enzquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:21 schreef xFriendx het volgende:
Behalve Huppel, want die is nooit lost
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm. Ja.. Bijna..Parkzicht zit toch vlakbij de euromastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Niet echt, Parkzicht zit bij Kop van Zuid..quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Parkzicht zit toch vlakbij de euromast
Hmm. Hoe kom ik daarbij dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet echt, Parkzicht zit bij Kop van Zuid..
Kan maar zo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee.. In de war met iets anders?
Doe maar luxequote:Op donderdag 13 januari 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan maar zo.
Ik hoefde er nooit heen te rijden, werd altijd gebracht enz
Zelfs licht raakt verdwaald in mijn ogenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics van je ogen wil ik dan natuurlijk he
Jawel hequote:
Zo mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zelfs licht raakt verdwaald in mijn ogen
Je kunt best zelf rijden, zo moeilijk is m'n huis niet te vindenquote:
Ja maar toen kon en wilde ik niet rijden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kunt best zelf rijden, zo moeilijk is m'n huis niet te vinden
Je bent nog geen 40+ dus nog altijd jong!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar toen kon en wilde ik niet rijden.
Ik ging erheen om te stappen en was nog jong
Of stekeblindquote:
Slijmbalquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent nog geen 40+ dus nog altijd jong!
Ik kies voor de optie mooiquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens mis ik dat best wel he. Om echt te verdwalen in iemands blik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |