Bedoel je niet ''zou ik er de moeite niet voor doen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:16 schreef Adames het volgende:
Nu weet ik niet hoe veel geld je hebt, maar als het rond de 2000 euro is zou ik er de moeite voor doen.
jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:21 schreef Dude. het volgende:
[..]
Bedoel je niet ''zou ik er de moeite niet voor doen?
Gewoon lekker leven van je geld, echt een aanrader, veel leuker dan staren naar je maandelijkse bankafschrift.quote:
Een 16-jarige knul wil eens iets doen dat karakter/intelligentie vertoont en dan krijg je deze replyquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef Snuf. het volgende:
Gewoon lekker opdrinken en hopen dat je geld wint ofzo of iets van je ouders krijgt voor een auto.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Een 16-jarige knul wil eens iets doen dat karakter/intelligentie vertoont en dan krijg je deze reply.
Vanaf welk bedrag is het wel de moeite waard?quote:
Laat ik daar maar niet verder op in gaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef Snuf. het volgende:
Gewoon lekker opdrinken en hopen dat je geld wint ofzo of iets van je ouders krijgt voor een auto.
Wat heeft deze reactie te maken met dit topic?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef Geerd het volgende:
Stoppen met al die zooi kopen die je eigenlijk niet nodig hebt, en niet in je pauze naar de local super voor de nodige redbull???
Uhmz lees de op nog is:quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef Dude. het volgende:
[..]
Wat heeft deze reactie te maken met dit topic?
Ooh zo oke.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmz lees de op nog is:
"en als ik dat heb gedaan wil ik ook zo zuinig mogelijk gaan leven en zoveel mogelijk geld sparen"
Als die kleine rakker 18 is zit hij nog wel op school of stage zoiets dergelijks.
Idd je leeft maar een keer, ja of je moet ergens anders in gelovenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef tony_clifton- het volgende:
Btw -> zuinig leven -> vergeet ook niet een béétje te genieten hé
Die jongen kan tenminste vooruit denken. Sparen is niet hetzelfde als nóóit geld uitgeven. Als hij 18 is en hij rijdt rond in zijn auto, lacht hij elke student op de fiets uit. Zeker als het regent. Dat TS verder nog een schonere lever heeft, maakt het alleen maar beter.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef tony_clifton- het volgende:
Btw -> zuinig leven -> vergeet ook niet een béétje te genieten hé
Gaan de kosten dan omhoog?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef Biogarde het volgende:
En vergeet niet dat een rijbewijs zo moeilijk veel kost tegen die tijd.
Diesel/benzineprijzen wel. Dus kost een les (60 min) nu ergens ¤40, dan moet je er niet raar van opkijken als dat 5 euro duurder is over 2 jaar.quote:
Beleggen in olie (en gerelateerde industrie) dus?quote:
Que? Ja, of je gaat bij de IKEA werken. Geen idee waar je heen wil, daarom mijn volstrekt idiote antwoord.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Beleggen in olie (en gerelateerde industrie) dus?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Tot je 30e elk weekend comazuipen om vervolgens op je 31e arbeidsongeschikt te raken en geen cent achter de hand te hebben
Zijn rijlessen alleen in Nederland zo duur of is het in het buitenland (binnen Europa) een stuk goedkoper?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Diesel/benzineprijzen wel. Dus kost een les (60 min) nu ergens ¤40, dan moet je er niet raar van opkijken als dat 5 euro duurder is over 2 jaar.
En vergeet niet dat ze bij de overheid ieder jaar allerlei fratsen bedenken om die geldkoe die ze rijbewijs noemen nog verder uit te wringen. Dus theorie, examenkosten, het zal allemaal weer wat duurder zijn of wanneer ze ziek zijn bij de overheid en stoppen met denken, dan kan het zomaar zijn dat het schrikbarend duurder is omdat ze centjes nodig hebben. En wil je je rijbewijs halen, dan ga je toch wel beginnen.
Dit is een gedachte-experimentquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:07 schreef Dude. het volgende:
Hallo mensen, ik ben een 16 jarige jongen die op dit moment aan het sparen is : Ik wil namelijk een goedkope zuinige auto kopen als ik 18 ben, en als ik dat heb gedaan wil ik ook zo zuinig mogelijk gaan leven en zoveel mogelijk geld sparen maar, ik vraag me af heeft het wel zin om geld te sparen in verband met inflatie en dergelijke. Wat kan ik het beste doen?
- Geld sparen : op de bank zetten.
- Geld sparen : niet op de bank zetten.
- Geld niet sparen : goud kopen.
- Anders
Als jullie nog vragen of iets dergelijks hebben kunnen jullie die natuurlijk altijd stellen. Alleen serieuze reacties alstublieft. Bij voorbaat dank.
In Belgie mag je van iedereen met zoveel jaar ervaring rijles krijgen, dus dan hoef je alleen een paar tientjes voor je praktijkexamen neer te tellen. Maar daar moet je wel woonachtig in Belgie voor zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:42 schreef Dude. het volgende:
[..]
Zijn rijlessen alleen in Nederland zo duur of is het in het buitenland (binnen Europa) een stuk goedkoper?
Je bent van school af gekomen en wil in de bijstand?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:44 schreef JL... het volgende:
Sparen is goed, ik heb het altijd gedaan...maar momenteel belemmert mijn spaargeld me.
Omdat ik onlangs van school af ben gekomen, en te veel spaargeld heb, maak ik geen aanspraak op de bijstand uitkering. Verder heeft de hoeveelheid spaargeld die je bezit ook weer zijn uitwerkingen op de hoeveelheid huurtoeslag die je ontvangt.
Fake dat je ADHD hebt en ga voor de Wajongquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:44 schreef JL... het volgende:
Sparen is goed, ik heb het altijd gedaan...maar momenteel belemmert mijn spaargeld me.
Omdat ik onlangs van school af ben gekomen, en te veel spaargeld heb, maak ik geen aanspraak op de bijstand uitkering. Verder heeft de hoeveelheid spaargeld die je bezit ook weer zijn uitwerkingen op de hoeveelheid huurtoeslag die je ontvangt.
Weet je toevallig ook waar de grens ligt dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:44 schreef JL... het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |